لبخند کودک و هراس در دل صهیونیست ها

لبخند کودک و هراس در دل صهیونیست ها

در قابی سیاه و سفید، سید مقاومت در حالی نوه خود با نام «امیر» پسر فرزندش «محمدعلی» را در آغوش گرفته است که کودک خردسال، لبخندی بر لب دارد؛ لبخندی که هراس در دل مقام های صهیونیست انداخت.

به گزارش ایرنا، تنها چند ساعت پس از اینکه تصویر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به همراه نوه اش در فضای مجازی منتشر شد، این عکس فضای مجازی را به تصرف خود در آورد و علاوه بر هزاران بار بازنشر توسط دوستداران مقاومت، مقام های رژیم صهیونیستی را نیز عصبانی کرد.
این عکس به سرعت در روزهای یکشنبه و دوشنبه و امروز (سه شنبه) هزاران بار در فضای مجازی به ویژه در لبنان منتشر شد.
یکی از کاربران نوشت که «خورشید و ماه در یک قاب» و دیگری توئیت کرد: «دیدن این عکس همه اندوه ها را از جان می زداید.»
کاربری دیگر در کنار عکس سید حسن نصرالله و نوه اش عنوان کرد که امیر محمدعلی حسن نصرالله، نامی علوی و صفات و جمالی حسنی دارد.
کاربری با نام «اِمی» نوشت که حتی تصویر لبخند نوه سید هم آنها (صهیونیست ها) را می ترساند.
«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی که گویی تاب دیدن تصویر فرزندی کوچک هم ندارد، گفت و گویی توهمی را از قول سید حسن نصرالله و نوه اش در کنار عکس گذاشت که در آن، دبیرکل حزب الله به کودک می گوید که وقتی بزرگ شدی راه مرا در گسترش تروریسم نرو.
البته این نخستین بار نیست ادرعی که به زبان عربی مسلط است در فضای مجازی سعی در تحریک و عصبانی کردن حامیان مقاومت و توهین به سران حزب الله و شهدا دارد، اما وی به این بسنده نکرده و در تصاویر دیگر توهین های بیشتری به جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و سران آن کرد.
از سوی دیگر «اوفیر جندلمان» سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی توهین آمیز گفت که انتشار این عکس برای بازسازی چهره این تروریست خونریز است که به دستور اربابان ایرانی خود لبنان، سوریه و دیگر کشورهای عربی را ویران کرد و حالا همچون یک پدربزرگ مهربان خود عکس می گیرد.
اما فعالان شبکه های اجتماعی، مقام های رژیم دشمن را به سخره گرفته و به شدت به آنها واکنش نشان دادند.
آنها نوشتند که اسرائیل هر روز در حق ملت فلسطین دست به جنایتی جدید می زند و دولت جعلی شما نماد تروریسم است، اما حالا به یک رهبر واقعی امت اسلامی توهین می کنید که در برابر اشغالگری شما ایستاده است.
کاربران نوشتند که آیا دفاع از خاک کشورمان و آزادسازی آن از دست اسرائیل و رویارویی با تروریست های مسلح، و بیرون کردنشان از سوریه تروریسم است؟
منبع: ایرنا، خبرنگار آتش به اختیار
۱ ۰ ۲ نظر ۱۵۰۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

سید علی موسوی

۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۹
سلام 
درود و هزاران درودبر دبیرکل حزب الله و مجاهدان حزب الله و خانواده های ایشان ...

ماشاالله...تا کور شود هرآنکه نتواند دید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها