تغییر ساعت

تغییر ساعت

بنا بر مصوبه هیئت دولت لبنان به تاریخ 20-8-1998 ساعت تابستانی، نیمه شب ۲۶ ؛ ۲۷ اکتبر به پایان خواهد رسید و ساعت رسمی کشور یک ساعت عقب کشیده خواهد شد.

هر ساله آخرین شنبه شب (شب یکشنبه) آخر ماه مارس ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده می شود.

فاصله زمانی که در ایران ساعت را جلو می کشند تا زمانی که لبنان ساعتش را جلو بکشد، یعنی از روز اول تا نهم  فروردین فاصله زمانی ایران و لبنان دو ساعت و نیم است. سپس به حالت عادی در آمده و یک ساعت و نیم فاصله خواهند داشت. در فاصله عقب کشیدن ساعت در ایران (۳۰ شهریور) تا زمانی که لبنان در ۴ آبان ساعتش را تغییر دهد، فاصله زمانی تنها نیم ساعت خواهد بود. (عقب کشیدن #ساعت در لبنان تاریخ معینی ندارد و بستگی دارد آخرین شنبه ماه، در چه تاریخی باشد.)

۰ ۰ ۱ نظر ۱۵۵۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

استاد این خبر بک شب حریری  با مدل افریقایی خیلی خبر مهمیه ولی اصلا اون بازتابو نداشته چرا؟  الان شما فرض کن یک خبر در مورد یک مسئول درجه دو حزب الله بود اصلا  دنیا بسیج میشد  ترامپم برای زدن این اتفاق مسلمون میشد . ولی من انچنان که باید انعکاسی از این اتفاق ندیدم در درون جامعه لبنان چطوره؟

پاسخ:

۱۰ مهر ۹۸، ۰۸:۳۷
تازه از همین مقدار انتشار هم شاکی اند و میگن برای فشار و زمین زدن حریری است! در لبنان که منتشر شد. یک عده مواجب بگیر حاشا کردند و تظاهرات راه انداختند در حمایت از حریری. بقیه هم گفتند اگر پول داشت چرا به کارمندان روزنامه و تلوزیون و حزب خودش پول نداد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها