جاسوسی صهیونیستها از ترامپ

جاسوسی صهیونیستها از ترامپ

مجله آمریکایی پولیتیکو نوشت: رژیم صهیونیستی دستگاه های شنود و جاسوسی نزدیک کاخ سفید نصب کرده است. پولیتیکو نوشت حکومت آمریکا به این نتیجه است که اسراییل مسئول تجهیزاتی است که در این دو سال در اطراف کاخ سفید و مناطق حساس واشنگتن دی‌سی نصب شده است.
برخلاف موارد قبلی جاسوسی در خاک آمریکا، دولت ترامپ اسراییل را به خاطر این رفتارش توبیخ نکرد و هیچ عواقبی برای آنها در نظر نگرفت.
دستگاه های شنود مینیاتوری به نام استینگ‌ری، می توانند علاوه بر شنود مکالمه و مکان آن، به اطلاعات تلفن از جمله شماره سریال بین المللی (IMSI) و محتوای مکالمه و دیتا دسترسی پیدا کنند. هدف این تجهیزات جاسوسی از ترامپ و دستیاران و نزدیکان او بوده است.
یک مقام بلند پایه امنیتی سابق گفت کاملا واضح بود که نصب این تجهیزات کار اسراییل است. با این حال یک سخنگوی سفارت رژیم صهیونیستی ضمن انکار این موضوع گفت: اسراییل در این مدت عملیات تخریبی در آمریکا نداشته است. 🤥
یک مقام سابق امنیتی گفت اسراییلی ها در انجام عملیات جاسوسی بسیار تهاجمی هستند. آنها به دنبال حفظ امنیت رژیم اسراییل هستند و هر کاری می کنند تا احساس کنند به این هدف دست یافته اند.
حتی با وجود رابطه بسیار گرم ترامپ با نخست وزیر اسراییل که سیاستها و اقدامات مورد علاقه وی مثل انتقال سفارت به قدس، خروج از برجام و فشار تحریمی سنگین بر ایران را اجرا کرد، اسراییل مظنون اصلی کاشت این تجهیزات است.
چنین تجهیزاتی یا توسط حرفه ای های علاقمند به الکترونیک یا شرکت هریس ساخته می شود که هرکدام 150 هزار دلار هزینه دارد.
ترجمه اختصاصی لیبانیران از مجله پولیتیکو

۰ ۰ ۰ نظر ۹۳۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها