نفوذ و انتشار اطلاعات شخصی رییس موساد

نفوذ و انتشار اطلاعات شخصی رییس موساد

در حالیکه سخنگوی عرب زبان ارتش اشغالگران قدس هر روز در تلاش است تا با زبان چرب و نرم به فریب عرب ها بپردازد، و آنها را علیه لبنانی ها و مقاومت تحریک کند، یک سایت که از لبنان مدیریت می شود، اطلاعات خصوصی وی و رییس موساد را منتشر کرد.

به نقل از مدارنیوز از نابلس، پایگاه شبکه دو رژیم صهیونیستی نوشت «دو اسراییلی سایتی را کشف کردند که اطلاعات دو شخصیت بلندپایه امنیتی اسراییل را به نمایش گذاشته بود. هدف این سایت، تحریک خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان مجازی برای ورود با آن بود تا صفحه های آنان را هک کنند و به واسطه آنها اخبار دروغین منتشر کنند.»

این شبکه در ادامه نوشت این پایگاه اینترنتی که از لبنان مدیریت می شد اطلاعات شخصی و عکسهایی از منزل و افراد خانواده رییس موساد یوسی کوهن منتشر کرد. آدرس این پایگاه در تویتر منتشر شده بود تا فعالان و تاثیرگذاران فضای مجازی تحریک شوند آن را باز کنند.

به محض ورود به این پایگاه اطلاعات آنها هم در دسترس این سایت قرار می گرفت. دو اسراییلی که این حفره را کشف کردند سریعا به مرکز ملی سایبری اطلاع دادند که این مرکز به سرعت به بررسی پرداخت.

هیئت نظارت نظامی اسراییل انتشار اسم و لینک و اطلاعات این پایگاه را ممنوع کرد. این پایگاه اطلاعات سری از رییس موساد منتشر کرده که حساس ترین شخصیت امنیتی در ساختار امنیتی اسراییل به شمار می رود. این سایت همچنین اطلاعات آویخای آدرعی سخنگوی عرب زبان ارتش اسراییل منتشر کرده است.

صهیونیست ها مدعی هستند این سایت را هک کرده اند و از اشتباه مدیران سایت بهره برده و به آدرس سرور دسترسی یافته اند. آنها مدعی هستند سایت را هک کرده ایم و اطلاعات مهمی دست پیدا کرده ایم. اما تنها چیزی که در دستشان است، منطقه زمانی سرور است که مربوط به بیروت می باشد. سایت هنوز فعال است و درباره آن هشدار داده اند.

ترجمه و تلخیص: محمود علوی

کپی بدون ذکر منبع شرعا و قانونا ممنوع است و قابل پیگرد می باشد.

۱ ۰ ۰ نظر ۱۱۵۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها