واکسن کرونا با نگاه تئوری توطئه

واکسن کرونا با نگاه تئوری توطئه

کسانی که به نظریه توطئه عقیده دارند، داستان کرونا و واکسن آن را ساخته دست کسانی می‌دانند که به دنبال حکمرانی بر جهان هستند. در یک مصاحبه تلوزیونی با دکتری لبنانی در شبکه مسیحی، وی سخنان جالبی گفت که با مخالفت برخی دکترهای جوان روبرو شد و از وزارت بهداشت و وزارت رسانه خواستند جلوی آن را بگیرند. خواندن سخنانش جالب توجه است.

موضوع کرونا بهداشتی است، هدف آن اقتصادی است، روش اجرای آن سیاسی است. روش اجرای آن محکوم بودن حکومتهای دنیا به یک عملِ انجام شده است. جنایتکاران بزرگ تلاش دارند بر اقتصاد جهان مسلط شوند، کوچکترهایشان چنین شایع می‌کنند که مرده کرونایی را باید در سه کیسه پیچید تا به جای یکی سه تا بفروشند. انتقال کرونا از طریق عطسه از فرد زنده صورت می‌گیرد نه از فرد مرده.

گروهی ماسونی به دنبال سلطه بر جهان هستند و می‌خواهند مردم را بترسانند و کنترل آنها را با هدف قرار دادن سلامتیشان در دست بگیرند. صاحب این فکر بیل گیتس است. فکر کنید یک مهندس آمده شما را مداوا کند! مگر شما برای ساخت ساختمان و نقشه‌کشی پیش دکتر می‌روید؟ کسی تا حالا فکر کرده چرا بیل گیتس آمده و در تلوزیون تشویق می کند واکسن بزنید؟ آیا او دکتر است؟ فکر کنیم! معاون وزیر بهداشت امریکا افسر ارتش است. کسی به این موضوع دقت کرده؟ یک افسر چه کاری به بهداشت دارد؟ مگر سلاح بیولوژیک است؟

کرونا در لابراتورهای آمریکایی و فرانسوی تولید شده و به چین فرستاده شده، اینها را کار ندارم، من می‌گویم ما الان به مرحله واکسن رسیده‌ایم، نظر من این است که این یک بازی ده ساله است. صبر کنید و ببینید. من واکسن هپاتیت ساخته‌ام، کشور شما یا هر کشوری، واکسن را به شما می‌دهد یا آن را در اختیار بازار قرار می‌دهد، شما آزادید فرندانتان را واکسینه کنید، آزادید نکنید. چرا واکسن کرونا اجباری خواهد شد؟ شرکتهای هواپیمایی به دنبال این فکر هستند و گامهای اول را برداشته‌اند که ممنوع است سوار هواپیما شوید مگر واکسن کرونا زده باشید. خب فکر کنیم، چه معنی دارد اگر واکسن نزنید نمی‌توانید در بانک حساب باز کنید؟

دقت کنید 85% مبتلایان عوارض ندارند و اذیت نمی‌شوند. 10% عوارض پیدا می‌کنند و بویایی را از دست می دهند و عطسه و سرفه دارند که در خانه خوب می‌شوند. 5 تا 3 درصد بشدت بیمار شده و 2% فوت می‌کنند.
چرا همزمان این سه بحث (واکسن کرونا، پول دیجیتال، 5G) پیش می رود؟ چرا جدیدا موضوع 5G اینقدر تبلیغ می‌شود؟ من دیروز در دبی بودم و در تابلوها تبلیغ شده بود. در مصر بودم شروع کرده بودند به تبلیغ، و در کنار این موضوع، پول مجازی در حال گسترش است. دیروز در دبی شنیدم رییس بانک مرکزی لبنان می‌گفت چرا پول دیجیتال نداشته باشیم؟

بیست سال پیش من دکتر یکی از برندهای بزرگ داروسازی جهانی در لبنان بودم که مدیر آن یک یهودی انگلیسی است. او اولین کسی بود که طرح امتیاز را مطرح کرد. در لبنان از فروشگاه 50 هزار خرید می کنید، 10 امتیاز می‌گیرید. همه سوپرمارکت‌های لبنان این سیستم را دارند، آنها از بیست سال پیش در حال شستشوی مغزی ما هستند، تا به ارز دیجیتال برسند. شما در بانک هزار امتیاز دارید، یک میلیون دارید، شما ثروتمندید. اما شما واکسن نزدید، دستورشان را اجرا نکردید، حذف می‌شوید، یک امتیاز هم نخواهید داشت. شما هیچ پول نقدی ندارید، همه آنها امتیاز و اعتبار بودند. بین مرحله نقد و اعتبار، شما را با ATM سرگرم کردند. حقوقتان را نقد نمی‌گیرد، در بانک است، به سوپرمارکت می‌روید و خرید می‌کنید، چیزی نمی‌دهید، پول شما در بانک است، سوپرمارکت هم از شما چیزی نمی‌گیرد، به اعتبار او در بانک افزوده می‌شود، خب چه نیازی به پول کاغذی نقد هست؟ کل آن می‌شود امتیاز و اعتبار دیجیتال.

فکر و طرح بیل گیتس این بود که نظرتان چیست یک ویروس بفرستیم و مردم تسلیم شوند؟ آنها خودشان شگفت زده شدند که مردم چقدر زود به زانو درآمدند. دو سه سال در نظر گرفته بودند و بازی واکسن دو سال نیاز داشت، که نانو مایکرو چیپ داخل آن بگذارند، چون هدف این بود که فردا وقتی 5G آمد یک شبکه جهانی تشکیل خواهد شد. قدرت امواج این شبکه بسیار بیشتر از نسلهای قبلی است. آنها می‌توانند با میکروچیپی که در بدنمان کار گذاشته‌اند بر ما مسلط شوند.

من به تنهایی نمی‌توانم مقاومت کنم، حکومتها و ملتها باید هوشیار شوند. مردم باید بدانند، 7 میلیارد انسانی که واکسن بزنند، 3 میلیاردشان خواهند مرد.

4 میلیارد باقیمانده زیر سلطه قرار خواهند گرفت. داستان حکومت بر جهان در کتاب حکومت پنهانی جهان که از بیست سال پیش در خانه دارم هست.
(كتابی بر مبنای تئوری توطئه که به نقش یهود در حکمرانی جهان می پردازد. نویسنده کتاب به نام آرتور چرپ اسپیریدویچ پس از انتشار کتابش در هتلی در نیویورک خودکشانده شد!)

پ.ن: اینکه چقدر از لحاظ فنی امکان تولید نانومیکروچیپ و کنترل آن از طریق تکنولوژی شبکه 5G وجود داشته باشد، و اینکه آیا تمام حکومتهای دنیا، که واکسن تولید می کنند، چنین تکنولوژی ای را داخل آن قرار خواهند داد، امری است که نمی توان آن را با اطمینان تایید یا انکار نمود.

۰ ۰ ۰ نظر ۱۸۸۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها