صفحه ما در شبکه های اجتماعی

صفحه ما در شبکه های اجتماعی

پس از بستن پیج ما در اینستاگرام که با زحمت مزدوران صهیونیستها انجام شد، مطالب ما را از طریق شبکه های اجتماعی زیر می توانید دنبال کنید.

twitter

مطالب و اخبار کوتاه بسرعت در توییتر منتشر می شود. مطالب و توضیحات عمومی در همه کانالها قرار می گیرد. مطالب طولانی و مرجع که مورد سوال همگانی است در پایگاه قرار می گیرند.

ممنون می شویم صفحه را به دوستان خود معرفی کنید.

توجه: با توجه به وضعیت اینترنت در ایران و مشکل متوقف شدن وی‌پی‌ان ها، برای سهولت استفاده از مطالب لیبانیران، از این پس در روبینو هم می‌توانید مطالب ما را ببینید:
https://rubika.ir/libaniran0
همچنین کانالی در روبیکا با آدرس زیر در دسترس است:
https://rubika.ir/libaniran1

۱ ۰ ۱۰ نظر ۱۴۹۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۰)

سلام.

من از بله شما رو دنبال می‌کنم.

مطلبی که در مورد مسدود شدن حساب توییتر گذاشتید رو دیدم.

به نظر میاد که این اقدام از جنس اتفاقی که برای حساب اینستاگرام شما افتاد نیست.

گویا حساب بطور خودکار مسدود شده. معمولا دلایلی مثل تغییر مکرر آدرس آی‌پی یا دنبال کردن تعداد زیادی از کاربران در مدت کوتاه و چیزهایی شبیه به این داره. اگر مسیری که در اون پیام راهنمایی شده رو دنبال کنید دوباره فعال میشه.

انشالله موفق باشید

 

 

 

پاسخ:

۱۰ آبان ۹۸، ۰۹:۲۰
علیکم السلام. بله حساب مسدود نشد، محدود شد، هشدار بود. آی پی ما ثابته و از لبنان هست. هیچ فعالیت خارج از عرف و خارج از قانون انجام نشده بود و حتی مظطلب از حزب الله و سید حسن نزده بودیم. صرفا به علت دشمنی داره این فشارها اعمال میشه. ازمون خواست ثابت کنیم روبوت نیستیم. ولی من موندم روبوتهای عربستان که 80 درصد هشتگ های یک ترند از اونجا میاد چرا فشاری علیهشون اعمال نمیشه!

سلام سیدجان

ببخشید ،دورزدیم به عربی چ میشه

پاسخ:

۱۳ آبان ۹۸، ۱۰:۰۵
دور زدن تحریم یا دور زدن ماشین؟

سلام حالا ک میخایین بگین هردوتاشوبگین ،هم ماشین هم تحریم

پاسخ:

۱۳ آبان ۹۸، ۱۲:۰۹
سلام. دور زدن و پیچیدن ماشین را لِف می گویند. دور زدن تحریم را تجاوز العقوبات میگویند.

سلام سید 

تقنیات یعنی چه؟اگ بخاییم بگیم بیمارستان تجهیزات پزشکی نداره چی بگیم ب عربی؟ماما هستم چی میشه؟

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۸، ۰۹:۵۵
سلام.
برادر، همانطور که قبلا نوشتیم، امکان ترجمه نداریم. میدونید که.
سایت المعانی هست. ترجمه خوبی میده.

سلام. ضمن تشکر از تلاش شما در جهت روشنگری و تفاهم بین دو ملت ایران و لبنان. در مورد عراق هم اطلاعاتی بهمون بددهید اینکه علت این جوسازی ها علیه ایران در عراق چیه چرا بعضا از ایران متنفرن  

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۸، ۱۲:۵۰
علیکم السلام. در مورد عراق اطلاعاتم به اندازه لبنان نیست.
عراقی ها و ایرانی ها به حکم همجواری، از قدیم الایام با هم مشکلات مرزی داشته اند. این به زمان والیان ایرانی امپراتوری فارس برمیگرده و هنوز اشعاری در ذم و نکوهش ظلم حاکمان ایرانی در کتابهایشان وجود دارد.
با جنگ ایران وعراق، به خاطر تبلیغات شدید و منفی صدام، عده زیادی با یاران بد شدند اما عده ای از شیعیان مخالف صدام بودند و از ایران حمایت می کردند و در جنگ با ایران کارشکنی می کردند.
پس از حمله داعش، حمایت ایران از عراقی ها و ورود حاج قاسم، بشدت تاثیر مثبتی بر عراقی ها گذاشت و بطور قابل ملاحظه ای با ایران خوب شدند. این چیزی که الان در حال رخ دادن هست، تلاش برنامه ریزی شده ی آمریکا است که برای کوتاه کردن دست ایران و مبارزه با نفوذ ایران در منطقه رخ داده و عده ای از افراد ساده لوح عراقی که از شبکه های اجتماعی و ماهواره ها تاثیر می پذیرند به دنبال مزدورانی مثل صرخی و دیگر مواجب بگیران راه افتاده اند.

سلام خیلی نگران شما هستیم بعد از انفجاری که خبرش رو چند ساعته شنیدم هر چه صبر کردم خبری از شما نشد 

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۰
سلام. گوشی در تعمیرگاه بود و تازه بعد از انفجار تحویل گرفتم و برنامه ها را نصب کردم.

شب قبل به اضطراب عجیبی گذشت نه از شما خبری بود نه از اقای امیدی مدام ایتا و اینستاگرام رو چک میکردم و به همسرم میگفتم خبری نشد ...دیگه اون هم حساس شده بود و هر دو ناراحت بودیم که زیرنویس شبکه خبر درباره قطع شدن برق بیروت یه چیزی نوشت همونجا دیگه آرام شدم به همسرم گفتم اینها در شرایط عادی بیشتر روز بی برق هستن الان دیگه طبیعی هست که چند روز برق یا نت نداشته باشن ...خلاصه با زیرنویس شبکه خبر آرام گرفتیم و خوابیدیم...خدا خودش نگهدار و حافظ سربازان مکتب اسلام باشه در هر جایگاه و لباس

پاسخ:

۱۷ مرداد ۹۹، ۱۱:۲۷
ﻗﻞ ﻟﻦ ﻳﺼﻴﺒﻨﺎ ﺇﻻ ﻣﺎ ﮐﺗﺐ اﻟﻠﻪ ﻟﻨﺎ‎. ممنون از مهربانی و لطف شما. بعد انفجار و قبل غروب گوشی را از تعمیرگاه گرفتم و تا برنامه ها را نصب کنم و جواب دوستان و فامیل را که احوال پرسی می کردند بدهم، شد ساعت 2 نیمه شب.

سلام علیکم

بنظر شما اگر ما بخواهیم به عربی مکالمه کنیم به چه سبکی یاد بگیریم، فصیح، یا با لهجه؟

مثلا توی ایران کسی مثل تهرانیها بدون لهجه صحبت کنه خیلی خیلی خوبه

اما اگر کسی مثلا لهجه داشته باشه کسی بهش گیر نمیده اما صحبت کردنش رسمی نیست...

الان حقیر برای ارتباط با اعراب بصورت رو در رو سردرگمم چه چیزی را انتخاب کنم

پاسخ:

۹ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۱
علیکم السلام. بله لهجه صحبت کردن خیلی بهتره حتی لهجه یک کشور دیگر باشه. اما فصیح خیلی ادبی و استادانه و رسمی و اخباری میشه. لهجه های شامی رو بیشتر اعراب خوب می فهمند. لبنانی و سوری خصوصا.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با عرض سلام و احترام خدمت شما امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم و تندرست در کنار خانواده زندگی خیلی خوبی داشته باشین من اسمم محسن هستش با شما کار بسیار مهمی دارم این شماره خواهش میکنم خواهش میکنم توی واتس آپ پیام بدین تا خدمت بگم

***********

پاسخ:

۱۸ شهریور ۹۹، ۱۰:۴۴
سلام. درخواست خود را ایمیل بفرمایید. از دادن شماره شخصی معذوریم.

سلام

ممنون از پاسختون

لهجه عراقی چطور هست

یعنی مثل لهجه های تهرانی محسوب نمیشه نه؟؟!

ایا شمامعجم لهجه هم سراغ دارید

پاسخ:

۲۵ مهر ۹۹، ۰۹:۱۳
سلام. لهجه عراقی هم خوب هست. مهم هدف شماست. لهجه شامی لهجه قابل فهم تری بین اعراب هست. خیلی از شبکه های خلیجی و عربی، وقتی بخواهند کلاس کار را بالا ببرند مجری لبنانی می آورند. دوبله بسیاری از فیلم و سریالها هم با لهجه شامی انجام میشه. من معجم لهجه ندیدم، کتابچه اصطلاحات لبنانی شاید باشه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها