مزدور اهانت کننده به امام زمان و شهدا، در بیروت محکوم شد

مزدور اهانت کننده به امام زمان و شهدا، در بیروت محکوم شد

جری ماهر فرزند احمد الغوش یک شخصیت لبنانی صهیونیستی است!

احمد الغوش یکی از شرورهای حزب بعث عراق در لبنان و از تجار مواد مخدر معروف بود. وی با همکاری استخبارات صدام، عملیاتی تروریستی علیه حزب تقدمی اشتراکی انجام داد و سپس با فرزندان کوچکش به سوئد گریخت و در مالمو زندگی کرد.
فرزند وی دانیال، معروف به جری ماهر، به کنیسه صهیونیستی وابستگی پیدا کرد و عقیده دارد که خدمت به اسراییل خدمت به خداست. در سفرهایی که کنیسه انجیلی صهیونیستی به اسراییل ترتیب می دهد و اعضای خود را می فرستد تا در ارتش اسراییل داوطلب شوند، با آنها همراه شد. در آنجا با همسر اسراییلی خود آشنا شد که همرا وی به سوئد آمد. به واسطه این آشنایی با دیپلمات های اسراییلی رابطه پیدا کرد و وی را به آموزشگاه شبکه های اجتماعی فرستادند. سپس تلاش کردند از طریق تلوزیون العبریه (العربیه)، که با پول عربستان اداره می شود، وی را به یک چهره رسانه ای تبدیل کنند.
از سالها پیش جیری با هانی حمود مشاور سعد حریری همکاری کرد چرا که به خاطر فحاشی به ایران و حزب الله به دردشان می خورد.
وی خواهان دیدار سمیر جعجع شد و هنگامی که با فرزندش به اقامتگاه وی رفت، به جعجع گفت: فرزندم یهودی است و با ارتش دفاعی (ارتش اشغالگر بچه کش و ترسوی اسراییل) خواهد بود.

وی بارها به مقدسات شیعیان توهین کرده و خواستار ترور سید حسن نصرالله و کشتن کل شیعیان در ضاحیه، بقاع و جنوب شد.
همچنین وی خواستار نابود کردن مساجد و حسینیه ها شد و مدعی شد منبع تروریسم هستند. در اقدامی بیشرمانه نوشته بود باید در روضه الشهیدین (مدفن شهدا) زباله دانی ایجاد شود.
وی خود را خبرنگار معرفی می کند اما مجوز قانونی در لبنان ندارد و تنها با برخی لابی های ضد ایران و حزب الله در اروپا مرتبط است. آنها هزینه برپایی یک سایت برای او را تقبل کردند و او روزانه علیه حزب الله به دروغ گویی می پردازد، مثلا داستان دروغین ازدواج سید حسن نصرالله با هیفا وهبی! یا روایت های غیر واقعی از زندگی سید حسن نصرالله. وی دارای تابعیت سوئدی است و به علت سکونت در خارج لبنان ترسی از هیچ اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی ندارد. هنگامی که به لبنان آمد از طریق سعد حریری با حفاظت دستگاه امنیتی دولت به نام فرع المعلومات که وابسته به حریری و جناح آمریکایی سعودی است، با شخصیتهایی دیدار می کرد.
پس از سالها مزدوری و اهانت و دروغ و بدخواهی علیه مردم لبنان، در پی شکایت یک وکیل لبنانی، آقای حسن بَزّی، دادگاه لبنان جیری ماهر قلابی را محکوم کرد. قاضی جزائی در بیروت، جناب باسم تقی الدین، به جرم برانگیختن اختلافات فرقه ای و تحقیر شهدای مقاومت، بصورت غیابی علیه وی حکم داد که شامل یکسال و نیم حبس و 500 هزار لیره لبنانی و اسقاط حقوق مدنی از وی است.

برگرفته از سایت عربی پرس و ضاحیه

۱ ۰ ۱ نظر ۱۷۶۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

در ایران  هر کس به شهدا توهین کنه نه تنها محکوم نمیشه بلکه فالوورهاش تو اینستا بیشتر هم میشه حتی میتونه رای هم بیاره تو انتخابات!!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها