علاقه نسل جوان ایران و لبنان به یکدیگر

علاقه نسل جوان ایران و لبنان به یکدیگر

بسیاری از جوانان ایرانی و لبنانی، به دیگری علاقه دارند. جوانان ما دوستدار جوانان و شهدای مقاومت هستند و جوانان لبنانی هم دوستدار رزمندگان و شهدای ما. کلا علاقه مردم ایران و لبنان دو طرفه است. خصوصا حزب اللهی ها (هرچند کدخدا پرستان دو کشور، از دیگری بیزارند). یا مثلا جوانان لبنانی به مداحان و خوانندگان ارزشی ایرانی بسیار علاقه دارند و کارهای زیبای آنها را با زیر نویس دنبال می کنند.
هفته دیگر حاج میثم مطیعی در لبنان به مناسبت روز شهید برنامه خواهد داشت. جوانان لبنانی با شور و شوق در حال پخش این خبر بین خود هستند. حاج میثم قرار است یک برنامه در جنوب و دو برنامه در ضاحیه داشته باشد.
جوانان و نوجوانان لبنانی علاقه زیادی هم به حامد زمانی دارند. اگر به لبنان بیاید خودشان را می کشند. دختران مدرسه از معلم زبان فارسی می پرسند حامد ازدواج کرده؟ و ایشان هم برای اینکه ولش کنند می گوید بله و دو تا بچه هم دارد!
جالب است خیلی از دخترهای ایرانی هستند حتی اگر در جو شهادت و دین و حجاب و غیره هم نباشند، عاشق برخی از شهدای زیباروی لبنانی می شوند. نظرات برخی دختران زیر تصویر این شهدا، گاهی زننده و زشت است.

چند سال پیش موج اینگونه نظرات عاشقانه، سر شهادت شهید یوسف حلاوی و دوستش شهید محمد جواد الزین راه افتاد. حالا هم برای شهید علاء نجمه برخی ها سخنانی را می گویند که اگر خود شهید بود شرم می کرد. امثال این شهدا تا وقتی زنده بودند نعمت خدادادی زیبارویی را صرف گناه نکردند و فریفته دنیا نشدند. چطور برخی به خود اجازه می دهند با جملات عاشقانه (شهوانی) به این شهدا جسارت کنند.
زیبایی شهید به صورتش نیست، به شهادتش است. و زیبا تر از آن، فرهنگ و سیره والای آنان است. مثل شهیدی که وصیت کرده تا وقتی ائمه بقیع سنگ قبر ندارند برایش سنگ قبر نگذارند.

۰ ۰ ۳۳ نظر ۷۳۶۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳۳)

خوشا به سعادتشون.چند روز پيش مطلبي رو درباره شهيد محمد بلباسي مدلفع حرم ديدم كه واقعا اشك از چشمهام جاري شد.فزرندش تازه متولد شده بود و بابا 6 ماه بود رفته بود پيش خدا.فقط بخاطر ما و اعتقاداتش.همسر من هم چند وقت پسش مي گفت سميرا از طرف اداره اسم نوشتيم كه بدن فلان جا كه اگه بشه بريم واسه سوريه.گفت به مامانم نگي كه اسم نوشتم چون بفهمه اجازه نمي ده.(آخه يه پسرش هم سال 1370 در مرز سردشت شهيد شده) و ميگه داغ اون برام بسه.شوهرم ميگه بالاخره كه اول و آخر هممون مردن هستش.اما چگونگيش هم مهمه.يكي در بستر مي ميره اما افتخار به اينه كه يكي سر آرمانهاش و در راه حق  و خدا جان فدا كنه.البته دل و جرات هم مي خواد و هر كسي هم نمي تونه از جون شيرينش بگذره.درود خدا به تمام شهيدانمون كه آسماني شدن و كاش بودن ازشون بيشتر ياد مي گرفتيم.درود خدا بر آقاي علوي.براي سلامتيشون صلوات.

پاسخ:

۱۳ آبان ۹۵، ۱۲:۵۴
درود بر شما و همسر شیردلتون. واقعا دل و جرات می خواد. خیلی از این بچه های 17 هجده ساله که میرن، از من و گنده تر از من شیرترن.

 سلام
 واقعا حامد زمانی  در لبنان طرفدار داره فکر کردم فقط خودمون درایران طرفدارشیم ...
راستی سعد حریری  مامور تشکیل کابینه شده  چرا حزب امل با ایشون موافقت کرده نکنه می خواسته تلافی کنه

پاسخ:

۱۳ آبان ۹۵، ۱۴:۳۵
سلام. شرط و شروط هایی میگذارند که نتونه تک روی کنه.

سیده افسانه

۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۲
اخ از این جماعت لاابالی در اینستاگرام حالا از هر قشری ...چه مذهبی چه غیر مذهبی ....برای ماها که تو فاز مذهبی هستیم این آبروبران در صفحات مجازی که در لباس مذهبی هیییییچ عفت کلام و حیایی ندارن واقعا اعصاب خرد کن هستند و من هم علی رغم اینکه اگه در صفحاتشون چنین پست هایی می دیدم سریعا انفالو و بلاک می کردم اما متاسفانه بازم این صفحات رو می دیدم و کلا باعث شد که دیگه حضور نداشته باشم ...هر چند این مسائل رو طبیعی میدونم از جهاتی مثلا شما تو یه شهر با قانون و مقررات منظم باز هم افراد لاابالی و اراذل پیدا میکنید و این موضوع در صفحات مجازی بی قانون و دارای افراد با هویت نامشخص قطعا به شکل وسیع تری وجود خواهد داشت اما واقعا دیگه شورشو دراوردن اینااااااااااااا ...اعصاب ما هم خرررد شده ...البته این شهدایی که شما اسم بردید رو تصویرشون رو دیدم اما متنی چیزی ندیده بودم.....من بخاطر فرزند شهید مغنیه الرژی پیدا کردم و بسکه عکس و متن ازاین بنده خدا دیدم کلا از اینستا زدم بیرون !!....البته نمایش لبنانی ها هم برای ما ایرانی ها در ژانر وحشت هست !! ... یکیشون که تو ایران زندگی میکرد و ما رو عامل بدبختی مردم لبنان میدونستید و هر چی ناسزا تونست گفت و بلاکش کردم و یکی دیگش هم مدتی طولانی دوست بودیم با یکی نامزد کرد و به هم زد و دوباره نامزد کرد و حالااین به کنار هنوز عکسای عاشقانه نامزد قبلیش تو صفحش بود و اون جدیده هم قطعا اونارو می دید هیچ انگار نه انگار!!!....من جز در مورد موضوعاتی که در حوزه مقاومت باشه و اونم چند مورد در حد تصویر حضور مادران شهدا و اون برادر و فرزند شهید بالای تابوت و از این دست تصاویر خاطرات خوبی ازشون ندارم و ای کاش این صفحات مجازی این ذهنیات خوب رو خراب نمیکردن ...تو فیس بوکم هم با دوستان عراقی و سوری و اخیرا یمنی دوست هستم و به خاطر اتفاقات اینستاگرام اصلا دوس ندارم رابطه ای با لبنانی باشه ...فک کنم شاید این موضوعی که گفتم براتون جالب باشه تا به عوارض صفحات مجازی بیشتر بپردازید ....یعنی منی که به خاطر علاقه به لبنان چندین سااال سایت شما رو دنبال میکنم اگه تو فیسبوک نشانی از یک لبنانی دیدم سریع پرتش میکنم از صفحم بیرون ....من کامنت های تمسخر امیز درباره ایران و فرهنگ و روحیات عجیبشون رو دیدم و فک کنم علت به وجود امدن این تنفر همین باشه ...در حالی در ظاهر نشون میدن به ایران علاقمندن اما حرف دلشون چیزه دیگری است ...من اینطور برداشت کردم

پاسخ:

۱۴ آبان ۹۵، ۰۹:۴۷
در مورد قسمت اول کاملا موافقم.
درباره فرار شما از لبنانی ها نمیتونم نظر بدم. smileylaugh به هر حال هر شخصی نظر و رفتارش مختلف هست، اونم توی مملکت 16 طایفه، و بدون آقا بالاسر، و بدون نظم و کنترل لبنان.

باورم نمی شه که بعضی ها تا این حد منحط باشند که به شهدا هم چنین حرفهایی بزنند...

اون معلم فارسیه خودتون نبودید؟:))

پاسخ:

۱۴ آبان ۹۵، ۰۹:۱۵
نه. به جای من آمدند.

حامد زمانی رو توو ایران هیشکی نمیشناسه جالبه توو یوتیوب ویدیو هاش اکثرا با عنوان عربی هست و عربا زیرش کامنت میدن! به صرف فقط ارزشی خوندن نباید یکی رو بزرگ کرد.  موضوع هنر و توانایی در میونه و اولویت اینه. نه اینکه بسیجی باشه! و هر چی خوند. خوند. 
یادمه جواد نصرالله پسر سید حسن تا چند وقت پیش حساب فیسبوکی داشت. جالب بود برام خواننده های پاپ داخل ایران. مثل خواجه امیری و چاوشی و لهراسبی و فرزاد فرزین و رضا صادقی و و رو فالو کرده بود و گاها بعضی از قطعه های اونها رو به اشتراک میزاشت! 
اکثر خواننده های پاپ داخلی ما گاها کارهای مناسبتی و مذهبی و ارزشی می خونن که زیباست و اول از هر چیز یک اثر هنریه. از ملودی و شعر و تنظیم و اجرای خواننده قابل قیاس نیست با این کارای سطح پایین امثال حامد زمانی که به نام موسیقی های ارزشی و مذهبی فارسی توی صفحات عربی دوستدار ایران به اشتراک گذاشته میشه. و بیشتر ابرو بر هست!
برای حسن ختام سه کار زیبا رو که خودم خیلی دوست دارم به شما و خوانندگان صفحتون معرفی میکنم. 
1- قطعه "کشتی صلح" با صدای فرزاد فرزین که بعد از حمله اسراييل به کشتی امدادی مرمره نزدیک سواحل غزه ساخته شد. 
2- قطعه "زائر" با صدای حمید حامی که در وصف امام رضا خونده شد. 
3- قطعه "راه من" با صدای فرزاد فرزین که شعرش پیرامون گفته ها و وصیت های شهید به رفیقش قبل از شهادت  هست. 

پاسخ:

۱۴ آبان ۹۵، ۰۹:۴۳
هیشکی؟ هیشکیه هیشکی؟! من ادعای تخصص در موسیقی ندارم و مقایسه ای هم بین کسی نکردم. ولی بعضی کلیپ های حامد زمانی قشنگ است و خصوصا برای مستضعفان دنیا خیلی جذاب است.
خیلی از لبنانی ها هستند که حتی خواننده های غیر مجاز ایرانی رو علاقه دارند و گوش می کنند چون نمی فهمند هر چیز فارسی مجاز نیست.
به نظر میاد نظر شما بیشتر، سو گیری شخصی و سیاسی داره. من اصلا صدای فرزاد فرزین رو نپسندیدم. تا الان هم اسمش رو نشنیده بودم. حمید حامی رو هم نشنیده بودم. صداهای این هنرمندان شخصا منو ترغیب نکرد بنشینم کل اثرشون رو گوش کنم.

سیده افسانه

۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۲
جناب سجاد کاملا دروست میفرمایند اقای علوی ... اون اهنگ هایی که شما میگید چون محتواش رو متوجه نیستن می پسندن باید بگم اغلب ترجمه شده هستن و زیرنویس دارن ...اصلا خوده من تو فیس بوک دیدم یمنی ها داشتن اهنگهای مرتضی پاشایی رو به اشتراک میذاشتن باهاشون دوست شدم !!...حتما از میزان شهرت خواننده بی محتوایی چون پاشایی در بین جوانان لبنان باخبرید دیگه ؟؟... دوستان عراقیم هم زودتر از خوده من سریال شهرزاد و دنبال میکردن و خوانندگان ایرانی مثل چاوشی ، یگانه و (اینقدر خوانندگان ناشناس ایرانی دیدم میگوشن اسمشون یادم نمیاد) غیره رو دنبال میکنن ...حامد زمانی هم امممممم ...من خودم فقط یه اهنگ که با جناب هلالی خونده بود رو شنیدم وگرنه ندیدم از جمع مذهبی که توش حضور دارم کسی حامد زمانی رو بشناسه ... البته منکر نمی شم کسی هم ایشون رو بشناسه ....من که فقط کارهای چاوشی که اتفاقا بسیار ارزشی و دغدغه مند و بدون "ساپورت " از جایی هستن و گوش میدم البته دوستامم که هییتی هستیم و مذهبی مثل خودمم ...گاهی وقتا احساس میکنم جناب علوی در مریخ زندگی میکنن و نه لبنان !!...راستی گفتید که از لبنانی ها فرار میکنیم ....اتفاقا دوستان لبنان بسیاااااااااااار شیک و با کلاسن و اصلا تمایلی به رفیق شدن با کسی ندارن که حالا ما فرار کنیم خخخخخخ ...منم فقط دو تا مثال از مشت نمونه خروار گفتم....شما هم دیگه از لبنانی ها اسطوره ساختید که هر چی بچه های ایرانی اینجا میگن میزنید زیرش...چرا؟

اقاسجاد   
حامد زمانی دربین  جمع زیادی  از مذهبی ها وبعضیها که حتی تیب  امروزی هم میگردند خیلی خیلی محبوب هست خیلی را میشناسم که حتی میگویند پدر  مادرهایما ن تا یه کار از حامد زمانی پخش میشه شروع میکنند به دعاکردن برای حامد زمانی طوری که دیگه حسودیمون میشه (خوش به حال زمانی که  چنین دعاهای  پشت سرشه )در بین مادران وپدران شهدا هم خیلی طرفدار دارند پس لطف کنید این نظرتو نو   را به همه نسبت ندهید.. اتفاقا زمانی   صدا زیبایی داره صداشو خرج ارزشها واهل بیت مینکه پس چرا با این حرف باعث ازار اذیتش می شوید ..   بعضیها  که فقط کارهاشون درباره عشق عاشقی زمینی  (حالا  یه بار هم برای اهل بیت میخونند  )  با انها کاری نداری به به چه چه هم میکنی(من منکر بعضی از کارهای خوب خواننده ها هم نمیشم ) ولی  به اقای زمانی  گیر میدی بنده خدا چون عشق عاشقی نخونده باهاش کار دارید............
این کارهای که معرفی کردی  شنیدمش تنها چیزی که نداره زیبایی  نظر موگفتم 
  البته  هرکسی سلیقه ای داره   ولی اقای جواد نصرلله   بد سلیقه هستند که کارهای  زمانی گوش نمیدهند  سعادت میخواهد  کارهایی که درباره اهل بیت خونده بشه را گوش  بدهیم

آخه این آهنگ و ترانه چیه که اینقدر حالا سرش دعوا میکنید....حالا آهنگ های مجاز شرعی به کنار ولی خیلیا الان آهنگ غیر مجاز گوش میدن ....وای به حال اونا!!!!! فقط یه سر به روایات باب غنا سر بزنید، اون وقت میفهمید چرا فقها اینقدر احکام موسیقی رو سخت گرفتن و احتیاط کردن.

سیده افسانه

۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۷
اینو یادم رفت بگم > چندی قبل کنسرت خانم جولیا پطرس بود در لبنان ...یک جماعت اقایون ایرانی در اینستاگرام به دنبال قیمت بلیت کنسرت و هواپیما بودن تا که حضور داشته باشن ...حالا کیا در حال هماهنگی برای لبنان رفتن بودن ؟....همین ها اگه یه دختر یه تار موی سرش پیدا باشه جلوی مجلس کفن پوش می شن !!!!...جماعت حزب اللهی که جاه طلبی های دینیشون خون مردم رو تو شیشه کرده چنان از ترانه خانم پطرس به نام احبایی اب از دهانشان می چکد و از اون تعریف میکنن که اصلا یادشان رفته در جمهوری اسلامی صدای اینگونه زنان "حرام " است...به قول اقای حسین دهباشی "ما دیدیم دیگه شما الکی ادعا نکنید ، ما دیدیم "!!...راستی ..من هر وقت جناب زمانی رو قاب تلویزیون (ایشون سیمای میلی به نامشون سند زده شده بماند) شبکه رو عوض میکنم چون ازش بدم میاد و از مرگ بر امریکاش خندم میگیره(شما ببینید چه ارمانهایی پشت این شعار بود و ایشون میاد اینقدر لوث وبی محتواش میکنه)

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۳:۲۱
تمام مراجع شیعه حکم داده اند صدای خواننده زن حرام است. با این حال بحث تفصیلی فقهی وجود دارد که برخی حتی شنیدن صدای قرآن از زن را حرام میدانند اما برخی شنیدن صدای زن در اجراهای سنگین وبدون غنا را مجاز می دانند. قطعا بسیار فرق است بین خواندن خانم جولیا پطرس یا فیروز با خوانندگی این خانمهایی که جدیدا در ایران مد شده و محتوای تحریک آمیز و شهوانی و مخرب می خوانند.
به شخصه همه کارهای حامد زمانی را عالی نمی دانم، خصوصا جاهایی که در کلیپ، تصویر خودش هست و اداهای لوس در می آورد. ولی صدایش خوب است.
به نظر می رسد شما هم مثل برخی دیگر از کاربران، خواسته یا ناخواسته، بکگراند سیاسی دارید و برای همین از او و صدا و سیما بدتان می آید. از جو بدی که در ایران وجود دارد با خبرم. تا هنرمندی ذره ای به نظام ارادت نشان دهد از طرف جماعت مدعی دموکراسی و ادب و اخلاق، مورد بدترین هجوم ها و اهانت ها قرار می گیرد. این جماعت نشان می دهند ذره ای به ادعاهای خودشان هم ایمان ندارند.

سلام.دعوا چرا؟اصلا هرکی خوش صدا باشه و با معنا بخونه و تاثیر گذار باشه اون رو می پسندیم.چه چاوشی باشه چه حامد زمانی چه معین!مگه نه اقای علوی؟!!

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۳:۰۹
سلام. درسته. ولی بعضی وقتها، یه خواننده های ناشناس، صرفا جهت رودررو قرار دادن جوانان با نظام، مطرح میشند، مثل مرحوم پاشایی که اونم بعد از مرگش تلاش شد مردم رو جمع کنند و این تجمع رو سو استفاده سیاسی کنند که پدرش نگذاشت. اتفاقا، خیلی از این خواننده های ناشناس زیر زمینی و رو زمینی، که بعضی ها فقط به خاطر قهر کردن از مامان یا همسرشون به خوانندگی روی آوردن و صداشون با دستگاه و مهندسی صوت اصلاح میشه، توسط شبکه های مجازی تبلیغ می شوند و جوانها هم می روند دنبالشان.

جناب علوی و دوست عزیز اقای فارس بنده نگفتم لزوما شما باید از فرزاد فرزین یا حمید حامی خوشتون بیاد. اینها مثال هایی بودن صدها از این مثالها هست.
البته تعداد مخاطبای خوانندگانی مثل اینا با خواننده هایی که صبح تا شب توو تبلیغ رسانه ملی هستن کاملا مشخصه.
 بنده مثالهایی زدم. ما ده ها خواننده رسمی داریم که طرفداران زیادی دارن و گاها کارای ارزشی میخونن. ولی به هر حال یه فرقی بین این دوستان هست که اینقدر کاراشون شنیده میشه و کارهای امثال حامد زمانی رو که صبح تا شب از رسانه ملی تبلیغشو میکنن هیشکی تحویل نمیگیره. بلکه میشنوه دوتا فحش هم میده! 😂
بنده از عامه مردم میگم نه لزوما طلبه های حوزه و خانوادشون!  با سلیقه اونا کاری ندارم.
مسئولین فرهنگی باید رویشون رو تغییر بدن هر چیزی رو زیادی ازش بگی دافعه ایجاد میشه. 
جامعه ایران با جامعه شیعیان لبنان فرق داره. در لبنان دشمنان خونی اونها  داخل کشورشون در کمینشون هستن. حسن نصرالله یه سخنرانی میکنه کلی از اونها میان فحاشی و توهین و تهدید میکنن که همین ها یه حس دافعه ای در بین شیعیان برای حمایت از خودشون ایجاد میکنه. 


فکر کنم این مطلبت درمورد ( علاقه جوانان لبنانی به حامد زمانی  )بعضی هارا بد جور اشفته ناراحت کرده  ..

سلام ببخشید میتونید بگید دروزی ها چه طایفه ای هستند؟چون من مقاله ای خوندم که در آن دروزی ها ادامه ابو سفیان معرفی شدند و البته تو ویکیپدیا نوشته که اونا ترکیبی از اسماعیلی ها و چند تا چیز دیگه هستند!!!!!!!!
با تشکر
لینک مطلبی درباره نژاد بنی کلب یا همان دروزیان که گفته اونا ادامه نژاد ابوسفیان هستند:
http://www.farhangnews.ir/content/225186

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۳:۰۲
علیکم السلام
دروزی ها طایفه خاصی از مسلمانان هستند که به توحید و پیامبر اعتقاد دارند. برخی ادعا می کنند قرآن را قبول دارند اما در واقع کتابی خاص خود دارند. از آنجا که بسیار بسته هستند، به دیگران اطلاعاتی نمی دهند. لذا نمی توان فهمید واقعا چه هستند. نوشته های ویکی پدیا و غیره هم سند دقیقی نیست. چون اصلا منبعی در این زمینه وجود ندارد.منبعی که از خودشان باشد و درباره آنها به درستی واقعیت را بیان کند. فکر می کنم دروزی ها هم مانند یهودیان از خارج دینشان کسی را نمی پذیرند. پس مقاله فوق کلا در این باره اشتباه کرده و بنی کلب نمی توانند وارد دروز شوند.

سلام
میشه درباره موضوع حامد زمانی بیشتر توضیح بدین...مشتاق شدم بیشتر بدونم...حامد زمانی نسبت به خیلی از خواننده های ایرانی قشنگتر میخونه خیلی هم معروفه حالا اون اقا سجاد چون نمیشناستش دلیل نمیشه که معروف نباشه

اقا سجاد
 اون خواننده های که نام بردی هم صداشون از رسانه ملی زیاد پخش میشه  البته من نمیدونم بیننده  کدام رسانه هستید اگر رسانه  ملی تون   اون ور  آبی پس هچی ..
بنده سعادت نداشتم نه طلبه باشم نه  جزء خانوده شون ..من هم از  عامه مردم می گویم بعضی ها که قشر مذهبی یا به قولی مذهبی امروزی هستند البته در بین دانشجویانی   که خودم هم جزء انها هستم ... اونهایی به حامد زمانی فحش می دهند با  ایشون  مشکلی ندارند با دین واهل بیت وارزشها  مشکل دارند چون اگر زمانی هم مثل بعضی از عشق عاشقی می خوند تشویقش  هم میکردند  مشکلی هم باش نداشتند از صداش هم کلی تعریف میکرند حتی اگر   بد هم می خوند 

سیده افسانه

۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۹
اقای علوی شما چرا اصرار دارید در جواب مخاطبانی که همرا با نظرات شما نیستند از الفاظ : شما گمراه ، سیاست زده ،جوگیر افکار عده ای کدخدا پرست ووووو هستید استفاده کنید ؟ ...حتی المقدور مخاطب رو صهیونیستی هم خطاب میکنید اگه خالی از عریضه بشید !!!....شما از لبنانی ها بت ساختید و مخاطب مذهبی ایرانی تون رو گمراه میدونید و اگه انتقاد و ابراز نفرتی ازاین بت شما کنن اونها متاسفانه حتی احمق میدونید و با الفاظ تمسخر امیز خطاب قرار میدید ....من مذهبی از شخصی مث حامد زمانی خوشم نمیاید و شما از این موضوع نتیجه میگیرید که من گمراه شده هستم !! ...شما کلیپ مرگ بر امریکا رو دید؟!!...دفاع میکنید از شخصی که ارمان و شعار انقلاب رو تااین حد بی محتوا و "احمقانه "جلوه میده؟...شما دارید اب گندیده به درخت انقلاب میریزید بعد شاکی هم هستید که چرا خشک شده !! عجبااا

سلام.منم با آهنگهايي كه حامد زماني خونده آنچنان كه صدا و سيما بهش ميدون داده موافق نيستم .اما دور از انصافه كه بگيم كه تمام ترانه هايي كه خونده هم كاملا چرت و  بي معناست. ما اصولا دوست داريم از خواننده اي تعريف و تمجيد كنيم كه از عشق هاي زميني و اينجور چيزا بخونه. اما وقتي مي بينيم يه خواننده از آرمانهاي ملي و وطن و خدا و دين و مذهب مي خونه، خوشمون نمياد.جو الان جامعه تقريبا اينجوره.افسانه خانوم هم زياد تند ميرن.من تمام نظر آقاي علوي رو قبل دارم.اما لحن و طرز بيان آقاي علوي اصلا تمسخر آميز نيست و كسي رو احمق نخوندن.

خواهر گرامی سیده افسانه و دوستان هم نظرشون
نمیدونم چرا خیال میکنید نظرات گهربار شما قراره برای همه فصل الخطاب باشه...خوشت نمیاد از حامد زمانی؟خوشت نیاد...چرا بهش برچسب میزنی؟
ضمنا وقتی ترانه مرگ بر آمریکا مورد تمجید رهبری قرار میگیره باید بفهمیم حتما یه اثر با محتواست...آقا که با کسی تعارف ندارن

ضمنا برادر محمود هم الحق و الانصاف اصل بی طرفی و در عین حال معرفی کامل حق و حقیقتو رعایت کردن...


لطفا بی انصاف نباشیم...

راستی آقا محمود سلام

پاسخ:

۱۷ آبان ۹۵، ۰۹:۱۳
وعلیکم السلام
ممنون از لطفتون

سلام.آقاي محمد مهدي با شما بسيار موافقم.واقعا آقاي علوي بي طرف هستن و اينطور من شناختمشون سعي مي كنن كه مطالبي رو در سايت بيارن كه كاملا حرف حق باشه و از منابع رسمي و درست به دست اومده باشه نه اينكه فقط به شنيده ها اكتفا كنند. و تا درستي اون مطلب بهشون ثابت نشده باشه بيانش نمي كنن و يا اگه از مطلبي واقعا بي اطلاع باشن هميشه خودشون مي گن كه نمي دونم و تحقيق مي كنم و اطلاع مي دم.پس شما هم جانب انصاف رو نگه داريد.با تشكر

پاسخ:

۱۹ آبان ۹۵، ۰۹:۰۶
علیکم السلام. ممنون از نظر لطفتون

سلام علیکم
با نظرات آقای علوی  موافقم. منصفانه و معتدل است.

اما  خطاب به کامنت سیده افسانه:
ببخشید کدام قسمتهای ترانه مرگ بر آمریکا بی محتواست؟ یعنی قسمتهای بی محتوایش را ذکر کنید و شرح دهید
چون گفتید که آرمان های انقلاب در این شعر بی محتوا نشون داده شده است
تا به حال متوجه نشده بودم که این ترانه نسبت به ترانه های مطرح ایران انقدر بی محتوا و پوچ است.
اصلا به خواننده کاری ندارم. بیاین روی خود شعر بحث کنیم
فرض کنیم این شعر را فرزاد فرزین خونده است
لطفا با آوردن قسمتهایی از شعر، بی محتوا بودن شعر را  روشن  کنید


سلام فاطمه خانوم.من هم با شما موتفق هستم.افسانه خانوم نيمه ي خالي ليوان رو نگاه مي كنن.واقعا اگه همين شعر رو مثلا آقاي فرزاد  فرزين خونده بودن باز هم ميگفتيد خوب نيست؟واقع نگر باشيم.مثبت نگر باشيم.

جالبه انگ اینو میزنن که چرا تا یکی با هاتون مخالفه میگید چه و چه 
بعد خودشون جمع میزنن و فکر میکنن خودشون فقط مردمن
کی گفته کسی صدای حامد زمانی رو بشنوع خوشش نمیاد فحشم میده طرفدار کم نداره ...
به عنوان کسی که هنر میخونه تو جو بچه های هنره کلیپ های حامد زمانی همون قدر خنده داره که کلیپ های فرزین ....و بقیه
نمیدونم چرا فکر میکنید فقط شما مردم ید

سیده افسانه

۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۴
دوستان گرامی ....فاطمه ،سمیرا ،محمد مهدی و ....!! و اقای علوی....شماهایی که میگید امثال من به دلیل نوع "شخصیت مذهبی و نزدیک به حاکمیت " حامد زمانی از اون خوشمون نمیاد و نه به دلیل محتوای کارهاش ...باید بهتون بگم خییییییییییلی پرتید :( /ببخشید که بی ادبانه گفتم / ...اینکه شما حقیقت رو نمی تونید ببنید مشکل من نیست و اما سعی کنید که نفهمید هنر نکردید که اینطوووووور رو به اسمان با اخرین سرعت میتازید ...به کجا چنین شتابان؟...ملت" اگاه "به این جماعت مذهبی دارند میخندن ... یعنی شماهیچ کدوم در صفحات مجازی حضور ندارید ؟!....ملت وافکارشون رو نمیبینید ؟...منم دوست دارم شعار و ارمان های انقلابم توسط جوان مذهبی و معتقد کشورم به بهترین نحو و هر هنری ازجمله موسیقی و کلیپ معرفی میشه ....اما نه وقتی که فردی که حداقل ها و توانایی رو نداره تمام طول شبانه روز انتن کشور رو در اختیارش قرار بدن ....من اصلا به عنوان یه فرد مذهبی نمیتونم تو دایره محدودم شخصی مثل حامد زمانی رو تحمل کنم بعد شما اسم فرزاد فرزین رو میارید ؟!...اصلا هر خواننده ای سبک و روش خودش رو داره و نباید مقایسه بشن به کنار ....شما فکر کنید یه خواننده گمنام و بدون حمایت انتن صدای میلی ، اهنگ مرگ بر امریکارو میخوند ایا این اهنگ اینقدر شنیده میشد؟؟... قطعا نه ... والا حامد زمانی تیپ های میزنه که خوانندگان دیگر جرات پوشیدن چنین لباسهایی رو اونم در تلویزیون قطعا ندارن که شما هی میگید فرزاد فرزین ...انگار که حامد زمانی لباس روحانیت میپوشه !!!!... ایشون سوگلی تشریف دارن و هر چی بپوشه و بخونه نماد انقلاب و امثال مای مذهبی بیچاره که لباس حکومتی !! میپوشیم نشان داده میشه ... و اعتراض هم کنیم شما میگید کدخداپرست ! هستیم ... راستی ...
معمولا اقای علوی به دو صورت جواب میده : اگه مخاطب مذهبی نباشه اما مخالف ایشون باشه اون فرد در جایگاه دشمن قرار میگیره و اگه کاربر مذهبی باشد و مخالف ایشون قطعا در جایگاه یک فرد تحت تاثیر افکار کدخداپرستان و منحرفان قرار میگیرد و لاغیر ! برادر گرامی :
" بارقه حقیقت شعاع ساطع از تصادم افکار است " ...شما که خودتون تحصیل کرده اید ...چرا هی از یه ور بوم میفتید

پاسخ:

۲۱ آبان ۹۵، ۱۲:۳۶
از اینکه منصف نیستید متاسفم. لطفا در نوشتن نظر، نظر خود را بگویید و خودتان را هم همه ملت نپندارید. لزومی هم ندارد نظرات دیگر کاربران را رد کنید یا با آنها درگیر شوید. اینجا فروم یا اتاق گفتگو نیست. لطفا فقط نظر شخصی خود راجع به مطلب را بنویسید. ناراحتی شما از صدا و سیما و دیگر ارگانها به بنده و این مطلب ربطی ندارد. شما ادعای غیر صحیحی کردید و نوشتید حامد زمانی را در ایران کسی نمی شناسد. عرض شد اینطور نیست. همین.

سیده افسانه

۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۷
نخوندن کامنت و جواب قاطعانه دادن هنر والایی است که گویا خیلی از دوستان دراینجا دارن ....من کی شما رو جمع بستم که میای میگی از طرف شما صحبت کردم ؟ > بعد خودشون جمع میزنن و فکر میکنن خودشون فقط مردمن کی گفته کسی صدای حامد زمانی رو بشنوع خوشش نمیاد و فحشم میده ...برخی دوستان تصورشان از مذهب و تدین و اعتقاد واقعا عجیبه و ادم از تصوراتشون فکر میکنه اینا اخره ارمانشون کشوری مثل کره شمالیه که همه یه جور لباس بپوشن و راس ساعت نه و نیم برق کشورو خاموش کنن!!....من مذهبی تفکرم با شما فرق میکنه تعجب میکنم چرا نمیتونیدتحمل کنید ؟ دوست گرامی من از طرف خودم صحبت کردم ونه مردم ایران که شما چه چه گفتید!!

سیده افسانه

۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۵
در ضمن در جواب دوست گرامی و عزیز : فاطمه ...خیلی خوبه که اقای زمانی در ابتدای اهنگ جنایات امریکا رو برشمردن و دراخر چنتا مرگ بر امریکا گفتن ....اصلا عااااالی ....من نمی گم کلمات ایشون دروغ و یا تهمته ...خیلی هم خوبه که ایشون جرات پیدا کرده و بین خوانندگان ما که فقط در فکر پول جمع کردن از راه کنسرتهای میلیاردی هستن و اصلا ارزشها براشون پشیزی اهمیت نداره تنهای فردی هستن که به این شیوه عمل میکنن....صفحه اینستاگرام ایشون روهم دنبال میکنم و میبینم حتی در جهت ترببت دینی جوانان ایرانی هم اقدام میکنه مثل نمادها و شعارهای هفتگیشون ....اما این مسائل مثبت در مقابل ضعف هاش که اینه تمام نمای ایشون هست بسیار کوچک و اصلا دیده نمیشه ....هر چند برای شما خیلی بزرگ هست اما برای من دیگه اهمیتی نداره و جز امتیازات محسوب نمیشه ...به شما پیشنهاد میکنم یک کلیپی رو حتما نگاه کنید که از یکی از سخنان رهبری ساخته شده که عنوان کردن : ملت ما عاشق مبارزه با اسراییل است ....شما ببینید این کلیپ "دولت کاریکاتور " چیقدر خوب ساخته شده ....خوانندش معروف نیست ... حالا اگه حامد زمانی اینو خونده بود :) ...http://www.aparat.com/v/1Qcwr

افسانه خانم چند وقته دقیق کامنت هات رو میخونم.نمیدونم.چرا همش چند بار تکرار میکنی شما مذهبی هستی؟!یعنی ما غیر مذهبی هستیم و اهل نماز و دعا و اینا نیستیم؟!شما مذهبی,باشه.اما بحث ما انتخاب خواننده نیست.من فکر می کنم شما باید بیشتر جامعه رو کنکاش کنی.جامعه فقط حامد زمانی نیست.جوونهای الان ایران رو نباید با اهنگ و شعرهای مسخره سرگرم کرد.حامد زمانی حتی اگه خواننده ی خوبی نباشه اما لااقل جز تنها خوانندگانی هستش که ارمانهای انقلابی رو می خونه.من زیاد به کارهاش و تیپ اش علاقه ندارم.اما همین که میشنوم درباره ی وطنم می خونه,افتخار میکنم و لااقل یکی دو دقیقه به متن شعر توجه می کنم.شما خیلی نیمه خالی لیوان رو می بینی.از یه اتفاق یا حرف بدترین چیز ممکن رو می بینی و می کشی بیرون.مثبت نگر باش.

 افسانه خانم     ببخشید ولی فکر کنم شما پرت هستید   تازه وارد فضای مجازی شدی اون ملت آگاه به  قول خودت  خیلی چیزها را مسخره میکنند   اصولا  روش شون   فقط مسخره کردن وخندیدن    اون ملت آگاه فکر عقایدشون مشخصه پس شما زیاد خودته ناراحت نکن   ..بعضی از  خواننده بدتراز حامد زمانی هم لباس می پوشند در تلوزیون ظاهر می شوند ..رسانه ما رسانه ملی  هستش  رسانه میلی   معلومه کیا میگن  کسانی که ابر رسانه فاسد دنیا   بشدت براشون تیلیغ می کنند   خیال دارند این رسانه هم درخدمت افکار اینها باشه دیکتاتوری هم حدی داره (البته این دلیل نمیشه که از صدا سیما انتقادنداشته باشم )... حامد زمانی چه ربطی به کره داره ....اقای زمانی بین مذهبی ها محبویت داره  حالا چرا شما از این حرف ناراحت میشی من نمیدونم ..اتفاقا اقای زمانی میتونه با صدا ی  خوبش تاثیر گذار بشه  خیلی هارا جذب کنه فکر کنم دراین کار هم  موفق بوده حالا بعضی ها یا همون به قول شما ملت آگاه مسخره میکنند شاید از عصابانیتشون باشه که حتما همینطوره ..اگر از کارها ایشون استقبال  نمی شد دلیلی نداشت این هم سر صدا به خصوص رسانه های بیگانه  ..حالا شما از اقای زمانی خوشتان نمیاید نیاید نظرتان محترم 

خانم افسانه شما در جمع کوچکی  که گمان می کردی مردان مذهبی باشن شنیدی می خوان برن لبنان برای کنسرت یه خانم بعد این موضوع در یک جمع کوچک رو داری تعمیم (درست نوشتم؟) میدی به کل مذهبی ها این خودش نگاه پست شما رو -ببخشید مثل خودتون رک می گم- نشون میده این رو بدون خانم افسانه اگر کسی یا کسانی ادعای مذهبی بودن و مسلمانی کردن دلیل نمیشه که همه کارهاشون رو به همه نسبت بدیم  ....

احسنت به یحیی.کاملا موافقم با.نظرتون.

سلام
"نظرات برخی دختران زیر تصویر این شهدا، گاهی زننده و زشت است. چند سال پیش موج اینگونه نظرات عاشقانه، سر شهادت شهید یوسف حلاوی و دوستش شهید محمد جواد الزین راه افتاد..."
برادر فکرکنم نباید از فعالین ضددین (سازماندهی شده و یا غیرسازماندهی شده) در عرصه مجازی غفلت کرد؛
البته بنده منکر نیستم که ممکنه افرادی ازین دست مطالب نامناسب گذاشته باشن، اما احساس میکنم ممکنه بیشتر این قبیل کامنتها از طرف افرادی با قصد مبتذل کردن فضای مقدس و چهره ی نورانی شهید و شهادت است....
اللهم ارزقنا الشهادة فی سبیل طاعتک.....

پاسخ:

۴ دی ۹۵، ۱۳:۰۹
علیکم السلام
هر دو هست. خیلی از افرادی که اینطوری می نویسند پروفایلشان بسیار عادی است و پروفایل ساختگی نیستند. اتفاقا بعضی ها مذهبی هم هستند!

دانلود آهنگ جدید

۲۸ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۱
مطلب خوبی بود

این الآن عکس کدوم شهید هست 

پاسخ:

۲۴ تیر ۰۱، ۱۳:۴۲
علاء نجمة

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها