تابستان داغ یا پاییز داغ؟

تابستان داغ یا پاییز داغ؟

منابع مختلف صهیونیستی از حملات قریب الوقوع نیروی هوایی آمریکا به تمامی پایگاه‌های دشمنانشان در سوریه و لبنان در سراسر مرزهای فلسطین خبر می‌دهند. با نمایشی که محور ضد انسانی صهیوآمریکایی ترتیب داد و نوکران خود را طرف امضای معاهده صلح جا زد، امارات و بحرین به پایگاهی علیه ایران تبدیل شدند.

صهیونیست‌ها که در حال محاصره ایران از شمال تا جنوب هستند خبر می‌دهند که امریکا و اسراییل در حال تلاش برای کشاندن عراق به قافله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و این موضوع چندان محرمانه‌ای هم نیست، آن‌ها سالهاست با مناطق کرد نشین روابط اقتصادی و سیاسی نظامی زیادی دارند. بدین صورت آن‌ها تلاش دارند پل ارتباطی هم‌پیمانان ایران در منطقه را بشکنند. بدین منظور سناریوهای مختلفی چیده شده است از جمله فعال شدن دوباره داعش در عراق و سوریه و شمال لبنان، و کمک اسراییل به امارات برای نابودی انصار الله.

اما محور مقاومت هم دست بسته نمانده. ایران منتظر پایان اعلام عادی سازی روابط امارات با اسراییل نشد، بسرعت مانور بزرگی در مساحت 2 میلیون کیلومتر مربع اجرا کرد که در مدت 3 روز نیروهای زمینی دریایی و هوایی مشارکت داشته و پیام‌های محکمی برای دشمن فرستادند.

همزمان با مانور ایران انصارالله حمله سختی به یک هدف نظامی مهم در ریاض نمود که تا کنون ماهیت آن افشا نشده است. فرودگاه ابها 3 روز پیاپی مورد حمله قرار گرفت. گفته می شود این حملات پس از آن صورت گرفت که هواپیماهایی اسراییلی در این فرودگاه نشستند و با حمله پهپادهای حرکت انصار الله غافلگیر شدند.

بدین ترتیب اعلام عادی سازی در واقع اعلام جنگ به ایران و محور مقاومت است. به گزارش ایندیپندنت به نقل از یک مقام چک، اطلاعاتی مبنی بر اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد که از لبنان تا عراق تا یمن را دربرخواهد گرفت.
مقاله ماه های داغ در منطقه، غافلگیری های بزرگ از لبنان تا یمن! نوشته ماجده الحاج در پایگاه النشره - ترجمه و تلخیص محمود علوی

پی نوشت: اطلاعات این مقاله دور از واقعیت نیست. اوضاع همه کشورها خراب است و هرکدام دنبال راه حلی است و عمدتا آن را در ایجاد دشمن خارجی و جنگ می‌جویند، خصوصا آمریکا و اسراییل. حزب الله عمده نیروهایش از سوریه را فراخوانده و به نظر می‌رسد برای اتفاقی مهم آماده می‌شود. هیچ بعید نیست ترامپ در آخرین لحظات برای دستاوردسازی دست به بزرگترین حماقت خود بزند اما قطعا شعله ور شدن منطقه، به خاکستر شدن اسراییل خواهد انجامید.

۱ ۰ ۱ نظر ۱۲۹۲ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

جنگ بزرگ حتمی است

الان آمریکا بزرگترین پایگاهش

یعنی پایگاه بگرام را دارد خالی میکند و بخش های خالی شده را هم

دارد تخریب کامل میکند

و نیروهایش را دارد وارد پاکستان میکند و این یعنی چی؟

یعنی جنگی بزرگ در راه است

و افغانستان قرار است تبدیل به سوریه جدید شود و انتقال پایگاه به پاکستان هم به این دلیل است که ایران نمی‌تواند نیروهای آمریکایی را در پاکستان بزند چون پاکستان قوی است و کرونا هم ساخته خودشان است تا دنیا مشغول این بیماری شوند

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها