روز شراب لبنان

روز شراب لبنان

سفیر لبنان در سویس برای مدیرکل کشاوری لبنان لویس لحود و هیئت همراه وی برای روز شراب لبنان در ژنو و مونیخ و زوریخ مراسم بزرگداشتی برگزار کرد. در این مراسم سفرای اتحادیه اروپا، برزیل، شیلی، اسپانیا، یونان، اتریش، هلند، دانمارک، نروژ، مدیر مراسم در وزارت خارجه سویس و مدیران هتل ها و رستورانها و موسسه های توریستی سویس حضور داشتند.
پیش از آنکه شبکه های مزدور و مواجب بگیر فارسی زبان بخواهند وانمود کنند لبنان کشور فساد است و نباید به لبنان کمک کرد، به اطلاع آن جاهلان برسانید که لبنان کشوری اسلامی نیست. دولت آن سکولار است و اسلامی نیست اما آزادی ادیان در آن وجود دارد. در لبنان هم مسیحی هست و هم مسلمان. کمکی که ایران به لبنان می کند صرفا کمک نظامی به گروه های مقاومت است. لطفا با دیدن چند تا لختی و امثال این مراسم ها نگویید جانان من اندوه لبنان كشت ما را.

پس از استقلال لبنان مسیحیان امکانات و اختیارات کشور را دست داشتند و مسلمانان خصوصا شیعیان، نه مدرسه داشتند، نه درمانگاه، نه شغل و مقام و نه تحصیل. اگر امام موسی صدر نبود، مدرسه نمی ساخت، فرهنگ سازی نمی کرد، به داد محرومین نمی رسید، مقاومت را تشکیل نمی داد، امروز کسی نمی توانست شعر حمید سبزواری در توصیف وضع محرومین لبنان را علیه مقاومت استفاده کند.
جانان من اندوه لبنان کشت ما را
بشکست داغ دیر یاسین پشت ما را

۰ ۰ ۱ نظر ۲۲۷۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

یاسر نیکوبیان

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۳
زنه عجب هفت خطیه ، مقایسه کنید حجم کوفت کردن  2 طرف را . . .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها