زلزله در لبنان به علت آزمایش های هسته ای صهیونیستها

زلزله در لبنان به علت آزمایش های هسته ای صهیونیستها

سایت صهیونیستی حدشوت 24 گزارش داد زلزله ای که روز چهارشنبه در منطقه احساس شد، ناشی از فعالیتهای هسته ای این رژیم بوده است. این پایگاه نوشت هیئت رصد زلزله اعلام کرده است این زلزله ناشی از یک ازمایش هسته ای بوده نه حرکت صفحه های زمین.

یک رژیم جعلی دارای صدها کلاهک هسته ای جنگی که روزانه شهروندان یک کشور را کتک می زند و می کشد و خانه و زمینهایشان را تخریب و اشغال می کند، به راحتی بدون عضویت در آژانس هسته ای به آزمایش هسته ای می پردازد. اما ایران برای استفاده صلح آمیز شامل تولید برق و اب شیرین کردن، اجازه داشتن نیروگاه را ندارد! تحریم و تهدید به حمله نظامی می شود. این است دنیای وحشی امروز. اگر قوی نباشیم، ما را می خورند. حالا پیدا کنید پرتقال فروشی را که می خواست ارتش را اول انقلاب خلع سلاح کند، و اکنون هم سلاح های استراتژیک ایران را نابود کند. با تضعیف قدرت نظامی ایران و همپیمانانش، منتظر ترورهای جدید در کشور باشید.

۱ ۰ ۱ نظر ۱۳۱۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

اگر شما دوست دارید که کشور باید قوی باشد تا دیگران او را نخورند در وهله اول  اقتصاد قوی هست نه انرژی هسته ای صرف . همانطور که در سالهای گذشته هزینه های گزافی رو در  مسائل هسته ای خرج کردند در حالی که اقتصاد کشور دچار بحران بود  اون هزینه هایی که صرف کادر سازی در سازمان انرژی اتمی کردن و کارمندان زیادی رو استخدام کردن که بیشتر از انکه علمی باشند قسمت زیادی از آنها حفاظتی و امنیتی هستند و قسمت زیادی از بودجه جاری کشور صرف این سازمان میشود فکر میکنم شما بسیار دوست دارید کشور شبیه پاکستان شود کشوری که انرژی هسته ای و بمب هسته ای دارد ولی غرق در مشکلات عدیده هست با این تفکر شما کشور قوی نمی شود و انرژی هسته ای هم وقتی کشور غرق در مشکلات اقتصادی هست برای هیچ ایرانی افتخار نخواهد بود

پاسخ:

۱۷ تیر ۹۷، ۱۵:۴۲
ادعای شما مستند به هیچ مدرک و آماری نیست و تنها به تکرار شبهات شبکه های دشمن پرداخته اید. متاسفم. اقتصاد کشور با اخراج کارشناسان هسته ای و موشکی و صنایع مختلف بهبود پیدا نمی کند. اقتصاد کشور با بسته شدن صنایع و کارخانجات مادر و زیرساختی بهبود پیدا نمی کند. مدل مورد علاقه شما عربستان است که مدیریت تمام بخشها به غیر از حج، دست آمریکایی و ها و انگلیسی ها است و چند تا کارخانه پفک و چیپس و شکلات هم تحت لیسانس شرکت خارجی اصلی، وجود دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها