مستند جنگ 2006 - قسمت اول

مستند جنگ 2006 - قسمت اول

با وجود اینکه حزب الله لبنان سهم اصلی تبلیغات علیه انقلاب اسلامی را به جان خریده است، کمتر کسی درمورد دستاوردهای بزرگ این هم پیمان وفادار ایران اطلاعات دقیقی در اختیار دارد. حزبی که با وجود امکانات ناچیز خود در مقایسه با ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی که کمکهای تسلیحاتی و مالی میلیاردی از آمریکا و اروپا دریافت می کند، به برتری رسیده است.
به دلیل دستاوردهای بسیار بزرگ این حزب کوچک چندهزار نفری با سرکوب کردن افعی صهیونیسم و ام الفساد جهان؛ فکر و ذکر تمام دکان‌ها و بوقچی‌های کوچک و بزرگ ضد انقلاب این است که چرا ایران به حزب الله پول و تسلیحات می دهد !!! و در مقابل، دریغ از یک فعالیت جامع وجالب که به مردم ایران این احساس افتخار و سربلندی که حزب الله لبنان به تمام مسلمانان هدیه کرده است را منتقل کند.
به علت این کم کاری‌ها شبهات زیادی در رابطه با دستاوردهای حزب الله لبنان مطرح می شود که باید پاسخ آن‌ها داده شود.
یکی از مهم ترین دستاوردهای مقاومت لبنان پیروزی در جنگ سی و سه روزه لبنان بود. پیروزی ای که تاریخ خاورمیانه را تغییر داد. خاورمیانه جدیدی که خواب آن را با تجزیه تک تک کشورهای آن می دیدند و شروع این دومینو از بین بردن حزب الله لبنان بود.
ولی با وجود بیش از 1200 کشته در لبنان و نابود شدن بسیاری از مناطق در ضاحیه و جنوب لبنان؛ چرا باید بگوییم که مقاومت پیروز شده است؟؟ حزب الله لبنان چه کار خاصی در جنگ سی و سه روزه انجام داد که با وجود این حجم از خسارت یک پیروزی تاریخی را رقم زده باشد؟؟
مستند 2006 یکی از موثق ترین و منطقی ترین مستندهایی است که در رابطه با جنگ سی و سه روزه لبنان توسط شبکه المیادین ساخته شده است. مستندی که شامل مصاحبه با سران و فرماندهان ارشد وقت رژیم صهیونیستی در حین جنگ با اسراییل است و اعترافات آن ها را پخش می کند. و تصاویری از حین انجام عملیات های مهمی که حزب الله قبل از جنگ و بعد از آن انجام داده است. و همچنین توضیح مفصل مقدمه ها و ابعادی که این جنگ داشته است.
این مستند شامل دو قسمت است که با صرف وقت و هزینه شخصی توسط کانال لیبانیران ترجمه و زیرنویس شده است تا قدم مثبتی باشد در راستای آگاه سازی بیشتر مردم ایران پیرامون مقاومت و دستاوردهای بزرگ آن در لبنان و منطقه.

 

دانلود

مشاهده قسمت دوم

۰ ۰ ۳ نظر ۲۱۱۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

ببخشید تو این مستندها اون قسمتهایی که با اسراییلیها مصاحبه میکنه رو کی انجام داده؟ خود المیادین؟ یا اینکه از منابع دیگه گرفتن؟ و همچنین مثلا اون جا که با مروان حماده صحبت میکنه

پاسخ:

۱۹ مرداد ۹۷، ۱۲:۲۷
قدرت بالای المیادین در ساخت مستند با کمک مستندسازان در همه نقاط جهان، موجب شگفتی است. قاعدتا بطور مستقیم از طریق یک اروپایی یا با واسطه، سفارش می دهند مصاحبه گرفته شود. یکی از تخصص های لبنانی ها همین شبکه آشنایان است که در تجارت و کار در همه دنیا اشنا دارند.

محمد طاهری

۱۹ مرداد ۰۱ ، ۱۱:۴۳

سلام چطوری میتونم دانلودش کنم آخه من ی مستند رو حد اقل ده بار میبینم تا نکات جدیدی ازش یاد بگیرم 

پاسخ:

۳۱ مرداد ۰۱، ۰۹:۰۵
سلام. روی لوگوی آپارات روی فیلم بزنید، در سایت اپارات باز میشه و از آنجا می توانید با حجم دلخواه دانلود فرمایید.
لینک دانلود هم در پست اضافه شد.

سلام

سپاس فراوان

کاش لینک دانلود هم می گذاشتید.

پاسخ:

۳۱ مرداد ۰۱، ۰۹:۰۵
سلام. روی لوگوی آپارات روی فیلم بزنید، در سایت اپارات باز میشه و از آنجا می توانید با حجم دلخواه دانلود فرمایید.
لینک دانلود هم در پست اضافه شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها