انفجار کشتی های اماراتی در فجیره

انفجار کشتی های اماراتی در فجیره

در پی یک سلسله انفجار و آتش سوزی در کشتی های اماراتی در بندر فجیره که ساعتها با سانسور شدید خبری همراه بود در نهایت وزارت خارجه امارات اعتراف کرد ۴ کشتی در آبهای آن کشور دچار عملیات تخریبی شده اند و این حادثه تلفات انسانی نداشته است.

منابع خبری المیادین امروز گزارش کرده بودند انفجارهای شدیدی در بندر الفجیره رخ داده است. شاهدان گفتند هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی در آسمان به پرواز درآمدند.
فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به عنوان اولین واکنش ایران به این موضوع گفت این انفجارها نشان داد امنیت جنوب خلیج فارس پوشالی است.
دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش هم به کشورهای خلیج گفت زمان حضور آمریکا در خلیج فارس به پایان رسیده است. آمریکایی ها باید منطقه را ترک کنند.

کارشناس امور خلیج طارق ابراهیم گفت بندر فجیره بزرگترین بندر نفتی در منطقه و دومین بندر بزرگ نفتی در جهان است. در امارت فجیره پایگاه مهمی وجود دارد که چندین دیده بان نظامی آمریکا در آن به رصد فعالیتهای ایران مشغولند. او گفت باید بپرسیم آیا طرف سومی اقدام به انفجار نفتکش ها در بندر امارات کرده تا برای ایران پاپوش درست کند؟ این کار آنقدر بزرگ است که گروه های تروریستی از پس آن بر نمی آیند. بعید نیست که اسراییل این عملیات را انجام داده باشد چرا که توانایی اطلاعاتی و لجستیکی برای این کار را دارد.
چند روز پیش اسراییل به آمریکا هشدار داده بود ایران در نظر دارد در منطقه اقدام بزرگی انجام دهد!

رویارویی غیر مستقیم ایران و آمریکا در این مدت اخیر بالا گرفته و همه انتظار اقدامی سخت از طرف ایران را دارند. به نظر می رسد رژیم صهیونیستی که برای هیچ بنی بشری حتی امریکا ارزش قائل نیست دست به این اقدام زده تا زمینه و بهانه مقابله جهانی با ایران فراهم آید.
یکی از سرداران سپاه می گفت، بیشتر وقتها امداد الهی باعث می شود ما نجات پیدا کنیم و تمام برنامه های طرف مقابل برعکس و به ضرر او شود. آنها تصور می کنند ما برای آن سالها برنامه ریزی کرده ایم، در حالی که این برنامه خدا و صاحب این مملکت است.

امارات یکی از مهره های اساسی فشار آمریکا بر ایران است و در جنگ ارزی با ایران نقش عمده ای ایفا کرد. با انفجارهای امروز قیمت دلار در ایران کاهش ناگهانی داشت.

۰ ۰ ۰ نظر ۱۰۸۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها