نمایش جدید علی امین

نمایش جدید علی امین

روزنامه نگار ضد حزب الله و ایران، علی امین که به دریافت پول از آمریکا و مراجعات مکرر به سفارت آن کشور اعتراف می کند، دیروز فیلمی منتشر کرد و مدعی شد تعدادی از طرفداران حزب الله او را کتک زده اند. اول می گفتند سی نفر، بعد شد 40 نفر، بعد شصت نفر! با اینکه هیچ اثاری از ضرب و جرح یا نقطه ای خون بر بدن و لباس وی مشاهده نمی شد، وی مدعی شده با انواع وسایل به وی حمله شده است!
نمایش وی با تمسخر مردم روبرو شد.
وی در حالی روایتی یک طرفه را بدون مدرک و نشانه ای رواج می دهد که فیلم حمله طرفداران حزب المستقبل به نامزدی که مخالف حریری در منطقه انتخاباتی او کاندیدا شده، وجود دارد که جلوی چشم پلیس به دفتر وی حمله کرده اند.
یکی از کاربران در جواب وی نوشته است:
16 جوان حزب الله جلوی ارتش اسراییل را در بنت جبیل سد کردند. آنوقت 40 تا از آنها نتوانستند آسیبی به تو برسانند؟! ظاهرا تعداد کسانی که به تو حمله کردند از تعداد کسانی که به تو رای خواهند داد بیشتر است! 😂

گفتنی است قبلا وی در پاسخ به اینکه تو رای نخواهی آورد گفته بله می دانم اما ما وظیفه داریم شرکت کنیم!

پ.ن: قیافه ایشان واقعا این طور نیست که از دیدنش کفاره بدهید! اما در تصویری که از صورتش منتشر کرده تا بگوید دندانش شکسته، چنین وحشتناک افتاده.

۰ ۰ ۱ نظر ۱۲۳۲ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

آدم خوبیه تنها جرمش اینه که شیعه هست ولی مخالف تک روی های حزب الله

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۶
اخلاق شخصی اش بله خوبه. اما کسی که به خاطر پول، مردم خودش رو بفروشه و حاضر بشه دروغ بسازه، چه فرقی با زم داره؟ دقیقا با روشی که یاد اون دادن و یاد این هم دادن، داره دروغ میسازه برای تخریب و تضعیف.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها