مردم  جهان حقیقت را می فهمند

مردم جهان حقیقت را می فهمند

نتیجه مرگ بر اسراییل و پایداری بر حق:
در کمتر از یک ماه:
- آرژانتین دیدار دوستانه با رژیم صهیونیستی را لغو کرد
- شاکیرا کنسرت ماه جولای در تل آویو را کنسل کرد
- ده ها نفر از باندهای انگلیسی (گروه های موسیقی) به کمپین بایکوت فرهنگی اسراییل پیوستند
- گیلبرتو گیل کنسرت ماه جولای خود در تل آویو را لغو کرد
- 4 هنرمند از جشنواره موسیقی پاپ کالچر در برلین که با حمایت سفارت اسراییل برپا می شد بیرون آمدند
- شهردار دوبلین جشنواره یورو ویژن در اسراییل را بایکوت کرد
- مدیر تئاتر ملی پرتغال از جشنواره اسراییلی خارج شد و به بایکوت فرهنگی پیوست
- 11 هنرمند و کارگردان از جشنواره بین المللی تلوزیونیLGBT در تل آویو خارج شدند
- جین لاک گودارد و 80 هنرمند دیگر مشارکت در فصل هنری مشترک فرانسه اسراییل را رد کردند
کفه ترازو به نفع فلسطینی ها سنگینی می کند.
مردم آزاده دنیا شاهد ظلم و جنایت و اشغالگری و وحشیگری رژیم جعلی هستند و با آن مخالفند و شبکه های صهیونیستی دیگر نمی توانند جنایات این رژیم را ماله بکشند.

۰ ۰ ۲ نظر ۱۳۳۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

سلام. لطفا از آیین شب قدر در لبنان و فلسطین هم بنویسید.
اصلا برنامه ای دارند؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۷، ۱۷:۵۱
سلام. از مراسم اهل سنت اطلاعی ندارم. اما شب قدر که به بعلبک و بارگاه دختر امام حسین در آنجا رفتیم، در شهرهای سنی نشین بین راه مساجد باز بود و معلوم بود مراسم احیا دارند. مراسم احیای شیعیان لبنانی مثل خودمان است اما قرآن سر گرفتن بسرعت انجام می شود و میان اسم هر امام، نیم ساعت روضه نمی خوانند. دعا و مراسم را عین مفاتیح انجام می دهند. با این فرق که جوشن کبیر را پس از قرآن به سر گرفتن، می خوانند.

عجب نتایج ملموسی این چهارتا خواننده و موسیقی دان که تا دیروز از دید شما فاحشه بودند حالا برای شما شدند قهرمان ؟ ولی علوی جان نمیدونم چرا این پایداری بر حق کلا نتایج معکوسی داده آخه نمیدونم چرا کشورها بازی هاشون رو بجای اینکه با اسرائیل لغو کنند بیشتر از دهها بار با ما لغو کردن نمیدونم چرا بجای اینکه اسرائیل رو بایکوت خبری کنند ما رو بایکوت میکنند عجیب تر آنکه شما که کلا تمدن غرب رو فاسد و عقب افتاده می پنداشتی چطور شده حالا از موسیقی و خوانندهگان غربی که باید از منتهی الیه فساد  تمدن مد نظر شما باشند از اونها به عنوان یک شاخص منزوی شدن اسرائیل نام میبری ؟اندیشه ماکیاولیستی متاسفانه در تفکر شما و هم قطارانتان موج میزند 

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۷، ۱۶:۵۷
شما وکیل مدافع اسراییل هستی تا یک موضوعی علیه این رژیم جنایتکار مطرح میشه، دفاع می کنی؟
اولا شما به اشتباه فکر کرده اید این پایگاه مثل بقیه پایگاه های وابسته به ایران است. خیر اینجا یک پایگاه مستقل است اما به کوری چشم طرفداران اسراییل، انسان هستیم و علیه جنایتکار اعظم موضع می گیریم.
دو اینکه شما متاسفانه توان درک صحیح و تجزیه تحلیل ندارید و هر کسی را مخالف شما باشد در یک دسته جای می دهید. هیچ وقت به این هنرمندان نگفتیم فاحشه. ضمن اینکه چهارتا نیستند. کشور آرژانتین و شهردار دوبلین هم هنرمند و فاحشه اند؟ اساسا مخلوط کردن یک بحث احکام شرعی با بحث انسانی حمایت از مظلوم از درایت و منطق به دور است. گیرم یک نفر شراب بخورد، اگر مرگ بر ظالم بگوید، این عملش هم باطل است؟ اشتباه او یک اشتباه فردی است اما در زمینه اجتماعی رویکردش صحیح است.
سه اینکه هم متن انگلیسی هست هم ترجمه کردیم به فارسی، نوشته تنها در کمتر از یکماه، این اتفاقات افتاده. وگرنه آمار کلی بسیار فراتر از بقول شما چهارتا موسیقیدان و خواننده است! خیلی بهتان فشار آمده از مخالفت مردم آزاد دنیا با جنایات رژیم منحوس اسراییل؟ ضمن اينكه جنبش فرهنگی بایکوت اسراییل اکثرا شامل اساتید و دانشجویان و دانشمندان است و فیلمهای زیادی هم از مخالفت آنها با سخنرانی مقامات صهیونیستی یا آمریکایی مدافع صهیونیسم منتشر شده است. دوران اسراییل رو به پایان است. این وعده پیامبر الهی حضرت داود است که در زبور آمده. حالا با کنایه زدن و دق دلی خالی کردن دل خودتان را خنک کنید، اما سرنوشت این ظالمان عوض نخواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها