نامه دختر لبنانی به رهبر انقلاب

نامه دختر لبنانی به رهبر انقلاب

«اختصاصی پایگاه لیبانیران»

یک دختر خانم لبنانی که در حوزه تحصیل می کند، دلنوشته ای را برای #رهبر_انقلاب ارسال کرد. در کمال ناباوری پس از مدتی فهمید که نامه اش خوانده شده و پاسخ داده شده است. ضمن اینکه چفیه ای هم به عنوان هدیه از رهبر انقلاب اسلامی ایران دریافت نمود. نامه پاسخ دفتر #مقام_معظم_رهبری به دو دختر خانم لبنانی، طی مراسمی در لبنان به ایشان تحویل داده شد.
ترجمه اصل نامه:
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم و رحمة الله
سلام بر تو ای ولی خداوند در میان ما
و عزیز ما و طبیب دردهای ما ...
امروز جناب دکتر شیخ علی رضا اعرافی به حوزه ما آمد
و وقتی از منبر بالا رفت در ابتدا سلام شما را به ما رساند. اشک چشمانم جاری شد و به کلاس دویدم، این برگه را از دفترم کندم و قلم برداشتم، تا تلاش چهارم یا پنجمم باشد که برای شما می نویسم.
هر بار یادم می آید که دارم برای شما می نویسم، تلاش فزاینده ای می کنم که بین لزوم مختصر نویسی به خاطر اینکه وقت شما را نگیرم، و بین رغبت به اطاله کلام به علت عشق به صحبت با شما توازن برقرار کنم.
همه دیدارهای شما با دانش آموزان و نخبگان و دانشجویان و بسیجیان و علما و دختران و فرزندان شهدا، باعث می شود از ته قلب به آنان غبطه بخورم و بارها تخیل کردم که من بین آنها هستم، در محضر شما.
آرزویم این است که حتی یکبار شما را ببینم، صادقانه بگویم ما فرزندان شماییم در لبنان، فرزندان شما که از سختی این زندگی، به سیمای شما نگاه می کنیم و فراموش می کنیم هر آنچه بر ما می رود، و با شنیدن صدایتان دردهایمان را التیام می بخشیم، یک دارو و یک اسم خوش که همه دردهای ما را خوب می کند، و آن #خامنه_ای است.
از خداوند می خواهم به من توفیق حضور در میان زیارت کنندگان شما را بدهد.
پاسخ دفتر مقام معظم رهبری در تصویر مشخص است. ایشان برای این دو دختر خانم دعا کرده و چفیه ای برایشان فرستادند.

۱ ۰ ۸ نظر ۲۵۴۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۸)

ممکنه اصل نامه اون خانم ها رو هم بزارید.
می خوام با متنش آشنا بشم

پاسخ:

۲۸ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۴
نامه، کپی است و اصل آن در دفتر مقام معظم رهبری باقی مانده. تصویر خوبی درنیامده و همراهم نیست. به زبان عربی فصیح نوشته شده.

فیلمی منتشر شده از یه آخوند لبنانی که تو یه برنامه زنده به یه خانم بدحجاب به خاطر روز زن گل می ده .... می خواستم ببینم جریان چیه ؟ شما خبر دارید ؟ این شبکه به چه جایی وصله ...

دوما الان برام جذاب شد بپرسم روز زن تو لبنان همون روز جهانیه //یا مثل ایران روز میلاد حضرت زهرا (س) ؟

پاسخ:

۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۵
سلام. در مورد ایشون در مطلب فتنه های آخرالزمان در لبنان نوشته ام.
روز زن در لبنان همان روز جهانی زن است. اما روز مادر لبنانی ها، مصادف با اول فروردین است.

مطلب نمیزاری اصلا چرا داداش؟

پاسخ:

۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۲
سلام. اینترنت درست و حسابی نداشتم.

سلام اخیرا من یه جایی دیدن فیلم ایرانی در لبنان  500هزاردلار! فروش داشته خواستم ببینم صحت موضوع رو از کجا ببینم  و سایتی هست فروش فیلمای سینما های لبنان رو نمایش بده؟

پاسخ:

۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۷
سلام. فیلم ایرانی؟ فیل شاه رو میگن؟ اطلاع ندارم. در لبنان مثل ایران نیست اطلاعات جامع و در دسترس باشه

بله فیلشاه رو میگم  اوضاع سینما در لبنان چطوره استاد؟

پاسخ:

۱۳ فروردين ۹۷، ۰۲:۳۲
خیلی اهل سینما نیستم و خبر چندانی ندارم. فیلمهای روز دنیا رو در بیروت هم پخش می کنند. قیمت بلیط هم بسته به روز و ساعتش و فیلم، و سینما، تفاوت دارد. بین هشت تا ۱۵ دلار هست عموما. فیلشاه هنوز داره پخش میشه و باید درآمد بیشتری کسب کرده باشه.

سلام استاد یه چیزی که من تو رسانه ها و اینجا فهمیدم اینکه خالکوبی و تتو تو لبنان مثل اینکه خیلی  مرسومه  حتی حب اللهی ها هم زیاد دارن درسته ؟دلیل خاصی داره؟

پاسخ:

۱۳ فروردين ۹۷، ۰۲:۲۷
سلام. درسته. دلیلش رو نمی‌دونم. شاید چون درد داشته، نشونه تحمل و قدرت زیاد بوده. الان کمتر هست، هم دردش، هم جوان‌های جدید حزب الله کمتر خالکوبی می کنند.

سلام و عرض خسته نباشيد خدمت آقاي علوي
دوست داشتم يكم راجع به فضاي انتخاباتي لبنان در حال حاضر بدونم، حزب المستقبل خيلي تبليغات داره گويا ، به نظرتون حزب اله چطوره ؟ خوشحال ميشم اگر وقت داشتيد در اين مورد مطلب بنويسيد.
با سپاس  

پاسخ:

۱۳ فروردين ۹۷، ۰۲:۳۰
سلام. غیر از سفر سعد حریری به عربستان که چمدانهای دلار بازگشت، یک هواپیما هم بصورت ناشناس و بدون تشریفات بازرسی و گمرک وارد لبنان شده که گفته می‌شود برای احزاب تندروی مخالف حزب الله پول و امکانات آورده. تبلیغات حزب الله خیلی حداقلی و برای خالی نبودن عریضه است.

سلام . مگه لبنان حوزه علمیه خواهران داره ؟ میشه یکم اطلاعات درباره حوزه های علمیش بدین ؟ چندتا حوزه داره ؟ کی ادارش میکنه  ماله ایرانه؟ زیر نظرقمه یانه همون ایت الله خودشون ؟ درساش مثله ایرانه ؟ 
حوزههای علمیه اقایونم که حتما داره اوناروهم یه توضیح میدین .

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۷، ۱۸:۴۲
سلام. بله حوزه دارند. حوزه خواهران هم دارند. من اطلاعات کاملی در این مورد ندارم. برخی حوزه ها مال خودشان است و برخی زیرمجموعه جامعه المصطفی که متعلق به ایران است. دروس حوزوی عموما مشابه هم است خصوصا در سطوح اولیه. بیشتر لبنانی هایی که جدی دنبال حوزه باشند بعد از چند سال، به قم یا نجف می روند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها