حمله موشکی بامداد به خانه عنکبوت

حمله موشکی بامداد به خانه عنکبوت

بعد از خروج یک طرفه آمریکا از برجام، اتفاقات منطقه برخلاف تصور آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش می رود. تصور آمریکا این بود که ایران با عجز و لابه و التماس، برجام موشکی را قبول خواهد کرد و برجام 2 و 3 و 4 در جریان خواهد افتاد. صهیونیستها هم که هر از گاهی منطقه ای را در سوریه هدف قرار می دادند، تصور می کردند با پاره کردن برجام، آمریکا می تواند دنیا را قانع کند که باید برجام شامل و کاملی با ایران انعقاد کرد که حتی تعداد کلاشینکوف های کلانتری ها را هم محدود کند!

حمله موشکی دیشب به خانه عنکبوت (رژیم صهیونیستی) مشت محکمی بود که به چانه ابله آمریکایی و بچه ننر اسراییلی نواخته شد. این حمله در پی شلیک موشک اسراییلی به سوی پایگاهی نظامی در سوریه رخ داد. موشک دشمن رهگیری و منهدم شد و پاسخ کوبنده ای برای وی ارسال شد. هرچند هنوز کسی مسئولیت این موشک ها را نپذیرفته اما دشمن صهیونیستی اعلام کرده است کار ایران و خصوصا سپاه قدس است. جالب اینجاست که تا دیروز ادعا می کردند منتظر حمله فلسطینی ها از غزه و حملات عراقی ها خصوصا حرکت النجبا هستند. رسانه های این رژیم از این که نیروهای اطلاعاتی آن نتوانسته اند قصد حمله موشکی را کشف کنند، سر خورده و نگرانند.

شلیک موشکها به دست هر کسی انجام شده باشد، مهم اینجاست که توسط ایران مجهز شده و اجازه شلیک دریافت کرده است. ایران که تا کنون از پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی سر باز زده بود تا به نقض برجام متهم نشود، سر انگشتی نشان داد تا بفهمند دنیا آن طوری نمی چرخد که صهیونیستها اراده می کنند. اگر قرار است بی دلیل تحریم شویم، اقلا جواب دشمن را می دهیم و مشتی که زد را با مشتی محکم پاسخ می دهیم، بعد تحریم می شویم.

مراکز حساس نظامی که طی موشکباران بامداد امروز هدف قرار گرفته اند به شرح زیر است:

مرکز نظامی اصلی شنود فنی و الکترونیکی

مقر هنگ مرزی از واحد جمع آوری اطلاعات تصویری 9900

مرکز نظامی اصلی پارازیت جنگال

مرکز نظامی اصلی شنود شبکه های ارتباطاتی در سلسله کوه های غربی

مراکز دریافت و ارسال پیام

مقر دیده بانی واحد سلاح‌های نقطه ‌زن هدایت شونده یگانهای زمینی

فرودگاه هلیکوپترهای نظامی

مقر فرماندهی نظامی منطقه ای یگان 810  ارتش اسرائیل

مقر فرماندهی منطقه ای یگانهای نظامی در حرمون

مقر زمستانی واحد ویژه برفی «بنستیم»

هرچند دشمن صهیونیستی بچه کش تنها به 20 موشک اعتراف کرده و نظارت شدید نظامی بر رسانه ها اعمال کرده است، با این چنین خبر می رسد که بیش از 50 موشک به سوی دشمن شلیک شده است. صهیونیستها اعتراف کرده اند تنها 4 موشک را رهگیری و نابود کرده اند. در پاسخ به این حملات، ارتش بچه کش نقاطی در سوریه را با موشک و نیروی هوایی خود هدف قرار داد که اخبار حاکی از آن است که پدافند سوریه با آن مقابله کرده است. این موشک اندازی های متقابل در بیش از دو دور (راند) ادامه یافته است. تا جایی که صدای غلط کردم صهیونیستها بلند شده و از آمریکا خواسته اند دخالت کند. از طرف دیگر نایب وزیر خارجه روسیه ماموریت یافته به ایران اعلام کند اسراییل مایل به رویارویی با ایران در سوریه نیست!

۰ ۰ ۳ نظر ۱۳۴۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

الیوم یوم الانتقام 
دمشون گرم 
دست شیربچه های سپاه درد نکنه

سیدعلی موسوی

۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۷
سلام 
مادورادور دست و بازویی رو که فرمان اتش داد رو می بوسیم 
به امید سگ کشی نبرد اخرین
یاعلی مدد


مگر سپاه كاري كنه،
از اين دولت خفت و ذلت كه هيچي برنمياد.

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۰
البته ایران انکار میکنه و می گویند کار ارتش سوریه است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها