فتنه های آخر الزمان در لبنان

فتنه های آخر الزمان در لبنان

هرچند خدا نشناسی از بزرگترین دردها است، اما لبنان نشناسی هم بد دردی است که خیلی از ایرانی ها دچارند!
تا یک عکس از رقاصی یک عده یا لب ساحل ببینند می گویند بیا! ما به اینها کمک می کردیم؟! خبر ندارند ترکیب جمعیتی لبنان چگونه است، مسیحی و مسلمان دارد، مناطق مختلف دارد، جاهای توریستی دارد که مسیحی لبنانی هم شاید نرود، و تازه تمام اینها به کنار، ایران پول به مردم لبنان نمی دهد. خصوصا به آن خوشگذران ها. متاسفانه همانطور که با هر کشوری تجارت کنیم و پراید صادر کنیم، بدبخت می شوند، یا بدبخت هستند که مجبورند از ما پراید بخرند، در لبنان هم کسانی که طرفدار ما باشند، بدبختند. هم فحش می خورند و انگ نوکری و مزدوری بیگانه، هم وضع مادی شان اسفناک است. در این میان، شیعیانی هستند که برای ارتقای وضع مادی خود، به مخالفت با ایران و تهمت زدن و فحاشی به ایران می پردازند و البته نتیجه مادی خوبی هم می گیرند. چند نمونه را با هم مرور می کنیم.
سید علی جوانی بود از خانواده اصیل و ریشه دار در جنوب لبنان که با مقاومت و حزب الله بود و نگهبانی می داد و غیره. پس از ازدواج با دختر یکی از سادات خوشنام و پاک لبنان، وضع مادی نابسامانی داشت و سالیانی را در فقر سپری کرد و از جیب همسرش که کارمند مرکز بهداشتی درمانی حزب الله بود زندگی می گذراند. پس از رابطه برقرار کردن با بنیادهای به ظاهر دموکراسی آمریکا، به این کشور رفت و دوره های رسانه دید. مجله و سایتی افتتاح کرد که بعدها پس از لو رفتن مدارک دریافت کمک از آمریکا در اسناد ویکی لیکس، علنا و بی خجالت اقرار کرد از آمریکا پول دریافت می کرده و می کند. با فرو رفتن او در باتلاق دروغ و تهمت که دایره آن از حزب الله و ولایت فقیه و ایران فراتر رفته و به کل شیعیان لبنان و تشیع کشیده می شد، کمکهای آمریکا به وی بیشتر شد. دروه های ویژه ای برای وی و تیمش برگزار کردند. مثلا اخیرا در ترکیه دوره ای آموزشی توسط نمایندگی های بنیاد امریکایی برگزار شد و علی امین، بصورت محرمانه در آن شرکت کرد. حقد و کینه او و دروغسازی هایش آنقدر زیاد شده که در کوچکترین مسائل، با قرار دادن دروغی کوچک در خبر، نتیجه ای کاملا غیر واقعی به دیگران نشان می دهد. حتی فصل پربار زیتون امسال را کم بار توصیف کرد و آن را به حزب الله ربط داد و گفت کشاورزان جنوبی ضرر کرده اند!

در سایت رسمی سازمان دموکراسی آمریکا (ند) می بینید که در سال 2013 میلادی 65 هزار دلار به این سایت کمک کرده است که در سال 2016 به 85 هزار دلار رسیده است. هرچند در مقیاس کار رسانه ای، این مبلغ آنچنان زیاد نیست، اما این تنها قسمت رسمی و اعلام شده ماجرا است. همچنین پدر وی پس از دستاوردهای موفق پسرش، به همین راه کشیده شد و از عربستان و قطر پول گرفته و منزلی به قیمت نیم میلیون دلار در بهترین نقطه جنوب بیروت خرید.

محمد علی حسینی به همراه سید حسین حسینی رییس قدیمی پارلمان لبنان که در انتخابات پیش رو علیه حزب الله و حرکت امل لیست داده است

نمونه دیگر سیدی است کم سواد که ظاهرا وی را از حوزه هم بیرون انداخته بودند. برای خودش دست به تشکیل یک حرکت مشابه حزب الله زد و ویدیوهایی منتشر کرد. دقیقا مانند میلیشیای یاسر الحبیب در لندن، تصاویری از خود منتشر می کرد تا خود را اهل مقاومت اما مخالف سیاستهای محور مقاومت به رهبری ایران نشان دهد. اما با بازداشت وی توسط ارتش لبنان طشت رسوایی اش از بام به زمین افتاد و معلوم شد جاسوس است و با سازمانهای امنیتی خارجی در ارتباط بوده است. خیلی زود دستهای پنهان، دقیقا مثل ماجرای یاسر الحبیب، این مزدور را از چنگ عدالت بیرون آوردند و در کنف حمایت خود گرفتند. جالب است سایت های وابسته به آمریکا از جمله جنوبیه متعلق به سید علی امین که در بالا توضیح داده شد، بشدت از وی حمایت کردند. سایت ضد نظام ایران آزاد می نویسد منافقین خلق تمام هزینه های دادگاه و وکالت و هزینه های خانواده وی را تامین کردند و پوشش رسانه ای و سیاسی برای ازادی وی ایجاد کردند. از آن پس وی خود را دبیرکل مجلس اسلامی عربی نامید. تصاویر مختلف دیدار وی با مهره های استعمار که با نام های خوش رنگ و لعاب و دهان پر کنی چون دموکراسی و آزادی و اعتدال فعالیت می کنند، و تصاویر وی در حضور و ابراز ارادت به کنیسه یهودیان، رهبران یهودی و رهبران وهابی، فراوان است.

محمد حسینی فرزند علی خود را دکتر می نامد و جدیدا بخش فارسی هم در سایت خود راه اندازی کرده و کتابی به فارسی منتشر کرده است. علاوه بر این، بخش عبری در سایت خود دارد که در آن به یهودیان اطمینان می دهد ما شیعیان با شما کاری نداریم و دوست هستیم.

بسیاری از اخبار سایت وی، سر خط های دریافتی از نهادهای امنیتی و برانداز دشمن است که نشان می دهد وی هیچ اطلاعی هم از واقعیت ها ندارد. مثلا وی یکبار شایعه ای منتشر کرد که رهبر ایران حالش وخیم است و وضع کشور به شدت بحرانی است!

در ویدئو کلیپی که به تازگی منتشر شد جوانی با لباس روحانیت می بینیم که در حال نواختن پیانو است. او سید حسین حسینی فرزند علی است. راه برادر را پر سود یافته و وارد این حیطه شده است. او هم خود را دکتر می نامد و تلاش کرده تا سابقه علمی خوبی برای خود نشان دهد. با این حال اساتید مطرحی در حوزه نداشته و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد گرفته و دکترای وی هم معلوم نیست از کجاست و به جز چند کتاب و سخنرانی، سابقه علمی و تحقیقی خاصی ندارد.
اگر تصور شود فعالیتهای این نوع افراد که روز به روز قوی تر و حساب شده تر می شود از روی روشنفکری و اصلاح است کاملا اشتباه است. دریافت دستورات و برنامه های بسیار دقیق برای ضربه زدن به ایران، مقاومت و تشیع اصیل، در دستور کار سازمانهای مختلف امنیتی و نهادهای برانداز و تخریب گر خارجی است که با برنامه ریزی دقیق تلاش دارند آینده ای را که خود می خواهند بسازند. آیادر کشور ما نهادهایی برای آینده پژوهی و برنامه ریزی و تصمیم سازی کلان در حیطه های لازم وجود دارد؟ در کنفرانس تحلیل حزب الله (فک شیفرة حزب الله) که چندی پیش برگزار شد، علاوه بر گزینه های ابلهانه برخی اعراب حاضر در جلسه مثل بمباران کل شیعیان لبنان، گزینه های مکارانه ای برای نابودی حزب الله پیشنهاد شد. از جمله نابود کردن ریشه های ارزشی و اخلاقی و دینی در لبنان تا از این طریق ریشه درخت تنومند مقاومت را بزنند و آن را سرنگون سازند. اما وعده الهی است که مومنان بر زمین حاکم شوند، و وعده خدا صدق است و نصر الهی شامل حال مومنان خواهد شد.

۰ ۰ ۳ نظر ۳۴۹۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

حالب اینه این ویدیو بشدت تو ایران مورد توجه واقع شده و حتی  وجهه مثبت داشته بین مردم عادی و گفتن به به ببین چقدر روحانیاشون خوبین این لبنانیا  :ا  

خود من تا قبل از خوندن این مطلب از این ویدئو حمایت کردم!!
واقعا جالب بود! بریم توبه کنیم :))
ممنونم از لطف شما

حمید از کرج

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۰۶
آره، مصاحبه شبکه العبریه با این سید الحسینی رو چند سال پیش دیدم که با چهره‌ای افروخته علیه نظام ولایت فقیه داد سخن میداد و مجری زن العبریه هم قند توی دلش آب میشد
چقدر اون شب حرص خوردم از روحانی‌نماها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها