تجمع انتخاباتی حزب الله لبنان

تجمع انتخاباتی حزب الله لبنان

🔺سید حسن نصرالله امروز در یک تجمع انتخاباتی با عنوان "الامل و الوفاء" (امید و وفاداری) سخنرانی کرد و به چند نکته ی مهم اشاره کرد.

🔹برای اولین بار نام جورج نادر خبرنگار لبنانی آمریکایی را ذکر کرد و گفت: جورج بوش به وی مسوولیت ارایه ی یک طرح به حزب الله را داده بود، با او ملاقات کردم ، وی پیشنهاد های آمریکا را ارائه داد که عبارت اند از میلیادها دلار پول و بازسازی مناطق شیعه نشین در جنوب لبنان و بقاع به اضافه ی سهم بزرگی از حکومت لبنان، در مقابل اینکه حزب الله خلع سلاح شود و دست از مقاومت بردارد. این پیشنهاد ها را در یک سند مکتوب کرده بودند و با این شخص فرستاده بودند اما من آن سند را به دلیل تعصبم از آمریکا نگرفتم و الآن می گویم ای کاش آن سند را گرفته بودم  تا به شما ارائه دهم.

🔹سید حسن نصرالله برای اولین بار از توطئه های مکرر آمریکایی ها برای درگیر کردن ارتش لبنان و مقاومت پرده برداشت و گفت: آمریکایی ها در داخل ارتش لبنان نظرسنجی هایی را برای روشن شدن میزان آمادگی ارتش لبنان برای درگیری با مقاومت اعمال کردند و به این نتیجه رسیدند که امکان درگیری مستقیم ارتش با مقاومت وجود ندارد و باید سال های طولانی روی طرز تفکر و عقیده و آموزش افراد ارتش کار کرد.اما در سال 2006 میلادی و در حین جنگ و بمباران مقاومت توسط اسراییلی ها حکومت لبنان با دستور آمریکایی ها ارتش را وادار به مصادره کردن محموله های موشکی مقاومت کردند تا در حین جنگ درگیری های مسلحانه با ارتش شکل بگیرد اما موفق نشدند. و در سال 2008 میلادی نخست وزیر لبنان پس از استعفای وزرای حزب الله و جنبش امل نشست حکومتی در نیمه های شب برگزار کردند و صبح زود امری حکومتی صادر کردند برای مصادره کردن شبکه های مخابراتی حزب الله، و هدف از آن نیز درگیر کردن مقاومت با ارتش بود.

🔹همچنین با اشاره به اینکه خیلی از گروه های سیاسی تلاش می کنند به هرشکلی شده از اقبال مردم در روز انتخابات بکاهند گفت: اطلاعاتی به من رسید که واقعا من را متعجب کرد، می بینم واقعا نشسته اند و نقشه می کشند؛ بعضی از گروه های سیاسی مشهور به خرید آرا هستند اما می دانند که نمی توانند آرای مردم مقاومت را با پول بخرند، چون مقاومت وجدان آن ها و عقیده ی آن ها و گزینه ی تاریخی آن ها است، پس می آیند توسط چند مزدور با مردم تماس می گیرند و به آن ها رشوه می دهند، اما چه رشوه ای؟ رشوه ی زیارت امام حسین و کربلا آن هم مجانی !! در روز انتخابات !! اگر کسی به شما چنین پیشنهادی داد به او بگویید اگر نیت شما خیر است یک روز قبل یا یک روز بعد از انتخابات ما را به زیارت ببرید.

🔹سید حسن نصرالله تاکید کرد مقاومت با توطئه های زیادی مواجه شده است و می شود و نباید پشت آن را خالی گذاشت، و باید کسی را انتخاب کرد که با مقاومت بایستد حتی اگر در لیست حزب الله نباشد !! اما کسانی هستند که علیه مقاومت توطئه ای نمی کنند ولی در لیست دشمن قرار گرفته اند و باید جلوی آن ها گرفته شود.

🔹سید حسن نصر الله در ادامه گفت: لبنان از لحاظ اقتصادی وضعیت خطرناکی دارد و ممکن است به سمت ورشکستگی برود، میزان بدهی دولت لبنان به بیش از 100 میلیارد دلار رسیده است و می خواهند با زیاد کردن مالیات بر مردم این مشکل را حل کنند و من از الآن می گویم که ما تا آخر مقابل چنین تصمیم گیری هایی می ایستیم و حتی حاضریم کار به تظاهرات خیابانی بکشد و این حق قانونی ما است.

۰ ۰ ۰ نظر ۲۱۷۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها