هجوم برنامه ریزی شده به حزب الله

هجوم برنامه ریزی شده به حزب الله

پس از پیروزی حزب الله و ارتش لبنان در پاکسازی کوهستانهای شرقی لبنان از لوث وجود تروریستها، دستهای پنهان و مزدوران مواجب بگیر آمریکا و اسراییل تلاش کردند برای تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی، فضا را مسموم کنند.
جالب است بدانید هم در لبنان، هم در عراق، و هم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، شبهه ای صهیونیستی مطرح شد تا پیروزی حزب الله را غبار آلود کند. به یکباره و به دستور ارباب، شخصیتها و رسانه های مختلف، به حزب الله حمله کردند. آنها توافق با داعش را دستمایه حمله و تحریک علیه حزب الله و اهانت به آن قرار دادند. از طرف دیگر آمریکا، به بمباران کاروان تروریستها و خانواده هایشان پرداخت و آنها را وسط صحرا متوقف کرد.
باید در پاسخ به مخالفان حزب الله گفت: اولا شما نه مانند حزب اللهی ها جنگیده اید نه مثل پدر و مادرهای شهدا زجر کشیده اید. وقتی آنها درباره تصمیم حزب الله چنین نظری ندارند جای گلایه هیچکس نیست. دو اینکه متاسفانه حرفهای شما تکرار سخنان خط رسانه ای آمریکایی صهیونیستی است، همانها که قبلا مخالف حضور حزب الله و کشته شدن تروریست ها بودند و آنها را انقلابیون و پیکار جوهای مسلح می نامیدند و می گفتند حزب الله قاتل ملت سوریه است! همانها که مجروحین تروریستها را درمان می کردند! حالا چه شده است که می گویند همه اینها را باید کشت؟
از آنجا که آمریکا در استفاده از این گروه ها شکست خورد و پروژه تضعیف مسلمانان به واسطه تفرقه اندازی و کشتار آنها به دست خودشان به شکست انجامید و همه ملتهای مسلمان پی بردند قضیه نه قضیه شیعه سنی است نه قضیه آزادی نه قضیه بهار عربی، استکبار، این بدبخت های فریب خورده را رها کرده و می خواهد از دست آنها خلاص شود.
از آغاز دخالت ایران و حزب الله در سوریه رهبر انقلاب دستور دادند تلاش کنید از طرف مقابل هرچه کمتر کشته شود. این نگاه پیامبر گونه نشأت گرفته از اخلاق امامان ما است و قرار نیست با تفکر وحشی آمریکایی، دست به نابودی همه بزنیم. کشتار انسانها هرچند مشتی تروریست مزدور آمریکا باشند اخلاق ما و امامان ما نیست. آنهایی که به خواست آمریکا و صهیونیسم، خواهان کشتار تروریست ها هستند، به نظر من خودشان نوکر آمریکا هستند و در زمینه اجرای فرمان کدخدا فرقی با تروریست‌ها ندارند.
حزب الله با اخلاق ترین گروه مقاومت دنیا است. فراموش نکنید هنگام نابود کردن عقل هاشم، سرکرده جنایتکار ارتش مزدور آنتوان لحد، چند بار حزب الله عملیات را کنسل کرد تا دختر و همسرش با او کشته نشوند. از طرف دیگر یک اخلاق طلایی حزب الله وفای به عهد است و در قبال این اسیران، خود را مسئول می داند تا طبق توافق، سالم به مقصد برسند. تفاوت حزب الله با اسلام آمریکایی در همین است که رفتار حزب الله حرفه ای و مسئولانه و عاقلانه است اما رفتار جنگجوهای مورد حمایت آمریکا، وحشیانه و خرابکارانه و تروریستی است. حزب الله با ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی یا تروریستهای مسلح می جنگد، اما آنها به نابودی شهروندان با بمب و انتحاری دست می زنند.
انتقال 300 و خرده ای تروریست و خانواده هایشان که چند سال محاصره بوده اند و اکنون هم بدلیل عدم حمایت آمریکا، به مشتی انسان مفلوک تبدیل شده اند که حتی هفت ماه است حقوق نگرفته اند، هیچ خطری برای کسی ندارد. اینجاست که می گویند شاه بخشیده  قلی نمی بخشه! درست است که 300 داعشی مورد حمایت آمریکا موصل را یک روزه می گیرند اما 4000 داعشی بدون حمایت و پشتیبانی آمریکا در یک روز نابود می شوند.
اتفاقا هوشمندانه ترین کاری که می شد کرد همین است. چرا که این جمع داعشی ها خیلی متفاوت از داعشی های سوریه و عراق هستند. اساسا هر گروه و ولایت و دسته آنها با هم فرق دارند و ممکن است با هم درگیر شوند. به جای اینکه با مبارزه با آنها شهید بدهیم، فرستادیم داخل گروهی از خودشان، که قطعا دو نتیجه خوب دارد: انتقال روحیه شکست و ناکامی و اسارت و محاصره به گروه میزبان، و درگیری دو گروه با هم به خاطر اختلافهای فتوایی و فرماندهی و غیره.
اصرار خط آمریکایی صهیونیستی برای مبارزه با داعشی ها تا کشته شدن آخرین نفرشان نشان می دهد نقشه آنها برای نابودی و تضعیف ما مسلمانان چیست و ما باید دقیقا برعکس عمل کنیم که هم نیروی خودمان را حفظ کنیم هم از خونریزی جلوگیری کنیم تا دشمنی ها بیشتر نشود و آرامش حکمفرما شود.
مخالفت ها با تصمیم حزب الله به این دلیل است که حزب الله در میان لبنانی ها و ایرانی ها به عنوان نجات دهنده و ناجی مطرح شد و حتی زمینه سازی بازگشت جسد مطهر شهید ایرانی مظلوم محسن حججی با درایت و تدبیر حزب الله صورت گرفت و حزب الله نه تنها در جبهه ها سپر بلای ایران و بازوی بلند و قدرتمند ما در تامین امنیت ایران است، بلکه شهید و اسیر ما را هم تدبیر و قدرت حزب الله آزاد می کند. یادتان باشد سردار قاسم سلیمانی گفته بود ما اگر حزب الله را نداشتیم نمی دانستیم چه باید بکنیم.

۲ ۰ ۱۷ نظر ۲۳۵۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۷)

سیدعلی موسوی

۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۵
سلام 
عالی بود...خداخیر بدهدبه شما و دوستان حزب الله
سلان ما ایرانی ها بویژه مردم جنوب خراسان را به بچه های مقاومت برسانید و بگویید صبح وشام بفکر شما هستیم
ان شاءالله شما با خوارج تکفیری به پیروزی برسید و ما هم محتاج دعای خیر شما برای پیروزی باخوارخ سیاسب داخلی هستیم 
دعاکنید واسه بچه های حزب الله ایران که امروز در نبرد فرهنگی و جهادی با جریانات لائیک و خودفروخته داخلی هستند
یاعلی مدد

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۶، ۱۵:۲۴
سلام
ممنون از لطف شما. چشم سلامت باشید و خدا نگهدارتان باشد

سلام اقای علوی
حرفتون حرف حساب ودقیق بود کسانی که به حزب لله لبنان در این ماجرا حمله کردن افرادی هستن که رسانه ها امریکایی واسراییلی را دنبال میکند اصلا  تفکرشان امریکایی ست  وقتی سید حسن نصرلله نسبت به سرنوشت نیروهای حزب لله  وهم وطنانش وارتش احساس مسولیت میکنه  این بده  نکنه مثل ما خوبه که 500 نفر از هم وطنانمان   در منا ومکه شهید شدن خم به ابرو نیاوردیم ورییس جمهور  محترم   سفر 5روزه اش به امریکا را انجام داد   ویا   وزیر خارجه حدود یک ماه در امریکا به سر برد  سفرش رو لغو نکرد  بیاد ببینه  چه بر سرش هم وطنانش امده انقدر تعلل کردن که  حتی عربستان نمی خواست  اجساد را هم پس بدهد  شنیده شده که هیت عربستانی قراره به ایران  بیاد   خسارت  آجر وشیشه سفارتش را  بگیره  همینو  کم داشتیم  ..یا به قول شما خیال داشتن  اعضای جبهه النصره و زن بچه هایشان    که تسلیم شدن رو به رگبار  ببندن اگر قرار  مثل  انها رفتار کنیم  دیگه چه فرقی بین  حزب لله  لبنان   وداعشیهاست ما حتی درقران هم داریم  که اگر کافرها هم با شما کاری نداشته  باشند نباید به انها ظلم کنید ولی بعضیها خیال دارن ما هم مثل داعشیها حتما سر هم ببریم دل و  روده  داعشی را هم در بیاوریم  

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۶، ۱۵:۲۵
علیکم السلام
جالبه که اخبار و رویکردهای شبکه های آمریکایی اسراییلی کاملا واضحه، بعد طرف میگه من شعور دارم و می فهمم چی راسته چی دروغه!

ما دعاگویشان هستیم 

هر چند که قصد نداشتم این بحث رو ادامه بدم اما لازم میدونم توضیحات مفصلی رو ارائه بدم
در همین ابتدا به خانم سمیرا می گم که هر وقت از کامنت های (به به) و (خیلی عاااالی) رهایی پیدا کردید و چیزی برای ارائه داشتید بیائید تا با منطق و استدلال با ما صحبت کنید تا شاید این میخ آهنین هم در سنگ برود(البته دوستان، داعشی ها رو اصلاح پذیر می نامند ولی ما عیادی آمریکا و اسرائیل رو اصلاح ناپذیر)
اینکه هر کسی بر خلاف تفکر شماها فکر کنه مواجب بگیر آمریکا هست پس فکر میکنم اکثریت قابل توجهی از ملت ایران جز این دسته اند اگر شماها از اون حصار عقیدتی که به دور خود کشیده اید بیرون بیائید و نظرات عموم ملت رو جویا میشدید آن وقت می بایست از دیدگاه شما ایران رو ایالت ۵۱ آمریکا بنامید چون نظرات اکثریت از دیدگاه شما نظرات آمریکایی اسرائیلی هست آن وقت است که شما باید بروید ایران در ذهن ساخته خیالی خود رو در کهکشانهای دیگه  پیدا کنید 


پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۱
باز هم خود بزرگ پنداری! نظرات عموم ملت؟! هرچند واقعیت این نیست اما ملتی که حرفهای دشمن را در مغزش نشخوار کند، زیر سم سپاه دشمن خوار خواهد شد. خیال نکنید اگر آمریکا و اسراییل امدند، به همفکران و طرفداران خود رحم می کنند. از سوریه و عراق درس بگیرید. البته اگر در ایران هستید wink

من میخوام به طور کامل این مطلب (هجوم برنامه ریزه شده به حزب الله )رو برای دوستان نقد کنم
همین جا این رو بگم که با اینکه با مدیر سایت اختلاف شدیدی دارم ولی به خاطر انتشار نظرهای مخالف از او تشکر میکنم
۱-مدیر سایت میفرمایند که این ۳۰۰ داعشی هیچ خطری نداشته و آنها افرادی بدبخت و بیچاره بوده اند که چند ماه حقوق نگرفته اند ...خب اگه این افراد بی خطر بوده اند پس چرا حزب الله و ارتش لبنان وارد جنگ با آنها شد و از ترس، آنها را به چند صد کیلومتر دور تر از مرزهای لبنان حواله کردن اگر آنها بی خطر بوده اند پس چرا نصرالله جشن آزادسازی لبنان رو می گیرد (با توافق نامه نه با جنگ) و در همه جا بوق و کرنا میکند(به خاطر توافق با گروهی بیچاره)
۲-همیشه مسئولان ارشد ایران آمریکایی ها رو نقد میکردن و به آنها معترض میشدن که شما تروریست ها رو به ۲ دسته خوب و بد تقسیم میکنید و از تروریست ها استفاده ابزاری میکنید و مسولان ما همیشه تاکید داشتند که تروریست ، تروریست هست تقسیم بندی بی معنا هست اما گویا در این مورد نظرات شما از آمریکایی ها هم بسیار فراتر هست
۳-اینکه من اصلا جنگ رفتم یا نرفتم و اینکه خانواده شهدای مقاومت راضی بوده اند یا نبوده اند چه ربطی به این توافق دارد مگر این توافق یک مسئله درون سازمانی هست یا مربوط به حاکمیت یک کشور هست که آنها راضی باشند یا نباشند این توافق ابعاد منطقه ای دارد و بر تمام کشورهای منطقه اثر گذار هست
۴-همه متفق القول هستند که هیچ کس در جهان از همان ابتدا داعش رو پیکارجو یا انقلابی ننامیده است فقط گروه ارتش آزاد مقبولیت بین المللی دارد  و جیش الاسلام هم مقبولیت منطقه ای دارد و گروه النصره هم بیشتر حمایت های منطقه ای رو از دست داده پس این حرف شما هم بی اساس هست
۵-اینکه میگوئید رهبری گفته اند که مواظب باشید که از ۲ طرف کمتر کشته شوند مربوط به اوایل جنگ سوریه بوده (توصیه به سردار همدانی) که اون زمان داعش هنوز اعلام خلافت نکرده بود و اینکه شما این رو به داعش ربط میدهید واقعا مضحک هست
و در رابطه به گروههای دیگه که در سوریه درگیر بوده صدق میکند
  

پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۹
1- جشن ازاد سازی فقط برای پاکسازی منطقه داعش نبود، مناطق اصلی و خطرناک تر قبلا توسط حزب الله پاکسازی شد و این منطقه را هم دادند ارتش پاکسازی کند که وجهه ملی داشته باشد. انتحاری ها از مناطق النصره وارد لبنان می شدند و داعشی ها تنها نقش پشتیبانی نیروهای خودشان در سوریه را داشتند.
2- کسی نگفته اینها تروریست خوب هستند. می گویند زن و بچه بیگناه را چکار دارید؟ در متن توضیح دادم که ما وحشی نیستیم. تفکر آمریکایی هالیوودی را از سرتان بیرون کنید. ما مثل آنها نمی جنگیم.
3- کسی که بهتر از همه از تاثیرات این اقدام خبر دارد تصمیم گرفته چنین اقدامی بکند. تا قبل همه مخالف مبارزه حزب الله با به اصطلاح انقلابیون سوریه بودند. حالا همه می گویند چرا مبارزه نکرد! واقعا کمی فکر کنیم. راستی چرا دیروز امریکا با هلیکوپتر چند نفر از سران مالی داعش را نجات داد؟! بالاخره باید بکشیم یا نجات دهیم؟ چرا زن و بچه را بکشیم اما آنها جنایتکار سر مهره را نجات می دهند؟
4- چه کسی متفق القول است؟ از آغاز، همه را انقلابیون می نامیدند و ملت آزادیخواه سوریه! آنهمه عربستانی و چچنی و هزار کوفت و زهر مار آمده بود، می گفتند اینها ملت سوریه هستند. داعش مگر صیغه جدیدی بود که از آسمان نازل شود؟ همینها بودند که فقط پرچم خود را عوض کردند و منبع مالی انها عوض شد. همین. الان در سوریه در نظر مردم هیچ گروهی، انقلابی و آزادی خواه نیست و همه را تروریست می دانند. خود آنها که دخالت داشتند، در حال تسلیم هستند.
5- چرا مضحک است؟ چون شما عمق تفکر شیعی رو درک نمی کنید؟ امام ما سردار بی بدیل و شکست ناپذیر عرب علی ابن ابیطالب فاتح خیبر، در جنگ، یکی را می کشت و دیگری را پرت می کرد. می گفت در نسل او انسان صالحی به دنیا می آید. قرار نیست با تفکر وحشی امریکایی نگاه کنیم و هر کی جلوی ما بود بکشیم. از لحاظ شرعی هنگام جنگ بین مسلمانها، فقط می توانیم دفاع کنیم و دفع خطر کنیم. برای همین چند سال اول که حزب الله تنها بین 200 تا 500 نفر نیرو در سوریه داشت، تنها هنگامی که تروریستها پر رو می شدند و حرم را می زدند به سوی آنها حمله می کردند. قرار بر سر به نیست کردن نیروهای دشمن نبود.
باید عرض کنم داعش ساخته آمریکاست تا چند هدف را براورده کند:
الف- ترساندن دنیا از فوران قدرت مسلمانان و ایجاد بهانه برای کشتن آنها هر جا که آمریکا بخواهد. برای همین در فلسطین و بورمه و افغانستان و غیره اینهمه جنایت می شود کسی اعتراضی نمی کند. چون می گویند اگر کشته نشوند داعشی می شوند.
ب- کشیدن افسار داعش در زمان دلخواه و مبارزه دونکیشوتی با آن و قهرمان سازی از خود با هدف حضور در کشورها و طلبکار شدن از آنها. اینکه بگویند ما شما را نجات دادیم تا 20 سال پایگاه می زنیم و نفتتان را ما استخراج می کنیم و مخابراتتان دست ما، برقتان دست ما و...
ج- نابودی حکومتها و ارتشها و تفرقه در کشور ها و تبدیل آنها به ولایت های کوچکی که با خودشان هم درگیر هستند. مثل درگیری های همیشگی داعش و النصره و فیلق الزهرمار و دیگران، هدف از این کار، تضعیف منطقه و تامین امنیت و برتری نظامی رژیم اشغالگر قدس بر تمامی آنها است.
کلیپ زیر از سرور فیسبوک است. ممکن است در ایران باز نشود:
پس از سه سال تلاش و مجاهدت رزمندگان حشد شعبی، اینک حویجه در آستانه ازادسازی است. اما در کمال تعجب می بینیم صدها ماشین داعشی با حفاظت زمینی و هوایی آمریکا در حال خروج از این شهر هستند. بر اساس اطلاعات امنیتی، تقریبا 80 فرمانده مهم عرب و غیر عرب در میان انها هستند. سوال مهم اینجاست که چرا انتقال آنها به دست آمریکا صورت می پذیرد و چرا در حمایت کامل آنها را اسکورت می کند؟ چرا به مناطق کردها منتقل می شوند؟ مگر آمریکا و کردها با داعش نمی جنگیدند؟ سر توافق حزب الله با داعش، رسانه های آمریکایی صهیونیستی و اعوان و انصار و اذنابشان دنیا را به هم دوختند! اما کسی حرف از این موارد کمکهای آمریکا به فرزندان خودش نمی زند!


 

من هم با عملکرد سید حسن کاملا موافقم. ایشون به شیوه پیغمبر و حضرت امیر عمل کردند.

 ما در زمان صدر  کم داستان مشابه نداریم. اگر ما مسامانیم و شیعه جای اعتراض و نقد نیست. 


سلام برادر

همیشه پیروزی از طریق قتل عام و خون و خون ریزی بدست نمی آید. چه بسا کشته گرفتن از دشمن باعث تحریک حس انتقام در آنها بشود.
فرصت دادن به دشمن، مصالحه و رعایت اخلاق و پای بندی به تعهدات سلاحی است بسیار کاربردی که با آن می توان بر دشمن چیره گشت.


سلام به آقاي علوي و آقاي مهران
اولا به به و عااالي بود گفتن هاي بنده رو هم نمي تونيد ببينيد؟ به به بنده براي سفرنامه بود كه متاسفانه شما حتي چشم ديدن لذت مردم رو هم نداريد.
مسافرت بودم و نتونستم جواب شما رو بدم اما حالا نظرم رو ميگم:
مطمئن باشيد ايراني ها هيچ وقت دلشون نميخواد ايالت 51 آمريكا باشن. شما آمار گرفتيد از همه ي ملت تا به اين نتيجه رسيديد؟ پس اونايي كه توي راهپيمايي 22 بهمن هر سال ميان توي خيابانها چي؟ چون يه خانمي بد حجابه، فكر ميكنيد دوست داره كه بشه شهروند ايالت 51 ام آمريكا؟ شايد شما اطرافيان خودتون رو ميبينيد كه خب كمال همنشين در شما و يا اونها اثر كرده.
من به عنوان يا ايراني و يه ترك زبان كه اين همه ميگن كه ترك نشين ها دوست دارن از ايران جدا بشن بايد بگم كه ما همه جوره كنار رهبر و حكومت ايستاديم. درسته كه حكومت اسلامي كه واقعا مورد نظر همه بود و ايده ال بود نبود اما من با حكومت آدم كش و تروريست پرور آمريكا مثل خيلي از مردم مخالفم. توي خود آمريكا هر روز عليه سياست هاي آمريكا تظاهراته. هر چند وقت يكبار يه ايالت عليه حكومت و سياست آمريكا راهپيمايي ميكنن و خواستار جدايي از اون كشور هستند.
مدتي هست كه لبنان و حزب الله عزيز ما داره در مرز لبنان با داعش و عناصرش مي جنگه. انقدر هم بدبخت نشده كه بخاطر 300 تروريست كه اخراج كرده خوشحال باشه. خوشحاليش بخاطر پيروزي هاي خوبش در آزاد سازي مرزهاش بوده. آقاي علوي با بيان گويا و رسا و دقيقشون همه مطالب رو فرمودند.
ممنون آقاي علوي.

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۴
علیکم السلام. کاملا به جا و درست فرمودید. ممنون از شما

دسته بندی داعشی ها به داعشی خوب و بد کار بسیار مسخره ایه و دقیقا همون کاریه که آمریکا ی بد و طرفداراش اول انجام دادن و تروریست ها را به بد و خوب تقسیم کردن شما که از آمریکا خوشت نمیاد؟
در ثانی اینکه از پس یه سری به قول خودتون "زامبی" بر نیومدن و فرستادنشون یه کسور دیگه کار انسانی حساب میشه؟
عراقی ها برای آزادی صلاح الدین نینوی و موصل چقدر شهید دادن؟ بعد حزب الله فرستادشون مناطقی که راحت بتونن همون مناطقو دوباره بگیرن
اونوقت یه کسی مثل شما راحت نشسته و میگه مگه شماها جنگیدین؟ شما خودت جنگیدی مگه؟
در سخنرانی ها حسن نصرالله از این آدما با عنوان "مهزومون" یاد کرده اولا این که داعش برای عقیده میجنگه پس مهزوم معنی نداره دوم اگه فرض کنیم راست هم باشه خطر "مهزوم" بیشتره و انگیزه خودکشی و انتحاری و انفجار...
بعد خود نصرالله تو سال 2016 تو سخنرانیش گفته فرستادن داعش به مرزهای غربی عراق و شرقی سوریه توطئه امریکایی هاست برای ادامه درگیری ها در عراق حالا چی شد خودش داعش را فرستاده همون منطقه... نکنه حزب الله هم توطئه امریکاییه؟
توی یه سخنرانی دیگه همین 2016 میگه یه سری میگن چرا با داعش مذاکره نمیکنین ... ما با گروهی طرفیم که نه مذاکره میفهمن نه دین نه اسلام نه....
فعلا خودش همه حرفای خودشو نقض کرد...

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۴۷
ظاهرا با دقت نخواندید. کسی نگفته داعشی خوب و بد داریم. ما نگاه انسانی اسلامی داریم و داعشی ای که اسیر می گیریم مثل انسان با او برخورد می کنیم. هرچند او جنایتکار و وحشی باشد. هر کس مطابق شخصیت و انسانیت خودش با دیگران رفتار می کند. اگر بخواهیم طبق نظر شما با آنها برخورد وحشیانه کنیم و مثل خودشان، هر کسی را دیدیم، بکشیم، خوب ما هم داعشی هستیم.
مخالفت با سیاست های خبیثانه آمریکا، سبب نمی شود تا آمریکا را کلا سیاه ببینم. آمریکا چیزهای خوبی هم دارد. مثلا به نظر من، اینکه کسی در مملکتشان باشد و حرفهای دشمنانشان را تکرار کند، سریع می روند سراغش، این خیلی خوب است. برعکس مملکت ما که عده ای زیر سایه امنیتی که مدافعان حرم و مطن ایجاد کرده اند، علیه آنها حرف می زنند و شبهه های صهیونیستها را تکرار می کنند! تازه بعضی از اینها نماینده و وزیر هم هستند! کاش آمریکایی بودیم!
عراقی ها اگر کمک ایران و حزب الله نبود، هیچ کاری نمی توانستند بکنند. اگر حاج قاسم نرفته بود در سامرا، اگر فرماندهان برجسته حزب الله لبنان برای آموزش و نظارت نبرد نرفته بودند عراق، الان باید می گفتیم دولت اسلامی عراق و شام. پس کار را به صاحب کار بسپارید، خودشان بهتر از شما می فهمند. یقین بدانید، 300 تا که سهل است، 3000 داعشی هم اگر بودند، بدون کمک آمریکا، یک ساعته دخلشان می آید. ظاهرا خبر ندارید 4000 نیرو که آمریکا در اردن آموزش داد و میلیونها دلار خرج کرد و کلی تبلیغات کرد، وقتی فرستاد به سوریه، چطور نابود شدند. در مطالب گذشته اطلاع رسانی کرده ام. پس حتی با کمک آمریکا هم به جایی نمی رسند. نگران 300 داعشی نباشید.
شما اطلاع دارید من جنگیدم یا نجنگیدم؟ اگر جنگیده باشم نخواهم گفت. اگر نجنگیده باشم هم آنقدر جنگجو دور و بر ما هست که ریز اطلاعات را بفهمم.
داعش برای عقیده نمی جنگه، داعش تنها یک ماشین آدمکشی است که برای اهداف آمریکا و صهیونیسم طراحی شده. چه هنگام پیروزی و پیشروی و چه هنگام هزیمت، تنها باید دستور عملیات داده شود و هزینه آن پرداخت شود. پس وقتی ارتباط با فرماندهی قطع شد یا سلسله جنبان اصلی یعنی آمریکا از پروژه داعش قطع امید کرد، دیگر هیچ خطری ندارد.
یادم نمی آید سید حسن نصرالله دقیقا در این مورد چه گفتند اما شکی نیست که کلا داعش توطئه آمریکا است. کسی هم که آمریکا را شکست داده بهتر می داند برای پاکسازی گندکاری آمریکا چکار کند. ضمن اینکه داعشی ها و خانواده هایشان به منطقه ای در سوریه فرستاده شدند نه عراق.
توجه داشته باشید با داعش مذاکره نشد. داعش مجبور شد شروط مقاومت را بپذیرد تا کشته نشود. همین. شرایط و موقعیت ها را درک کنید. به آنها هم گفته شد تا وقتی شروط ما را نپذیرفته اید آتش بس درکار نیست. یعنی اتش بس، پیش شرط مذاکره نیست. پیش شرط مذاکره، مشخص شدن سرنوشت ارتشی های لبنان بود.
یادتان نرود مرد آن نیست که حرفش عوض نشود، مرد آن است که حرفش عوض بشود. شرایط عوض شده و باید طبق شرایط جدید عمل کرد. یکی از مزیت های حزب الله نسبت به ما، همین انعطاف پذیری و توانانیی در مانور در شرایط و موقعیت های مختلف است.

لااقل شجاعت داشته باشین نظرات مخالف را هم نمایش یدین

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۴۹
شما ظاهرا تازه از این پایگاه بازدید می کنید. توجه نکرده این که نظرات مخالف نمایش داده می شود. روزهای تعطیل یا هنگامی که فرصت نداشته باشم، به سایت سر نمی زنم.

بازم که نمایش ندادی نظراتمو
یعنی حرف با سند و مدرک اینقدر ترس داره؟!

پاسخ:

۲۴ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۴
همان حرف گذشته شما بود که پاسخ داده بودم. ظاهرا چشم و گوشتان را بسته اید و حرف خودتان را تکرار می کنید.
نه نظر سید حسن نصرالله و حزب الله نسبت به داعش عوض شده، نه برخلاف موضع قبلی آنهاست. توانایی و انعطاف بالای حزب الله توانسته در تاریخ مبارزه با داعش معجزه کند. تا به حال اسیری از داعش زنده برنگشته. اما حزب الله توانست با قدرت و صلابت، داعش را مجبور به پذیرش شروط خود کند و علاوه بر ازادسازی سرزمین خود، سرنوشت نظامیان ربوده شده لبنانی را کشف کرده و اسیر خود را هم زنده به میهن بازگرداند. دیروز این اسیر صبور، قهرمانانه به جمع خانواده و همشهریان خود بازگشت.

من حرف های مستند نصرالله را برای مخاطبانتان نشتم نکند حرف های نصرالله را هم قبول ندارید؟
اگر با خود او هم مشکل نداشتید از انتشار مطالب مستند نمی ترسیدید
و این اوج منطق شما و همراهان شما را نشان میدهد
البته سلاحی هم جز سانسور ندارید که اگر اندکی منطق داشتید دست به حذف و سانسور نمیزدید فقط ادعا های توخالی و بلاف های بی ارزش!

پاسخ:

۲۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۵
همان حرف گذشته شما بود که پاسخ داده بودم. ظاهرا چشم و گوشتان را بسته اید و حرف خودتان را تکرار می کنید. و اصلا جواب نمی خواهید و جواب را نمی خوانید!
نه نظر سید حسن نصرالله و حزب الله نسبت به داعش عوض شده، نه برخلاف موضع قبلی آنهاست. توانایی و انعطاف بالای حزب الله توانسته در تاریخ مبارزه با داعش معجزه کند. تا به حال اسیری از داعش زنده برنگشته. اما حزب الله توانست با قدرت و صلابت، داعش را مجبور به پذیرش شروط خود کند و علاوه بر ازادسازی سرزمین خود، سرنوشت نظامیان ربوده شده لبنانی را کشف کرده و اسیر خود را هم زنده به میهن بازگرداند.
اوج منطق صهیونیست ها فقط کشتار است و تفرقه انگیزی. امام موسی صدر چه بجا فرمود که اگر اسراییل و شیطان با هم دشمن شوند ما قطعا طرف شیطان را خواهیم گرفت. چند جمله از سخنرانی های سید حسن نصرالله آورده اید که هنوز هم نظرش همان است، و خلاف آنها چیزی نگفته. اما خواسته اید با سفسطه و بی منطقی  و آسمان ریسمان بافتن، مثلا به خیال خودتان حزب الله را بکوبید. حذف و سانسور و خفه کردن، تخصص صهیونیستها و اعوان و انصارشان است. ما که رسانه ای نداریم. همه رسانه های عمده جهان دست صهیونیستها است. فکر نکنید از بی احترامی و توپیدن و فحاشی شما ترس و نگرانی دارم. امثال شما زیاد به سراغ ما آمده اند و گوشم از دروغ و فحش و بی احترامی و حتی فحاشی پر است. همان طور که سید حسن نصرالله گفت، حقیقت را نمی توان پوشاند. یادتان نرود تهدید سفارت آمریکا به رسانه های لبنان که مبادا پیروزی مقاومت را گزارش کنند. پس معلوم می شود سانسورچی کیست. حقیقت واضح است. اقلا برای مردمی که در منطقه هستند. زحمت بیهوده ای می کشند مزدورهای ساعتی هفت تومنی اسراییل تا به دستور اربابشان حقیقت را وارونه جلوه دهند. اما هنوز آزادمردانی هستند که چشم و گوششان به شبکه های خبری و رسانه ها و شبکه های اجتماعی مدیریت شده دشمن نباشد و حقایق را با چشم خود ببینند.

دیروز آن اسراء به خانه خود برگشتند درحالیکه 82 نفر در الناصریه عراق(که نزدیک ایرانه) شهید شدند که جمعیشون هم ایرانی بودن
تبریک به حزب الله برای به خون کشیدن این همه آدم

پاسخ:

۲۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۴
چنین تحلیلهای تخیلی تنها از مغز صهیونیستها تراوش می کند! کسی که خودش داعش را ساخته و مدیریت کرده و اطلاعات داده و با بعثی ها دست توی دست گذاشته، آموزش داده، سلاح داده، تمام اینها را انجام داده تا یک وجهه وحشی و ترسناک از اسلام بسازد تا هم کشتن فلسطینی ها و لبنانی ها را توجیه کند، هم مسلمانان را به تفرقه بکشد و به دست خودشان تضعیفشان کند. قبل حضور حزب الله در سوریه و عراق، هیچ انتحاری نبود؟ اگر حزب الله داعشی های مرز لبنان را نمی فرستاد جای دیگر، انفجار رخ نمی داد؟ واقعا کمی فکر کردن، مالیات بر نمیدارد! این نوع سخن دقیقا سخن صهیونیستهای وحشی ای است که معتقندند نباید با مقاومت مذاکره کرد و باید همه را با بمب اتم نابود کرد.

سلام دوستان عزیزم.سوالی داشتم که ممنون میشم جواب بدین.
برام سوالی پیش اومده و اون هم اینکه بعد از شهادت شهید حججی، و تحویل گرفتن پیکر ایشون، پنجشنبه اعلام کردن که پیکر رو تحویل گرفتن و شنبه مراسم تشییع هست اما بعد اعلام کردن که مراسم به وقت دیگه ای موکول شد.الان سه هفته از اون شنبه گذشت، اما دیگه هیچ خبری نشد. ایا واقعا پیکر شهید حججی رو اشتباهی داده بودن؟
ممنون میشم پاسخ بدین.
ممنون از اقای علوی

پاسخ:

۲۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۳۲
سلام. وقتی اولین خبر از تحویل پیکر این شهید توسط برخی رسانه های خارجی منتشر شد، سپاه این خبر را تکذیب نمود. تصور می کنم اخبار درستی در این زمینه مخابره نشده. برخی رسانه ها هنگامی که امریکا قافله داعشیان رانده شده از لبنان را در سوریه بمباران و متوقف کرد و باعث اجرایی نشدن توافق حزب الله و طرف های تروریست شد، آن را عامدانه و برای عملی نشدن وعده های حزب الله توصیف کردند. اطلاعات دقیق از بچه های مقاومت در این زمینه ندارم.

سلام این متن رو از یکی از کانال ها درباره شهید حججی منتشر کرده:
✨جزئیات جدید از شهادت محسن حججی

💥«سعدالله زارعی» طی یادداشتی جزییات تازه‌ای از شهادت محسن حججی منتشر کردکه بخش‌های از آن در ذیل آمده است .

🔹... ماجرا در شمال منطقه تنف سوریه روی داده است و در این منطقه‌ای که تقریبا فاقد هر عارضه طبیعی بوده است، رزمندگان واحد سیدالشهدا که جمعی عراقی به همراه تعداد کمی ایرانی که عددشان نه ۴۰ نفر که حدود ۲۰۰ نفر بوده ، وظیفه داشتند برای برهم‌زدن طرح امنیتی امریکا در طول مرزهای شرقی سوریه - همان ایجاد منطقه قرق از مرزهای اردن تا مرزهای ترکیه - را برهم بزنند.

🔹مجموعه رزمندگانی که از جنوب تا شمال این "نوار قرق" درگیر بوده‌اند هزاران نفر می‌شوند که عمدتا" یگان‌های ارتش سوریه هستند و این تعداد حدود ۲۰۰ نفر مربوط به منطقه شمالی تنف بوده است.

🔹در این عملیات که بطور بی‌سابقه از سوی داعش شبانه به وقوع پیوسته در حد فاصل ۳ تا حدود ۶ صبح صورت گرفته است و در واقع جنگی سخت در گرفته که در نتیجه حدود چهل نفر نیروهای رزمنده شهید و بیش از سی نفر از نیروهای داعش کشته شده‌اند.

🔹در این ماجرا دو نفر نیروی ایرانی از جمله یکی از فرماندهان ارزشمند مرتضی حسین پور شلمانی به شهادت رسیده است و محسن حججی نیز ابتدا به اسارت در آمده و فردای آن روز در منطقه الولید عراق - واقع در بیابان های جنوب الانبار - که هنوز بخش اعظم آن در سیطره داعش می‌باشد به شهادت رسیده است ...

🔹... شهید حججی در این ماجرا به همان گونه‌ای که مشهور شده به شهادت رسیده است یعنی سرش از قفا بریده شده است بله در این بین فیلمی پخش شده که مربوط به شهید حججی نیست و اینکه در فضای پر حرارت مجازی فیلمی پخش شود و به شهید حججی نسبت داده شود ربطی به نظام و سپاه ندارد .

🔹...شهید حججی در منطقه الولید عراق بعد از شهادت مثله‌شده و در جریان تبادل جسد فقط نیمی از او شامل دو پا و قسمتی از نیم تنه تحویل شده و از سینه به بالا یعنی سر ، سینه و دست‌هایش تحویل نشده و در منطقه تحت تصرف داعش در الولید عراق باقی مانده است. در این رابطه امر دایر بوده بین تشییع همین نیمه یا به تاخیر انداختن تشییع تا الحاق بقیه اجزاء بدن شهید یعنی پس از ازادی منطقه الولید که به زودی انجام می‌شود.

🔹خانواده شهید امر را موکول به تصمیم مسئولین ذی ربط ایرانی کرده و آنان برای تشییع کامل تاخیر را ترجیح داده‌اند . پدر و مادر شهید در جریان سفر اخیرشان به سوریه این نظر را درست‌تر دانسته‌اند و با رغبت آن را پذیرفته‌اند.

@Amaj24

به کاربر س.س.ر 
لازم به ذکر است که سخنرانی‌های آقای سید حسن نصرالله به طور مستقیم و بدون سانسور از چندین شبکه پخش میشود و اکثر مخاطبان این سایت به سخنرانی ایشان گوش میدهند.من به شخصه سخنرانی ایشان را به انگلیسی گوش میدهم ک مترجم همزمان آن را ترجمه میکند. پس بهتر است کمی فکر کنید و به شعور مخاطبان اینجا توهین نکنید .

خانم سمیرا
کسانی که چشم دیدن لذات مردم رو ندارن من نیستم متاسفانه کسانی که به اسم دین لذات مشروع و حلال را از مردم سلب میکنند باید ملامت کرد
2-مطمئن باشید که ایرانی ها میخواهند ایرانی بمانند همانطور که در طول قرنها اصالت و ریشه خود رو حفظ کرده اند اما گویا برای عده ای این اصالت و تاریخ یک خطر است که باید فراموش و حتی الامکان کم رنگ شود
3-امثال شماها ید طولایی در استاندارد دوگانه دارید یک زمانی شماها و رسانه های امثال شما حجاب رو مسئله اول کشور میکنید و افراد بد حجاب رو لیبرال غرب زده و مفسد می نامید اما موقع انتخابات و راه پیمایی ها از آنها استفاده ابزاری میکنید
4-اتفاقا من به شما ترک زبان ها نقد دارم(منظورم ارومیه و تبریزی هاست نه کل ترک زبان ها)چون من با انها در ارتباط بوده ام متاسفانه آنها ایران رو به عنوان یک کشور عاریتی قبول دارن اگر نگویم هیچ ولی کمترین تعلق رو به ایران به عنوان وطن دارن و حتی اگه شما سخنان نماینده ارومیه در مجلس (قاضی پور) رو گوش کنید تمام صحبت هایش فرقه گرایی و تحریک و دامن زدن به قومیت گرایی هست و خود این نماینده یک عامل مخل برای تمامیت عرضی یک کشور هست
5-واقعیت تلخ هست که نظرات عموم ملت با نظرات شما متفاوت هست من در سکولارترین کشور منطقه زندگی نمیکنم من در بطن جامعه ایرانی زندگی میکنم اینکه بازخورد نظرات ملت خود بزرگ بینی هست یک عوام فریبی و ترس از واقعیت هست
و نکته اخر این هست که توافق حزب الله با داعش فقظ یک دلیل داشت (اینکه بگوئیم حزب الله به خاطر آگاهی از وضعیت یک یا دو سرباز این توافق رو انجام داده با عرض معذرت چرت و پرت هست) حزب الله میخواست با عملیات در مناطق غیر شیعه و بعد از آن توافق و پاکسازی منطقه خود رو به عنوان ناجی کشور مطرح کند و وجهه خود را در میان مردم لبنان به عنوان یک نیروی ملی (نه حزبی) بازیابی کند

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۶، ۱۰:۰۲
لطفا سخن دیگران را نقد کنید. نه با پیش زمینه های ذهنی خود، شخصیت و باورها و عقایدش را بدون هیچ اطلاعی، زیر سوال ببرید.
در مورد توافق حزب الله با داعش حرفتان اشتباه است. حزب الله صدها کیلومتر از مناطق اعظم و اصلی و خطرناک تر در کل شرق لبنان را گرفته بود. این قطعه که به ارتش دادند، تنها برای این بود که عملیات را مشترک انجام دهند و با شراکت ارتش در آن، همه هموطنان را در جشن پیروزی سهیم کنند. نه جشنی تنها برای شیعیان و هم پیمانان آن. این کار بسیار جوانمردانه بود. طوری شد که اکثریت مسیحیان و اهل سنت، این عملیات را تایید کردند. تا جایی که با تهدید مستقیم سفارت امریکا مواجه شدند. داعش هم تحت فشار مجبور به پذیرفتن شروط حزب الله شد. برای آگاهی از سیر اتفاقات این مناطق و مناطق هم مرز با سوریه، دیدن مستند دو قسمتی «خلف التلال» کاری از شبکه المیادین، که بسیار حرفه ای و زیبا هم هست، توصیه می کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها