چطور از خط لبنانی به جای ۳۰ روز، ۴۰ روز استفاده کنیم؟

چطور از خط لبنانی به جای ۳۰ روز، ۴۰ روز استفاده کنیم؟

خطوط تلفن همراه اعتباری در لبنان دارای تاریخ مصرف است. یعنی اگر از آن تاریخ بگذرد خط می سوزد. خط جدید 3$ قیمت دارد (بدون محاسبه مالیات بر مصرف کننده) که تنها پنج روز صلاحیت دارد و باید کارت شارژ خریده و خط را شارژ کنید تا تاریخ اعتبار خط شارژ شود.
عموما در لبنان کارت 25.40 دلاری که به آن کرت تشریج صغیر می گویند خریداری می شود که ۳۰ روز به اعتبار زمانی خط افزوده و تنها 22.73$ اعتبار پولی دارد که قابل استفاده برای مکالمه و خرید بسته است.
اگر تاریخ خط شما تمام شود، وارد دوره ۵ روزه که به آن Grace Period می گویند می شوید. در این ۵ روز می توانید تماس گرفته و دریافت کنید، پیامک فرستاده و دریافت کنید، نمی توانید بسته جدید فعال کنید، می توانید طرح خط خود را عوض کنید.

سپس وارد دروه ۷ روزه می شود که دوره فقط شارژ می نامند. در این دوره نمی توانید تماس بگیرید یا دریافت کنید، پیامک نمی توانید ارسال کنید ولی می توانید دریافت کنید. شارژ دلاری حساب شما صفر می شود. همه سرویسها و بسته ها کنسل می شود.

پس از این هفت روز کلا خط سوخته و از مالکیت شما خارج می شود.
چطور از خط به جای ۳۰ روز، ۴۰ روز استفاده کنیم؟
هر ماه اجازه دهید تاریخ خط اقلا ۵ روز بگذرد. سپس از طریق روش افزایش اعتبار یک روزه، اعتبار زمانی خط را به روز بعد برسانید. (این پیامک به قیمت ۷۰ سنت، به شما یک روز اعتبار خط اعطا می کند و تاریخ اتمام اعتبار زمانی خط را به روز بعد ریست می کند. ارسال EV1 به 1177)
از آن تاریخ دوباره تا ۵ روز دیگر می توانید از خط استفاده کنید که روی هم رفته ۱۰ روز اضافه بر روش عادی است.

۰ ۰ ۰ نظر ۱۰۳۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها