نماهنگ «جناب رئیس»

نماهنگ «جناب رئیس»

دریافت

دعوت روسای جمهور جهان به افطار در قدس
نماهنگ هنرمندانه "آقای رئيس جمهور" که شرکت مخابراتی الزین به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان پخش کرد و در جهان عرب جنجالی شد.
گروه مخابراتی زین یک کمپانی مخابراتی است که در سال 1983 در کویت با نام MTC تاسیس شد. در سال 2007 به برند زین تغییر نام داد. زین در هشت کشور فعال است و 46.9 کاربر فعال دارد. (آمار 31 مارچ 2018) این شرکت در بحرین، عراق، اردن، کویت، مراکش، عربستان، سودان شمالی و سودان، خدمات مخابراتی ارائه می دهد. همچنین در لبنان با نام شرکت MTC-TOUCh حضور داشت که چند سال پیش به TOUCH تغییر نام داد. در تعدادی از این کشور ها سرویس 4G و در تعدادی مثل لبنان سرویس 4.5G LTE ارائه می کند.
تبلیغ فوق را شرکت زین به شرکت تبلیغاتی Joy Productions سفارش داده و ساخته است.
این تبلیغ به سرعت در کشورهای عربی پخش شد به گونه ای که در عرض دو روز، به رقم نزدیک به دو میلیون مشاهده دست پیدا کرده است.
پخش این کلیپ، باعث واکنش های مثبت و منفی زیادی شد. از جمله انتقادات این فیلم، عدم به تصویر کشیدن اشغالگران و اشغالگری دشمن است. بدون اینکه نامی از رژیم صهیونیستی بیاید، کودک شخصیت اول فیلم، می خواهد به قدس برود و در آنجا با رییس جمهورهای دنیا افطار کند. جالب اینکه وقتی می خواهد دنیای کودکی خود را به واسطه جنگ، نابود شده نشان دهد، تصویر رییس جمهور کره شمالی را نشان می دهد و چنین القا می کند که مشکل بمب ها و نابودی اسباب بازی ها، گردن او است. نکته جالبی که در این فیلم هست حضور پوتین همراه خانواده در خانه آنها است. این صحنه پیام مخفیانه قوی ای به بینندگان می دهد که روسیه، مدافع و همراه مظلومان منطقه است.
از جمله انتقاداتی که به این فیلم شد، عدم کوچکترین اشاره ای به مقاومت و مجاهدین است و از آن بدتر، در انتهای فیلم که پسرک، به زندان رفته و دخترکی را که نماد عهد تمیمی است، آزاد می کند و به سوی قدس به راه می افتند، شش عرب با لباسهای اعراب خلیج فارس، همراه آنها به سوی قدس می روند. همانها که به اسراییل و اشغالگری جدیدش و قرارداد قرن، یعنی نابودی فلسطین برای همیشه، چراغ سبز نشان داده اند!
در مقابل عده ای از اعراب (بخوانید نوکران صهیونیستها، مثل رییس شبکه سعودی ام بی سی) اعتراض کرده اند که چرا شرکت زین، پیام ماه رمضان خود را به بازگشت به قدس اختصاص داده و چرا به دنبال پروژه ایران و اخوان المسلمین است! (منظورشان این است که باید دنبال پروژه امریکا و اسراییل برای نابودی فلسطین باشد!) این نوع پیامها با واکنش منفی مردم آزاده عرب روبرو شد.

۱ ۰ ۸ نظر ۱۹۴۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۸)

کلیپ کاملا مغرضانه بود ... 

آمین:)

سلام اولا تو تحليل نوشتيد رييس جمهور كره جنوبى در حالى كه رهبر كره شمالى رو در كليپ نشون ميده 
در كل اينكه شركتى مثل زين كه قائدتا دنبال تبليغ شركتش هست اين كليلپ رو مى سازه يعنى ملت هاى مسلمان بر ازادى فلسطين و بازگشت به قدس همپيمان شدن

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۲۸
سلام. اشتباه لپی از نویسنده بود.

سلام
کره شمالی نه کره جنوبی لطفا اصلاح کنید.
عهد تمیمی یعنی چی؟

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۲۷
سلام. بله بگذارید به حساب قند نرسیدن به مغز هنگام روزه :)
عهد تمیمی دختر فلسطینی است که از کوچکی جلوی سربازان دشمن سینه سپر می کرد و مشتش را جلوی صورت آنها می گرفت. چند وقت پیش وقتی سربازان دشمن وارد خانه آنها شدند با مشت به صورت آنها کوبید و بازداشت شد و تا الان بطور غیر قانونی در بازداشت است.

صحنه آخرش که شش تا عرب دنبالش میرفتن خیلی باحال بود. مث اینکه بگن نه چک زدیم نه چونه عروسو بردیم به خونه. ماشالا عجب رویی هم دارن این جماعت. منتظرن عمه بنده قدسو آزاد کنه اونوقت شش تا رهبر عرب گردن کلفت تشریف ببرن توش :))))

لحظه اخر شورای همکاری خلیج فارس رو توی ذهن میاورد ۶ کشور که یکیشون با بقیه یکم فرق داشت و کاملا مشخص بود ک منظور سلطان قابوسِ عمان هست و اون قد بلنده هم تمیم بن حمد امیر قطر و در حالت های ایستادن هم شیخ کویت کاملا مشخص بود

چطور میشه دانلود کرد؟

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۲
لینک دانلود اضافه شد

پس چرا روحانی توش نیس؟

پاسخ:

۵ خرداد ۹۷، ۰۰:۰۷
نخودیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها