انتهای قراردادهای محرمانه به کجا ختم می شود؟

انتهای قراردادهای محرمانه به کجا ختم می شود؟

مطلبی در اینترنت دیدم که ترجمه عربی قسمتی از یک کتاب آلمانی بود. خانم میریام گبهارد در کتاب «وقتی سربازان آمدند، تجاوز به زنان آلمان در انتهای جنگ جهانی دوم» چنین آورده است:

سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم به حدود 190 هزار زن و دختر و دختربچه آلمانی تجاوز کردند. این تنها سهم آمریکایی ها بود. سربازان انگلیسی 45 هزار تجاوز و نیروهای فرانسوی 50 هزار تجاوز ثبت کرده اند.
علاوه بر این نیروهای آمریکایی به 3500 دختر فرانسوی تجاوز کردند با اینکه فرانسوی ها همپیمان آنها بودند.
مایکل مرکسمولر راهب دهکده رامساو در نزدیکی برچتسگادن در 20 جولای 1945 چنین نقل می کند:
هشت زن و دختر مورد تجاوز قرار گرفتند که برخی جلوی چشم والدینشان رخ داد.
راهب اندریاس وینجاند از روستای هاگ دیر امپر Haag an der Amper روستای کوچکی که امروزه درست شمال فرودگاه مونیخ قرار گرفته از 25 جولای 1945 چنین می نویسد:
بدترین اتفاقات زمان پیشروی، سه مورد تجاوز بود، یکی از آنها خانمی شوهر دار بود، یکی خانمی ازدواج نکرده و سومی دوشیزه ای 16 ساله و نیم. آمریکایی ها در حالت مستی تجاوز کردند.

راهب الویس شیمی از مونسبرگ از ماجرای 1 آگوست 1945 می نویسد:
به دستور فرماندار نظامی آمریکا باید هر خانه ای روی درب خود، اسم همه ساکنان منزل و سن آنها را می نوشت. نتیجه این کار معلوم است. 17 دختر و زن در پی یک یا چند تجاوز، به بیمارستان برده شدند. کوچک ترین قربانی این گزارش دختری هفت ساله بود و بزرگترین آنها پیرزنی 69 ساله!

آن وقت برخی از انسان نماها را می بینیم که عاشق فرهنگ و تمدن و عدالت غربی هستند و ما را به تروریسم متهم می کنند!
نه عزیز من، اساسا تمدن غرب بر اجساد و خون بنا شده. قبل اینکه سخن بگویی، تاریخ آنها را بخوان.

پ.ن: آیا ما هم با توافقهای محرمانه برجامی و پسابرجامی، مجوز حمله و اشغال و تجاوز به کشورمان را می دهیم؟ آیا دادن آمار مردم، اطلاعات بانکی از جمله اسم و سن و شماره ملی و غیره، هموار ساختن جنایت برای آمریکا نیست؟ چرا عده ای به اروپایی ها دل بسته اند؟ آنها خودشان از دست آمریکا سالم نمانده اند!

۰ ۰ ۳ نظر ۱۵۹۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

چه داستان جالبی !!! یعنی شما از این داستان به این نتیجه رسیدی که تمدن غربی گرفتار در منجلآب فقر و فساد و فحشا هست ؟ یا اینکه هر توافقی با غرب منجر به تجاوز و تجاوزگری میشود ؟ فکر میکنم این نتیجه گیری های شما در حد یک جوک باشد اما جوکی که خنده دار هم نیست یعنی همه کشورهایی که با غرب رابطه دارند دچار تجاوز شده اند . اصلا شما لشکرکشی های دوران بعد از صدر اسلام را مطالعه کردید؟ بعد بیائید برای ما تمدن غرب رو زیر سوال ببرید کلا منطق شما منطق دو دو تا هزار تا هست .  اون احمق هایی که میگویند تحریم ها اثری نداره و هر روز آرزوی تحریم شدن میکنند دارای تفکر داعشی هستند که ایدئولوژی کثیف خودشون رو بر رفاه و توسعه کشور ترجیح میدن . شما هم اگه چند روز از لبنان دل میکندی و یه سری تو خیابون های ایران میزدی و میدیدی مردم چی میگن دیگه اینجور داستان سرایی نمیکردی

پاسخ:

۱۳ خرداد ۹۷، ۱۸:۳۱
جالبي داستان اونجاست که خبر ندارید قبل از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد داشتن تن میدادن به توافقی که نیروی نظامی خارجی در کشور بیاد، مثل کره جنوبی. جالبی اش اینجاست که خبر ندارید اطلاعات زنان ما را دفتر زنان ریاست جمهوری داده خارج. جالبی اش اینجاست که وقتی برجام موشکی امضا شد، فتف امضا شد، تمام اطلاعات ریز و درشت رو دادی به دشمن، طبق ادعای تمام کارشناسان داخلی و خارجی، حتی شاه دوست های ملی، امریکا حمله میکنه تا نوکر قدیمی خودش رو بابت چهل سال سرکشی شکنجه کنه. اون موقع می بینی که آنچه در آلمان انجام شد، مثل همان است که در افغانستان شد، مثل همان در عراق شد و بدتر از آن در ایران خواهد شد. شما با انقلاب ایران مشکل داری، چرا علیه مردم از دشمن حمایت می کنی؟ شاه دوست ها و سلطنت طلب هایی که الان مخالف آمریکا و برجام پوچ و پیوستن به فتف هستند، شرفشان از انقلابی نمایی که ناموس مملکت را صاف کف دست دشمن می گذارد بیشتر است.
یک عده گفتند تحریم اثر نداره و با سیاستی داشتند جلو می رفتند. اولا به اقرار خود کری، چارچوب تحریمها در صورت یکی دو سال مقاومت بیشتر، به هم می ریخت. دوما با برجام تحریمها که نرفت، اقتصاد که بهتر نشد، وضع خیابانهای ایران که مدعی هستی، بابت عقب نشینی مفتضحانه در برابر آمریکا است و بی توجهی به اقتصاد داخلی. داستان سرایی را مدافعان برجام و آمریکا پرستان می کنند که تا دم ذبح شدن توسط سرباز آمریکای باورشان نخواهد شد که دشمن، دشمن همه مردم است. نه فقط چند تا سردار سپاه و مسئول جمهوری اسلامی. آن موقع می فهمی که ارباب داعش، و سازنده داعش، خودش داعشی تر از محصول خودش است. و دیگر کسی هم نیست شما و ناموس شما را نجات دهد. چون خودت مدافعان وطنت را به دستور کدخدا، تروریست دانستی و دادی دست دشمن.
مشکل اقتصادی امروز بابت این است که گوجه فرنگی شان را هم از فرانسه وارد کردند. افتخار می کنند ماشین خارجی خوب سوار می شوند، افتخار می کنند شیشلیک خور هستند، واردات از چین دو برابر شده، واردات از آمریکا و اروپا بسیار زیاد شده. وزارت بهداشت در اوج تحریمها، واکسنی که حتی اسراییل ممنوع کرده، می خواهد بسازد و میلیاردها دلار صرف آن کند، تمام این امور به خاطر این است که داریم به سمت لیبرال شدن پیش می رویم به سمت منافع ثروتمندان و مسئولان. داریم به سمت لبنان شدن پیش می رویم. شما یک مقدار از کوچه خیابانهای ایران بیا بیرون و لبنان را ببین تا آینده ایران را متوجه شوی. آینده ایران یعنی مدیر همراه اول ده برابر رییس جمهور حقوق بگیرد. آینده ایران یعنی فلان شخصیت سیاسی محبوب شما، که به آمریکا نزدیک است، بندر خصوصی داشته باشد و دو تا توییت بزند که شما برایش کف بزنید اما پول اینترنتتان را به زور بتوانید پرداخت کنید. این است آینده ایران. به لبنان بنگرید.

آقای علوی پاسخ بسیار منطقی و محکمی دادید..ممنون 

دمت گرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها