حادثه تروریستی طرابلس در شمال لبنان

حادثه تروریستی طرابلس در شمال لبنان

تیراندازی عناصر مسلح به نیروهای امنیتی لبنان در شهر طرابلس 4 کشته و تعدادی مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار صدا و سیما از بیروت، عبدالرحمن مبسوط تروریستی که با حمله به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در شهر طرابلس دست‌کم 4تن از آنان را کشته و تعدادی را زخمی کرده بود با تنگتر شدن حلقه محاصره دست به خودکشی زد.

برخی منابع از جمله خبرگزاری ملی لبنان پیش از این گزارش داده بودند کار نیروهای ویژه ارتش برای دستگیری وی به دلیل اینکه مبسوط کمربند انفجاری بر تن داشته، با کندی پیش می رود.
خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد تروریست تحت تعقیب ارتش این کشور در نهایت کمربند انفجاری خود را فعال و انتحار کرد.شبکه تلویزیونی «ال بی سی» لبنان هم به نقل از برخی فرماندهان میدانی از پایان عملیات و پاکسازی منطقه خبر داد.
ال بی سی همچنین گزارش داد که عامل حمله به نیروهای امنیتی لبنان از اعضای گروهک تروریستی تکفیری داعش بوده است.

در بحران هشت ساله سوریه، تعداد قابل توجهی از طرابلس و حومه آن در شمال لبنان به گروهک های تروریستی همچون داعش و جبهه النصرة پیوستند.
نیروهای امنیتی لبنان طی سال‌های گذشته در چندین عملیات به تعقیب و گریز و متلاشی کردن هسته های خفته تروریستی اقدام کرده اند.

۱ ۰ ۰ نظر ۱۰۷۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها