مزدور سابق در شعله های خشم مردم و در دستان عدالت

مزدور سابق در شعله های خشم مردم و در دستان عدالت

با منتشر شدن خبر بازگشت مزدور سابق صهیونیستها به لبنان آنهم از طریق قانونی و فرودگاه بیروت، خون مردم وطن پرست به جوش آمد و در شبکه های اجتماعی و جلوی قصر دادگستری و در مقابل مکان سابق زندان مخوف خیام، دست به اعتراضات گسترده زدند.
در پی بازجویی پلیس امنیت داخلی لبنان از مزدور بلند پایه صهیونیستها، وی اعتراف کرد که با دشمن همکاری و برای آنها کار می کرده است.
همچنین اعتراف کرد پس از آنکه سال 2000 به فلسطین فرار کرد، پاسپورت و تابعیت اسراییلی دریافت کرده و به وسیله آن از فلسطین اشغالی به آمریکا رفته است.

او در پی این اعترافات به دادستانی نظامی تحویل داده شد و بطور موازی هم در دادگاه نظامی و هم در واحد اطلاعات ارتش لبنان محاکمه خواهد شد.
همچنین سرتیپ ارتشی الیاس یوسف که برای پارتی بازی و هموار کردن پرونده بازگشت مزدور به لبنان همراهی کرده بود بازداشت و در حال بازجویی قرار گرفته است. با تحقیقات مشخص شد دستهایی در داخل دولت به دنبال پاکسازی پرونده 60 مزدور سابق دشمن است.
سفارت آمریکا در بیروت در تلاش است تا با فشارهای مداخله جویانه وی را آزاد کند. آنها مدعی هستند چون وی تابعیت آمریکا را دارد باید آزاد شود! این فشارها تا کنون با مخالفت مقامات روبرو شده است.

لیست افرادی که به دست مزدور بلندپایه و زیر شکنجه یا بر اثر گاز سمی یا جلوگیری از رسیدن دارو به شهادت رسیده اند.

۰ ۰ ۰ نظر ۱۱۴۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها