افشای نامه های محرمانه سفارت امارات در بیروت

افشای نامه های محرمانه سفارت امارات در بیروت

پرونده امارات لیکس در روزنامه الاخبار لبنان:
امارات به دنبال حمایت مالی از شیعیان مخالف حزب الله لبنان است.

 

به گزارش ایرنا، روزنامه الاخبار در شماره امروز (چهارشنبه) و در ادامه پرونده معروفش به عنوان «امارات لیکس» که به انتشار پیام های محرمانه سفارت امارات در بیروت اختصاص دارد، لیست شخصیت های شیعی مخالف با دو حزب اصلی شیعه (حزب الله و جنبش امل) را منتشر کرد که امارات به دنبال حمایت از آنها است.

الاخبار، نامه های «حمدان سید الهاشمی» سرکنسول امارات در بیروت را به چاپ رسانده که به کشورش و به طور خاص به دفتر معاون امنیتی و نظامی وزارت امور خارجه امارات ارسال کرده است.

موضوع این نامه «لیست شخصیت های شیعی مخالف حزب الله و جنبش امل» است که بنا به درخواست معاون امنیتی و نظامی وزارت امور خارجه امارات تدوین شده است. این درخواست حدود پنج ماه پیش به سفارت امارات در بیروت رسیده بود.

این افراد را بشناسید:

(ايرنا)

آیا در ایران کسی (روزنامه یا خبرگزاری) می تواند با دسترسی به اطلاعات محرمانه، چنین کاری کند و اسامی فاسدان اقتصادی یا جاسوسان و کسانی که از غرب خط می گیرند را منتشر کند؟

ما در مملکتی هستیم که وزارت اطلاعات جاسوس می گیره، یه سری از اون جاسوس حمایت می کنند...پلیس اراذل و اوباش را می گیره یه سری برای اون مفسد فی الارض نوحه سرایی می کنند.

شما با خواندن این گزارش می بینید که آقازاده ها فقط در ایران فاسد نیستند، بلکه در خیلی جاها اینگونه است...برخی آقازاده های فاسد لبنانی را بشناسید..!
لینک در بالا👆🏿

۰ ۰ ۱ نظر ۱۴۷۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

کدوم روزنامه درایران آزاده آخه داداش؟!
همه که باید تابع یک گروه خاص باشن
تایه روزنامه یاسایتی میاد یه خبرمیگه که به مزاق آقایون خوش نمیاد سریع حکم بازداشت و پلمپ رو به بهانه امنیتی میزنن به اون خبرنگاربدبخت

شما جرات داری از مفاسد اقتصادی و آقازاده های وصل به طبقه حاکمه حرف بزن ،سریع باانگ برهم ریختن امنیت ملی و جاسوس پدرتو درمیارن

بیخود نیست مقام دوم یا سوم زندانی کردن روزنامه نگاران رو به دست اوردیم بعدازترکیه 

مثل اینکه داداش شما تو باغ نیستین

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۶
آزادی نیست؟ کم دروغ و تهمت به هم زدند جناح های مختلف؟ نماینده مجلس داره رگباری دروغ میگه و گاهی هم به غلط کردم و اشتباه کردم بسنده میکنه! عذرخواهی که هرگز! میگی آزادی نیست؟ فعلا که همه آزادند جز حزب اللهی ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها