انقلابیونی که خارجی از آب درامدند!

انقلابیونی که خارجی از آب درامدند!

آمار سازمان ملل که برای اولین بار منتشر شده اطلاعاتی از تعداد تروریستهای خارجی جنگ سوریه ارائه می دهد. تعداد جنگجویان خارجی واقعا وحشتناک است و هنوز کسانی هستند که می گویند در سوریه انقلاب مردمی رخ داد!
بر اساس مدارک سازمان ملل، تعداد تروریستهای خارجی در سوریه 171400 نفر بوده است!

آمار تروریستهای خارجی و تابعیت آنها

تعداد تروریستهایی که وارد سوریه شدند 171400 نفر بوده که 51910 نفر به دست ارتش سوریه کشته شده اند و 33847 نفر مفقود شده اند یعنی یا فرار کرده اند یا بازداشت شده اند.

این آمار مستند سازمان ملل است که نویسنده مصری رفعت السید در کتاب خود آورده است.
سورية در مواجهه جنگ جهانی- حقایق و مدارک. رفعت السید. صفحه 520 و 521
توضیح: آمار فوق را نویسنده از نشریات سازمان ملل گرفته که به نظر می رسد کاملا دقیق نیست. مثلا در مورد لبنان به نظر می رسد هم حزب الله و مدافعین و هم تروریستها را با هم جمع کرده است. اتفاقا این سند نشان می دهد آمار نیروهای حزب الله در سوریه از ده هزار نفر فراتر نبوده و ادعاهای رسانه ای آمریکا و دشمنان مبنی بر حضور پنجاه هزار نیرو نادرست بوده است.

۰ ۰ ۱ نظر ۱۲۹۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

سوریه شد محل تصفیه خونهای آلوده کل جهان. هر کشور غربی و عربی و آسیای میانه که زباله داشت فرستاد سوریه و عراق. نشستند فکر کردند که اینها اگر لت و پار شوند که از شرشان خلاص شده ایم و اگر لت و پار کنند که به باز به منافع ما خدمت کرده اند! امان از این افرنگ و نیرنگ افرنگ


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها