تبلیغات انتخاباتی لبنان

تبلیغات انتخاباتی لبنان

13روز مانده به انتخابات «مجلس» در لبنان
:small_orange_diamond:احزاب لبنان از جمله «جریان ملی آزاد» به رهبری «جبران باسیل» وزیر امورخارجه که به حزب پرتقالی معروف هستند، در طرح های گرافیکی تابلوهای تبلیغاتی شان، پرچم نارنجی این حزب را با پرچم لبنان گره زده اند، و شعار «جریان قدرتمند برای لبنانی قدرتمند» را برگزیده اند.
:back:رهبر پیشین این حزب «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان است.
:small_blue_diamond:اما دو حزب بزرگ شیعی لبنان که برای انتخابات مجلس باهم ائتلاف سراسری را تشکیل داده اند نیز دراین تبلیغات سهم دارند.
:white_check_mark:تابلوهای«جنبش امل»مزین به تصاویر «امام موسی صدر» بنیان گذار این جنبش است.
:small_orange_diamond:حزب الله نیز با شعار « دفاع می کنیم و می سازیم» چند هفته ای است که تبلیغات را آغاز کرده است.
:small_blue_diamond:در مناطق مختلف، پوسترها و تابلوهایی نیز وجود دارد که به معرفی نامزدها اختصاص یافته است. برخی از این نامزدها، اعضای احزاب بزرگ و وزیران کنونی دولت یا نمایندگان فعلی مجلس هستند. برخی دیگر نیز شخصیت های مستقل و چهره های سرشناسی هستند که تازه می خواهند پا به عرصه سیاست بگذارند.
:100:در این میان چند شخصیت رسانه ای و چهره تلویزیونی و هنری نیز وجود دارند که یا به طور مستقل و یا در قالب احزاب مختلف نام خود را برای رقابت های مجلس نوشته اند.
:exclamation:️این چهره ها که گاهی با نام مستعار معروف شده اند به دلیل قانون وزارت کشور لبنان مبنی بر درج نام اصلی در لیست های انتخاباتی، اکنون درکنار عکس خود نام اصلی شان را برجسته کرده اند تا شهروندان به اشتباه نیفتند. «پولا یعقوبیان» مجری معروف لبنانی از این دسته چهره ها است.
:globe_with_meridians:فضای مجازی اعم از توئیتر، گروه های واتس آپ، و صفحات فیس بوک نیز از فضای داغ انتخاباتی به دور نیستند. چهره هایی که از تریبون های بزرگ کم بهره اند، تلاش می کنند تا نظرات و آرای خود را پیرامون مسائل گوناگون، از این راه ها به گوش مخاطبان برسانند.
:tv:از آنجا که انتخابات مجلس پس از 9 سال با قانونی جدید برگزار می شود، احزاب مختلف با ساخت کلیپ های ویدیویی و نمایش در شبکه های تلویزیونی خود و انتشار در فضای مجازی، علاوه بر معرفی نامزدهای شان در حوزه های انتخابیه مختلف، به طرفدارانشان چگونگی رای دهی را آموزش می دهند و لوازم مورد نیاز در روز انتخابات را به آنها یادآوری می کنند.

۰ ۰ ۱ نظر ۱۳۲۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

میگم اونجام کسی هست قبل از اعلام نتایج انتخابات خودشرو با اختلاف ارای بسیار زیاد  برنده انتخابات اعلام کنه ؟ خخخ

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۴۷
موادی که لبنانی ها مصرف می کنند یا سنتی با کیفیته یا صنعتی خوب که اونم از همان سنتی و گیاهان محلی تهیه میشه! به این درجه از ترکیب نرسیدن هنوز! ضمن اینکه اینقدر حزب الله و حرکت امل طرفدار دارن که بقیه خودشون اعتراف می کنند شانسی ندارند حتی با وجود میلیونها دلار کمک آمریکا و عربستان و امارات.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها