هشدار به کاربران بیان

هشدار به کاربران بیان

شخصی با ایجاد صفحه ای به نام وبلاگ بیان در حال دریافت اطلاعات کاربران از جمله پسورد آنها است. لطفا دقت فرمایید. پیام وی که به شکل خصوصی به آخرین مطلب افراد ارسال شده است به شرح زیر است:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ *****
سیستم بیان در نظر دارد در مرداد ماه وبلاگ های برتر را با دامنه com  معرفی کند بیان با گلچین کردن وبلاگ های برتر با توجه به آمار بازدید و نظرات ، وبلاگ شما را هم در این مجموعه قرار داده است.
کارشناسان بیان به بهترین شیوه ممکن در مورد وبلاگ ها داوری می کنند و تا پایان مرداد ماه  نتایج را از طریق ایمیل مدیران وبلاگ در اختیار آنها قرارمی دهند و به 12 تا از وبلاگ های برتر مبلغ 300000 ریال را اهدا خواهد شد.
برای ثبت اطلاعات لطفا موارد زیر را پر کنید:

1. یک عدد اسکرین شات از وبلاگ،
2. کلمه عبور،
3. نام کاربری
4. زمان تاسیس وبلاگ (تخمینی)
5. تعداد مطالب وبلاگ
6-کد قالب فعلی
7-کدCSS قالب فعلی

تسریع در ارسال پاسخ موجب کمال امتنان است.
***
پیام فوق از طرف بیان نیست و آنها از طریق ایمیل خصوصی به شما پیام می دهند نه در نظرات آخرین مطلب ارسالی. ضمن اینکه بیان به حالت نمیه تعطیل درآمده و از شهریور 97 تا کنون هیچ پیامی برای کاربران نفرستاده است. بیان نیازی به اسکرین شات از وبلاگ شما ندارد. کد قالب و کد سی اس اس برای هیچ اقدامی بجز هک مورد نیاز نیست. چون تنها پوسته وبلاگ شما است. جایزه سی هزار تومانی برای وبلاگ برتر تنها یک جوک است. اقلا 3 میلیونی عنوان می کردند که جذاب باشد. بابت سی هزار تومان موهوم، پسورد و کلمه عبور خود را به کسی ندهید.

۱ ۰ ۰ نظر ۱۴۷۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها