خدایگان فساد و پولشویی و تجارت جنسی به دنبال مبارزه با پولشویی در ایران!

خدایگان فساد و پولشویی و تجارت جنسی به دنبال مبارزه با پولشویی در ایران!

بخش غیر خصوصی اسراییل یکی از فاسد ترین ها در دنیای غرب است. میزان فساد که در سال 2013 اندازه گیری شد در مقایسه با دیگر اعضای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی OECD بسیار بالا بود.  این از دسته بندی های منتشر شده توسط سازمان شفافیت بین المللی (TI) هم مشخص است. همچنین صنعت پولشویی یکی از حرفه های بزرگ داخل رژیم صهیونیستی است و صف عریض و طویلی از حرفه هایی که طبیعتی نزدیک به آن دارند وجود دارد. سرآمد آنها تجارت جنسی و جعل و دزدی است، به گونه ای که نوعی میراث برای آنها محسوب می شود.

آماری که توسط سازمان تحقیقات بازار سیاه «هاووك سکوپ» منتشر شده بود نشان داد که مجموع درآمد ناشی از فساد در رژیم صهیونیستی به بیش از 7.03 میلیارد دلار آمریکا می رسد (بر اساس تحقیقی که سال 2014 منتشر شد). علاوه بر آن درآمد قاچاق مواد مخدر و انسان و جعل پول و دستکاری محصولات و شکستن قفل برنامه ها و فیلم ها و موسیقی و کتاب و بازیهای رایانه ای، تجارت اعضای انسان و توریسم جنسی را هم باید به آن اضافه نمود.

این آمار نشان می دهد که سود بازیهای قمار غیر قانونی به حدود 100 میلیارد دلار می رسد، سود قاچاق مواد مخدر حدود 7 میلیارد دلار، قاچاق انسان از آفریقا حدود 733 میلیون، دزدی اینترنتی فیلمها و موسیقی 87 میلیون بوده و این جدا از تجارت اعضای انسان است. مساله تجارت اعضای شهدای فلسطینی که جسد آنها در دست ارتش صهیونیستی است در همین چارچوب قرار می گیرد. اما فحشا و تجارت جنسی منبع مالی عظیمی در رژیم ضصهیونیستی را تشکیل می دهد و صنعتی است که از قدیم الایام رواج داشته است. سود این صنعت به سالی 4 میلیارد دلار می رسد (اسراییل در رتبه دوم بسیاری از گزارشهای بین المللی منتشر شده از طرف موسسه های حقوق بشر قرار دارد). همچنین حدود 20 هزار زن و مرد در مراکز فحشا اشتغال دارند که هر هفته حدود یک میلیون اسراییلی یعنی تقریبا یک پنجم کل صهیونیستها به آن مراجعه می کنند.

کمیسیون حقوق بشر وابسته به کنست اسراییل اعلام کرده بود که بیش از 3 هزار زن در بازار فحشا فروخته می شوند که این معامله ها به یک میلیارد دلار هم می رسد.

همچنین سالیانه 3 تا 5 هزار دختر به فلسطین اشغالی قاچاق می شوند و به عنوان ابزار کار فحشا فروخته می شوند و وارد کردن آنها یا قرارداد کار موقت یا بصورت بیهوش از مرز صورت می گیرد.

رویکرد عثمانی

مورخان لقبی بهتر از یوز برای سلطان سلیم اول پیدا نکردند که برادران و فرزندان خود را کشت و عادت داشت وزرای خود را پس از خدمات شایان و مشورت های حکیمانه بکشد. اگر کسی می خواست از دشمنش انتقام بگیرد می گفت خدا کند وزیر سلطان سلیم اول شوی، چون قطعا عاقبتش مرگ بود.

اما داستان در اسراییل متفاوت است. شیطان فساد بر دوش بیشتر نخست وزیر ها و وزرایشان سوار گشته و همچنین عقلهایشان و عقل بسیاری از رهبران احزاب اسراییل را در چنگ دارد. ننگ تهمت های جنسی به آنها و صدها افسر ارتش و پلیس وارد است و آنها را مورد پیگرد قانونی قرار داده است. نخست وزیر شدن، نشانه ای از داشتن فساد گشته است. و معادله به این شکل درامده: نخست وزیر یعنی فساد، همینطور وزیر و رهبر حزب...

جدا از غوطه خوردن نخست وزیر کنونی، بنیامین نتانیاهو در دنیای فساد، پرونده فساد در این رژیم پر است از ده ها اسم مشهور از جمله اسحاق مردخای وزیر دفاع سابق به خاطر رسوایی اخلاقی، و رسوایی درعی که به خاطر فساد در حزب خود و در وزارت کشور به زندان محکوم شد، به اضافه تهمت ها و شبهه هایی در مورد لیئه رابین متهم به فساد مالی و باز کردن حسابهای سری در واشنگتن، و پیش از آنها موشه دایان شخصیت نظامی سیاسی که متهم به فساد اخلاقی و پنهان کردن مدارک مهم و سرقت آثار باستانی خصوصا بعد از جنگ 1967 بود. و این داستان ادامه دارد....

مقاله تحقیقی رزق الله حلو در پایگاه النشره

ترجمه اختصاصی لیبانیران - محمود علوی

استفاده از این ترجمه یا قسمتی از آن تنها با ذکر منبع جایز است.

پ.ن: آن وقت اینها به ما اصرار دارند که قانون مبارزه با پولشویی آنها را اجرا کنیم. قانونی که جلوی فساد و جنابت و قتل و تروریسم دولتی آنها را نمی گیرد.

۰ ۰ ۱ نظر ۱۳۸۲ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

ممنون محمود فداي تو و حزب الله

از قيافه هاشون نجاست و بليدي ميباره  اينا كه احمق هاي درجه يك هستن لكن ابله اون كسي هست كه منتظر و به اميد يهود و نصارا باشد  كي قرار هست خودمان باشيم به مكتب علي و حسيني خودمان تكيه دهيم جرا نمي فهميم موشك هاي سباه و امثال سليماني ها بزركترين رعب و ترس در دل اينا مي اندازه؟ ميريم اروبا كردي التماس به يه مشت كشور كلنكي يه وقت اب و دونه مون قطع نكنن تف تف تف بر شيفتكان غرب و امريكا لعنت بر كساني كه اشتباه ميرن و عبرت نميكيرن اقايان تدبير و اميد دادكاه قيامت نزديك هست و شما بايد جوابكو باشيد شما رفتني هستيد مردم مومن و مسلمان شما و افكارتان را شناختند اما راه خميني و رهبري سيد علي خامنه اي محكم ادامه دارد ننك بر شماها دلبستن به غرب و امريكا دشمنان قسم خورده مسلمانان نتيجه اي جز ذلت و خواري ندارد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها