اطلاعات توریستی لبنان روی گوگل مپ گوشی شما

اطلاعات توریستی لبنان روی گوگل مپ گوشی شما

یکی از اقدامات این پایگاه برای راهنمایی کاربران، تهیه نقشه اطلاعات توریستی لبنان است. در این نقشه اطلاعات مکانهای سیاحتی و زیارتی، هتل ها و رستورانها، مراکز خرید، و اداره ها و سازمانهایی که احیانا لازم است مراجعه کنند درج شده است.
در این راستا همان طور که در صفحه مزبور توضیح داده ام، مکانهای مختلف خلاصه به این لیست نمی شود و تنها جاهایی را که خودم رفته ام و بلد هستم در این لیست گنجانده ام.
گام بعدی، اضافه نمودن مکان نقاط مختلف روی نقشه عمومی گوگل مپ بود. با توجه به اینکه از جانب گوگل به عنوان راهنمای محلی در زمینه اطلاعات توریستی شناخته شدم، نقاط مختلفی را روی نقشه گوگل اضافه نمودم که به راحتی در گوشی یا تبلت خود می توانید آنها را ببینید و با استفاده از امکان راهیابی گوگل (که در لبنان بر خلاف ایران قابل استفاده و باز است)، می توانید به راحتی و با راهنمایی صوتی و تصویری، به محل مورد نظر برسید.
مکانهای مختلفی که ایرانی ها علاقه دارند از آنها بازدید کنند روی نقشه عمومی گوگل اضافه کرده ام که کافی است با سرچ عربی یا انگلیسی به آن دست یابید. ثبت مکانها روی نقشه، به دو زبان عربی و انگلیسی انجام شده تا برای همه قابل استفاده باشد.
با این روش می توان برای رسیدن به یک محل، با استفاده از تاکسی و ون یا پیاده به آن برسید و لازم نیست دربست بگیرید و بالای 50 دلار هزینه پرداخت کنید.

۲ ۰ ۷ نظر ۲۳۳۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

سید محمد حسن

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۰
سلام محمود جان.
بسیار کار عالی کردی. خیلی ممنون.
البته امکان راهیابی و ترافیک و... گوگل، در ایران باز و به راحتی قابل استفاده است.

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۱
سلام سید عزیز
ولی من عید اونجا بودم بسته بود. نه فقط برای من، حتی تاکسی های اسنپ که گوگل مپ داشتن، راهیابی نمیداد. پیش نمایش میداد. راهیابی در کشورهای دیگه اینطوره که میگه 50 متر دیگه میرسی چهار راه. برو خروجی سوم.

از کهگیلویه و بویراحمد

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۴
سلام بردار عزیز ...دنبال چند عکس خوب و با کیفیت از امام موسی صدر برای نصب تو اتاق خوابم می گردم  ولی نمی تونم پیدا کنم ...
می تونید چند تا معرفی کنید ؟

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۹
سلام. از سایت امام موسی صدر بگردید و اگر خوشتان نیامد و اندازه را کافی ندیدید، با آنها مکاتبه کنید.

از کهگیلویه و بویراحمد

۲۸ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۵
سلام ببخشید .. امروز با خبر شدم یه قانون جدید انتخاباتی به اسم نسبیت تو لبنان تصویب شده ... تو سایت های ایرانی اینقدر گنگ توضیح دادن که اصلا نفهمیدم کی به کیه !!!
خواهشا اگه می شه یه توضیح جامع و کاملی بدید ///

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۸
سلام. واقعا قانون انتخابات در لبنان بشدت گنگ هست و فهمش مشکله. در قانون انتخابات لبنان به شکل قبلی، لیست رای میاره و تهیه لیست هم بر اساس مناطق انجام میشه. متاسفانه این لیستها هم غیر عادلانه بسته میشه. مثلا در شهر کوچک مسیحی ممکن است چهار نماینده داشته باشند اما در استان جنوب با جمعیت بسیار زیادی از شیعه ها دو نفر بتوانند نماینده شوند. بر اساس قانون نسبیت، هر لیستی که بیش از درصد مشخصی از آراء رو داشته باشه میتونه چند نفر از خودشو به پارلمان بفرسته. بدین ترتیب احزاب کوچک حقشان خورده نمی شود. در گذشته، اگر حزب کوچکی مثل کمونیستها، یا علوی ها، بدون ائتلاف با احزاب و جمعیت های اصلی کاندید می شد، اصلا امکان ورود به پارلمان را نداشت.

از کهگیلویه و بویراحمد

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۶
کجایید برادر .... این همه خبر ...ما منتظر تحلیل های شما هستیم .... لطفا یه تحلیل هم در رابطه با واکنش جامعه لبنان به حملات موشکی ایران بزنید

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۳
بگذارید مردم بیدار بشند خبر را بشنوند بعد واکنش بدهند!wink تازه دیشب موشک زدند.

سلام. من  در حال پژوهش بر روی  باورهای عامه و خرافات هستم و لبنان هم بخشی از این پژوهش هستش. شاید جالب باشه، مثلا در لبنان خراشیدگی  یا خارش هر قسمت از اعضای بدن یه معنای خاصی در باور عامه داره، به عنوان مثال خارش دماغ نشانه ی به و جود آمدن درگیری هستش. یا مثلا افتادن کیف روی زمین رو نشانه بی پول شدن می دونن.
یک سفر به لبنان داشتم و تحقیقات زیادی در این زمینه انجام دادم. می خواستم از شما با عنوان یک ایرانی که سالهاست لبنانی ها رو از نزدیک میشناسیذ بخوام اگر موراد دیگری رو هم می دونید به من کمک کنید. ممنون می شم

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۲
سلام
از این چیزها در لبنان خیلی بوده. اما الان کمرنگ شده. پیر مرد پیر زنها از این امور زیاد دارند. مثلا باز گذاشتن چتر در منزل را، بد می دانند و باعث فقر و بدبختی می دانند. یا مثلا یک کفش خیلی خیلی کوچولو به پشت ماشین آویزان می کنند که در واقع به معنای خاک بر سر حسود و جلوگیری کننده از چشم زخم است. این گونه اعتقادات در روستایی ها بیشتر است و شهری ها و تحصیل کرده ها کمتر دچار چنین خرافه هایی هستند.

سیستم صوتیش بسته اس وگرنه به صورت نوشته هست

بعد از مدتها یه خبر خوب و غرورآفرین شنیدیم..اجر دلاورمردای سپاه با امیرالمؤمنین علی علیه السلام خسته نباشی دلاور

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۵:۴۸
بله بسيار خبر خوبی بود. شرافت و سربلندی یک کشور با جهاد به دست می آید. کوتاه آمدنهای چند سال اخیر در برابر هرگونه اقدامات ناراحت کننده دشمن و کشورهای دیگر، باعث سرخوردگی و یاس شده بود. اقدام خوب و به موقع کشورمان نشان داد، حالا که قرار است به پیمانشان متعهد نباشند و دشمنی را بیشتر کنند، ضربه شصت ما را خواهند چشید و ایرانی همیشه هم لبخند نمی زند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها