باز هم اخراج مزدور

باز هم اخراج مزدور

به گزارش روزنامه تایمزآف اسراییل یک جاسوس لبنانی با نام مستعار بنجامین فیلیب، در پی آنکه رژیم صهیونیستی کمک به وی را رد نمود، با خطر دیپورت روبرو است.
فیلیپ 9 سال با موساد برای مبارزه با حزب الله همکاری کرد و پس از آنکه به دام افتاد دو سال نزد حزب الله زندانی بود. وی در سال 2015 لبنان را ترک نموده و به کشوری در شرق اسیا رفت و دو سال هم آنجا ماند و اکنون در حال دیپورت است. او خواستار پناهندگی در یک کشور اروپایی است اما هیچ مسئول صهیونیست، حاضر به جواب دادن تلفنها و پیامهای وی نیست.
فیلیپ به این روزنامه گفت که اسراییل را دوست دارد اما موساد و حکومت با وی مثل سگی ولگرد برخورد می کنند. او اگر اخراج شده و به لبنان بازگردد زندانی خواهد شد لذا گفته بصورت جدی به خودکشی فکر می کند. او از دستاویز دیگری هم استفاده کرده و خود را همجنسگرا خواند تا شاید توجه غربی ها جلب شود!
او گفته است برای جاسوسی، اول با سیا تماس گرفت و بعد با موساد. چون در لبنان معروف است که اسراییل از مزدور استفاده می کند بعد آن را از بین می برد.
فیلیپ پس از آنکه حزب الله به رازش پی می برد هراسان به یک کافی نت رفته و وب سایت موساد را باز کرده و پیام می دهد من در لبنان هستم، ممکن است بازداشت شوم. کمکم کنید، اقلا بگذارید از روی مرز بپرم! سپس همانجا دستگیرش کرده اند.
این روزنامه نوشت پدر فیلیپ در لبنان از طرف حزب الله زیر فشار است و یکبار به منزلش هجوم برده اند و در جامعه هم مطرود شده است.
این ادعای روزنامه قطعا دروغ است و حزب الله پس از آزادی جنوب لبنان در سال 2000 به خود مزدوران وحشی که حتی آدم کشته بودند یک سیلی هم نزد. شاید ندانید اما در لبنان مزدوری داریم که به راحتی زندگی می کند و پسرش هم شهید حزب الله است!
صهیونیستها برای آب و تاب دادن به این ماجرا دروغهای دیگری از جمله تجاوز پسر یکی از رهبران حزب الله به مادر این مزدور را منتشر کردند! که قطعا دروغ است. آنها روشهای خودشان را به حزب الله نسبت داده اند. کافر همه را به کیش خود پندارد.

۰ ۰ ۰ نظر ۱۰۳۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها