به بهانه حمله تروریستی به اتوبوس سپاه-عوامل این اتفاق چیست؟

به بهانه حمله تروریستی به اتوبوس سپاه-عوامل این اتفاق چیست؟

وقتی رژیم صهیونیستی برای اولین بار جنوب لبنان را اشغال کرد گروه های مردمی مقاومت، احزاب مختلف چپ و ملی و فلسطینی علم مقاومت و مبارزه را بر افراشتند. اوایل سربازان صهیونیست پس از اتمام ماموریت، با اتوبوس از لبنان به خانه باز می گشتند. در پی چندین عملیات علیه این اتوبوسها، مجبور شدند کاروانی زرهی برای حمایت از آنها همراهشان کنند. این هم نتیجه نداد و مجبور شدند همه با زره‌پوش و در حالت رزمی تردد کنند.
حمله انتحاری به اتوبوس نیروهای مسلح کشورمان عملیاتی بچه گانه و بی ارزش بود که برخلاف تصور آمران و حامیان، باعث تردید و تغییر رفتار نیروهای مسلح نمی شود. ایران کشوری نیست که با چند کیلومتر اشغال مرز یا چند عملیات تروریستی بترسد. حتی حزب الله در ضاحیه به آن کوچکی، با انفجارها ذره ای عقب ننشست و برعکس، با تهدید سید حسن که هر انفجاری بشود ما چند هزار نیروی اضافی به جبهه های سوریه می فرستیم، باعث شد تروریستها عقب نشینی کنند.
اما عوامل این حادثه تروریستی اخیر چیست؟ کم بودن امنیت؟ عدم اشراف اطلاعاتی؟ خیر. این راحت ترین کاری است که هر نفر به تنهایی می تواند انجام دهد.
علت اصلی را باید جای دیگری جست. کم کردن بودجه دفاعی کشور، کاهش ده برابری ارزش همان بودجه به علت افزایش قیمت ارز، هجمه های سیاسی به نیروهای نظامی، و عمل نکردن به تهدیدهای قبلی خصوصا علیه دولتها و رژیم های دشمن که حامی تروریستها بوده و هستند. نتیجه این اقدامات را دیشب دیدید. طی ۱۵ روز سه حمله تروریستی. این تازه اول کار است. این را از من بشنوید.
یک عده ادعا می کردند زبان دنیا را بلدند و دیگران بلد نیستند. اما این تیم تنها یک عده ساده و کم اطلاع بودند. از قانون وحشی جنگل خبر نداشتند. بعد انقلاب و در اوج فعالیت منافقین، چه چیز ترورها را متوقف کرد؟ مذاکره و عقب نشینی؟ خیر. چند انفجار که در فرانسه و اروپا رخ داد، آن هنگام ارباب دستور داد منافقین خفه شوند.
عامل ناامنی های اخیر، آدمهای بی اطلاعی هستند که فکر می کنند با دیو درنده بدسابقه که دستانش تا آرنج غرق در خون بوده، و حالا با کت و شلوار و کراوات شیک جلو آمده، می توان مثل آدم رفتار کرد. این عده نمی فهمند که با تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی، اول حملات تروریستی ساده رخ می دهد، بعد کم کم به بیخ گوش خودشان می رسد. اقلا به فک و فامیل خودتان رحم کنید. البته کسی که اجازه هر بازی با مملکت را به دشمن می دهد، (مثل محصولات تراریخته، خروج اطلاعات ژنوم ایرانی ها، دادن اطلاعات زنان، اطلاعات کامل بانکی و ...) این فرد، به زن و بچه خودش هم رحم نکرده و اصرار دارد پروژه خود را پیش ببرد.

۱ ۰ ۵ نظر ۱۵۷۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

قیمت ربع سکه

۲۶ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۱۵
سلام عالی بود

فدات سيد جان  عالي

در سفر اخير هم كه در روضه الشهيدين حضور نيافتند  مبادا كدخدا ناراحت شود!

سلام فک نکنم اینجورباشه ک میگید کلا مناطق مرزی همیشه نا امنن خصوصا مرز پاکستان

کاش شعور و درک دانش آموزان رزمنده ی سالهای جنگ رو این مسئولین داشتند والا اونا خیلی باشعور و بابصیرت بودند 

دادن اطلاعات زنان یعنی چه 

پاسخ:

۲۴ تیر ۰۱، ۱۳:۳۹
آمار خانمها را داده بودند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها