آمریکا از ویروس خبر داشت

آمریکا از ویروس خبر داشت

پایگاه آمریکایی ملت (The Nation) بر اساس مدارکی که از برنامه ۲۰۱۷ پنتاگون بدست آورده نوشت: برخلاف تاکیدهای مکرر ترامپ که مدعی بود کووید۱۹ یک بیماری واگیردار غیر قابل پیش بینی بوده و ناگهانی بوجود آمده، پنتاگون نه تنها از آن مطلع بوده بلکه بحران ناشی از کمبود ماسک، دستگاه تنفس و تخت های بیمارستانی را از پیش گزارش کرده است.
در این برنامه محرمانه نظامی که ۱۰۳ صفحه دارد آمده مهمترین تهدید، به احتمال زیاد یک بیماری تنفسی جدید عنوان شده است خصوصا یک آنفلوانزای جدید. این سند در چند مورد به کرونا ویروس اشاره می کند و به عنوان نمونه می گوید کرونا در سراسر جهان منتشر خواهد شد.
این برنامه در واقع آپدیت برنامه قبلی وزارت دفاع برای مقابله با بیماری های واگیردار بوده و اطلاعاتی درباره شیوع بیماری N1H1 در ۲۰۰۹، آنفلوانزا، ویروس کرونای ۲۰۱۲ خاورمیانه (مرس)، آنفلوانزای مرغی H7N9 در ۲۰۱۳، ایبولا ۲۰۱۴ و زیکا ۲۰۱۵ در بر دارد.
پیش نویس این طرح با عنوان برنامه ۳۵۶۰ شاخه نورثکام آمریکا، درباره آنفوانزای همه گیر و پاسخ به بیماری های واگیردار عفونی فقط برای استفاده رسمی منتشر شده و تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ را دارد.
دنیس کافمن که از سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ رییس بخش بیماریهای عفونی و اقدامات متقابل در آژانس اطلاعات دفاعی بوده تاکید کرد ایالات متحده در این سالها به خوبی از خطرات ویروس آگاه بوده است. وی افزود جامعه اطلاعاتی حداقل در مدت دو دهه در مورد تهدید ویروس های آنفلوانزای بسیار بیماری را هشدار داده بوده. آنها اقلا ۵ سال قبل در مورد کرونا هم هشدار دادند.
در این طرح دقیقا در مورد کمبود منابع پزشکی شامل ونتیلاتور، تجهیزات حفاظت شخصی مثل ماسک صورت و دستکش، تجهیزات پزشکی و پشتیبانی لجستیک هشدار داده شده است.  همچنین درباره کمبود تخت های بیمارستانی هشدار داده بود و امروز می بینیم به واقع منابع بیمارستانها در ایتالیا ته کشیده و بیمارستانهای نیویورک در حال لبریز شدن هستند.

سوال اینجاست چرا با وجود اطلاع قبلی و برنامه ریزی دقیق و بخشنامه به بخشهای امنیتی و اطلاعاتی مختلف، آمریکا به این راحتی زمین خورد؟
جالب است بدانید نظریه کرونا یک سلاح بیولوژیک، نظریه محکمی است ولی نه کار دولت آمریکا و نه چین است. هیچ دولتی بطور رسمی و مستقیم چنین کاری نمی کند. این کار می تواند توسط گروه های بین المللی مثل ماسونها و ایلومناتی ها باشد که برنامه های مشابه و گاه دقیقا مطابق این را اعلام کرده اند.
قبلا هم نوشتیم در سال ۲۰۰۵ در جلسه سران فراماسون در لندن، برنامه هایی برای آینده وضع شد از جمله حمله رژیم صهیونیستی به ایران، سپس یک آتش بس، پس از آن انتشار ویروسی شبیه آنفلوانزا در چین (و با هم خندیدند و گفتند چین سرما خواهد خورد!)، سپس فراگیر شدن ویروس در جهان، پلیسی و میلیتاریزه شدن دولتهای جهان (الان شاهد نوعی حکومت نظامی هستیم)، و سپس جنگ جهانی. تمام اینها در راستای کاهش جمعیت و کنترل جهان است. اما همه آنها همیشه طبق میلشان پیش نمی رود، مثلا رژیم صهیونیستی به علت توانمندی بالای حزب الله لبنان نه تنها نتوانست به ایران حمله کند، بلکه دور خود حصار کشیده و در لاک دفاعی فرو رفته و الان هم مشکلات جدی در مقابله با کرونا دارد.
جلوگیری از برنامه های شیطانی این نوع گروه ها، تنها با آگاهی صورت می گیرد باید برای حفظ منافع کشور به قدرت داخلی تکیه کرد و دستور العمل های سازمانهای بین المللی تابع دشمن را وحی منزل ندانست و کنار گذاشت.

ترجمه و تحقیق محمود علوی - لیبانیران ©

۱ ۰ ۰ نظر ۱۲۹۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها