لطفا بدون فحش وارد شوید!

لطفا بدون فحش وارد شوید!

یک لحظه بیا داخل! یک لحظه، تا ببینیم به کجا چنین شتابان!

برای مردم متاسفم. بله برای جماعتی که تا یک دقیقه پیش در ستایش غرب و فرهنگ منحط غربی، هر اشکال و ایرادی را نه تنها، نمی دیدند بلکه تحسین هم می کردند. مثلا قانونی شدن همجنس بازی را نشان اخلاق والای مردم غرب و احترام به دیگران می دانند. اما وقتی رسانه ای دروغگوی دشمن، بدون سند و مدرک به یک قاری قرآن تهمت می زنند، این جماعت می شوند خدا شناس و قاضی عادل! طرف را مهدور الدم هم می کنند.
متاسفم برای کسانی که وقتی پروفایلش را باز کنی پر است از تصاویر مستهجن، اما به خودشان اجازه می دهند، بدون داشتن سند و مدرک، برای افراد حکم صادر کنند!

متاسفم برای کسی که عکس یک شهید را می گوید فتوشاپ است و ساختگی است و این اصلا مجری خارجی است و شهید هم نشده، اما عکس های فتوشاپی و روتوش شده مستهجن را با حرص و ولع لایک می زند.

متاسفم برای اونایی که تا دیروز در برابر مشاهده گناه، میگفتن منو که تو قبر اون نمیذارن، اما الان یهو صاحاب قبر طرف هم شدن!
متاسفم برای افرادی که خود را مسلمان می دانند اما در مخالفت با رییس جمهور یا اشخاص دیگر (چه چپی چه راستی) به راحتی به آنها تهمت حرامزادگی می زنند!
متاسفم برای جامعه ای که اخلاق و دین در آن مرده است. یکی می دزدد، یکی وطن فروشی می کند، یکی تهمت می زند، یکی آبرو می برد، یکی برای ابراز مخالفت با دیگران، حتی بر سر مسائل کوچک، حیوانیت خودش را به دیگران حواله می دهد و به خواهر و مادر مردم اهانت می کند. یکی برای پول، با امنیت غذایی و سلامت مردم بازی میکند.

متاسفانه عده زیادی از مردم ما فرهنگ تکنولوژی های جدید را ندارند و هر ننه قمری یک گوشی دستش گرفته، و به خود اجازه می دهد در همه امور دخالت کند و به همه مسئولین گیر بدهد و به همه شان هم فحش بدهد.
یک لحظه به این قبر بنگرید،

پایان کار همه ما اینجاستقبر
اینجا از زیر زبانت اقرار می کشند که خدایت که بود؟
اگر نگفتی که بیچاره ای؛
اگر گفتی الله،
می گویند چرا حرفش را گوش نکردی؟
چرا به مردم فحاشی می کردی؟
چرا تهمت می زدی؟
چرا آبرو می بردی؟
چرا از چیزی که اطمینان نداشتی با اطمینان دفاع می کردی؟
چرا تهمت حرامزادگی به افراد می زدی؟
حالا چون شبکه مجازی بود و دست کسی به تو نمی رسید و حد قذف (تهمت زنای بی اساس به کسی زدن) بر تو جاری نشد، خیال کردی در زندگی واقعی، و در مرگ واقعی، دست ما به تو نمی رسد؟
حالا بکش این عذاب را تا نتیجه جنایت های اخلاقی خود را بفهمی.
واقعا ما به کجا می رویم؟

۱ ۰ ۲۱ نظر ۳۸۷۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲۱)

سیده افسانه

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۳
حرفاتون دقیقا عین واقعیت بود....چرا برای گفتن چیزهایی که از واضحات هستن منتظر ناسزا هستید؟؟؟...اخلاق و دین در جامعه اکنون ایران به ندرت قابل مشاهده هست ...کاری به تربیت اجتماعی افراد نداشته باشید...ایا مذهبی های ایران عملکردشون در اخلاق و افکار در جامعه صحیح و روی اصول و منطق هست که از مردم عادی انتظار دارید کاملا اصولی و واقع بینانه در مقابل مذهبی ها واکنش داشته باشن؟ ...سرراست میگم که حکومن در دست مذهبی هایی است که اعمال و افکارشون رو بخش اعظمی از مردم ایران نمیتونن بپذیرن ...عقایدشون رو تحمیل میکنن و مردم رو تفتیش عقاید میکنن ...خوب انتظار دارید در شبکه های اجتماعی که ازادی برای ابراز احساسات مردم هست چه اتفاقی در مقابل حکومت صورت بدن ؟...جناب علوی فساد اجتماعی و اقتصادی ایران نتیجه و بازخورد عملکرد حکومت اسلامی است و نه دشمنان و لیبرال ها و ادم فضایی ها !! ...اگر میخواید واقعا یه قدم به جلو بزارید برای این کشور،بهتره واقع بینانه در مقابل حکومت باشید و خودسانسوری رو بگذارید کنار .

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۱۰:۵۷
قبل از هر چیز سلام smiley
تیتر ایهام داره. صنعت ادبی بکار بردم. منظورم این بود که بدون فحش وارد قبر بشویم smiley
در مورد آدمهایی که مذهبی می نامید عرض کنم، خیلی از آدمهایی که ادعای مذهبی بودن می کنند، یا ظاهرشون و رفتارشون نشان از مذهبی بودن داره، همچین هم مذهبی نیستند. مذهبی از نظر من کسیه که واقعا، واقعا، واقعا به قیامت ایمان داشته باشه. حق الناس حالیش باشه. خیلی از مسئولین ما حتی در لباس روحانیت، حرف و رفتار و اعمالشان، اصلا مذهبی نیست. شاید روحانی معروفی هم باشد، اما برای نان خوردن، حاضر می شود دین خدا را تحریف کند. برای خوشایند جوانها، احکام الهی را زیر سوال ببرد، حجاب و نماز و رابطه دختر و پسر رو جوری که جوانها خوششان می آید بگوید تا دنبالش راه بیفتند.
فسادی که فرمودید ناشی از حکومت اسلامی است، اتفاقا ناشی از بی اسلامی حکومتی هاست. آنهایی که دکمه تقوا را بستند اما در منزلشان چه کارها نمی کنند. آنها که لباس پیامبر را پوشیدند اما اطرافیانشان، مال مردم خور هستند. پس بهتر است واقع بین باشیم. هرجا اشکالی هست، ناشی از نبودن دین و اخلاق است. نه ناشی از حکومت دینی.
یک توصیه هم بکنم از طرف کسی که تعدادی از کشورهای منطقه رو دیده و الانم در لبنان زندگی میکنه: هیچ جا بهتر از مملکت خودمون نیست. این رو چون ایرانی هستم نمیگم. برای این میگویم که لبنانی هایی که آمریکا و انگلیس و کشورهای دیگر زندگی کرده اند، آنها چنین می گویند. هیچ حکومتی سالم تر از حکومت ما نیست. فساد حکومتهای دیگر را ندیده اید. باید برای اصلاح کوشید نه براندازی چون از براندازی، هیچ چیزی جز بدبختی نصیب کشورهای منطقه نشده است.

مطالب خوبی بود متاسفانه آفت این روزهای جامعه همینه فرقی نمیکنه چ در ایران چ در لبنان
خیلی وقته مطالب شما رو میخونم اما احساس میکنم اتفاقی براتون ایران افتاده که همیشه یه کیانه یه نیش به ایرانی جامعه ایران میزنید...
بعضی مطالب شما بنده عنوان یه حزب اللهی که تو دل پایخت زندگی کمی دور از واقیعت هست من حاضرم یک ماه هزینه اقامت شما رو بدم تا خلاف بعضی مطالب شما رو بهتون ثابت کنم...
درسته رفتی لبنان ازدواج کردی زندگی میکنی اما قرار نیس به هر بهانه ی گیر بدید به ایران
منظورم این مطلب لینک شمانیست این لینک که واقیعت جامعه ماست اما ارزیابی بنده از شما اینکه کمی مشکل دارید با ایران
حیف فرصت نیس ولی تک تک مطالبی که این تیپی هست رو با سند بهتون نشون میدم اشتباه میکنید در مورد ایران...
ولی خب یه غول بد از ایران ساختید برا خودتون..نمیش طرز فکرتون رو عوض کنم..
ان شاءالله نگاه تون عوض شه..
شک نکنید لبنانی که اینقدر سنگشو به سینه میزنید خالی از ایراد نیس

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۱۰:۳۹
برادر راضی به زحمت شما نیستم. من هر سال یک ماه ایران هستم. اونقدر هم که شما ادعا می کنید پرت نیستم. یک مقدار فکر کنید شاید خود شما زیادی مثبت نگر هستید و مشکلات رو ندیده می گیرید. متاسفانه چنین نگاهی در مسئولین باعث شده نتوانند واقعیت جامعه رو درک کنند و با بالا آمدن ناگهانی فردی مثل آقای خاتمی یا روحانی شوکه شوند!

شما همین مطالب رو دارید میگید به جرات میتون بگم بعضی مطالب شما در مورد ایران فقط قضاوت زوده....
پس یاد بگیریم همه چیز رو نسبت ندیم به ایران..
خیلی انتقاد هست به مطالب شما طرز فکر شما ولی خب تا قیامت هم بحث کنیم فایده نداره
قضاوت با خدا

سیده افسانه
حرف شما منطقی نیست اتفاقا اخلاق وافکار فردی بیشتر به تربیت او ربط داره نه حکومت
شاید بعضی از مذهبی رفتار ومنطق خوبی نداشته باشند وبه قول شما بر اساس اصول صحیح نباشه ولی این دلیل نمیشه که بگویید رفتار مردم به این علت است قرار نیست که حکومت بیایدمستقیم مردم تربیت کنه بیشتر این رفتارها ناپسند به علت تربیت بد والدین است بچه ها ولشون کردند یا پای ماهواره هستند یا با موبایل ها یی سرکار دارند همه جور تصاویر مطالبی در ان هست بعد که رفتارهای ناپسندشون بیرون میزنه مثل شما می گویند تقصیر جامعه وحکومت است اگر به فرض چامعه ای خراب باشه ولی بچه در خانواده خوب تربیت بشه به قولی واکسینه بشه امکان نداره در ان جامعه ای پر فساد هم رفتار بدی داشته باشه شما بهتره همه تقصیرهارا به عهده حکومت نیندازید کشورها غربی وامریکا که امثال شما به این کشورها علاقه مند هستند هم عقایدشونه به مرد تحمیل میکنند هم تفتیش عقاید میکنند هم خود سانسوری میکنند ولی شماها نمی بینید

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۱۱:۰۲
سلام برادر
باید قبول کنیم نظام ما در تربیت بسیار ضعیف است. دو نهاد آموزش و پرورش و حوزه که مسئولیت مستقیم پرورش اخلاقی مردم را دارند، و صدا و سیما که بسیار تاثیر گذار است، همگی دچار کم کاری و مشکلات خاص خودشان هستند. هر حکومتی مسئول تربیت شهروندانش است. البته هجمه فرهنگی دشمن را نمی توان نادیده گرفت.
کاملا با قسمت آخر حرف شما موافقم. متاسفانه مردم ما این واقعیت های جوامع غربی را نمی بینند. نمی بینند که شبکه دیدن و حتی تلوزیون داشتن، در خیلی از کشورها مالیات دارد، اما همان کشور برای ما شبکه فارسی مجانی می زند!

سلام.من 32 ساله هستم و 6 ساله ازدواج كردم و يه دختر 2.5 ساله دارم.تا قبل از ازدواج و دوران دانشگاه و يا قبل اون حتي زمان بچگي زندگي راحتتر بود بخدا.درسته وضع مالي بابام و شوهرم طوري هست كه داريم و خيلي ها حسرت زندگيمون رو خوردن اما هيچ وقت دوست نداشتم و ندارم كه كسي با رفتار من حسرت بكشه.هيچ وقت فخر نفروختم اما الان مي فهمم كه خيلي از مردم از داشته هاي دوست و فاميل و همسايه بدش مياد.اگه يه جاري چيزي بخره  جاريهاي ديگه ناراحت ميشن(البته نه درباره ي همه ي افراد).دل آدم ميگيره وقتي كسي داره و به كسي كمك نميكنه.بخدا همه آخرش مهمون خاكيم و چيزي با خودمون نمي بريم.ناراحت ميشم وقتي 3 ماهه خونه خريدم و جاريم يكبار بهم تبريك نگفته.ناراحت ميشم وقتي كلي دروغ ميگه.آخه چرا؟خدا به داد آينده برسه.مردم خوبي هم رو نميخوان.وقتي توي محرم ميبيني همه عزاداري ميكنن اما بعدش كه نذري پخش ميشه مي افتن به جون هم و كم مونده هم ديگه رو بكشن پس معلومه نيت رسيدن به نذري نيست.چرا با لباس سياه عزا به يه نزي قناعت نميكنن و چند بار توي صف مي ايستن تا نزري بيرن و حق خوري ميكنن؟اين جامعه رو با اين برخورد ها دوست ندارم.آدم احساس ميمنه داره خفه ميشه.عاشق سايتتون شدم.ممنون آقاي علوي.پاسخهاتون بسيار منطقيه.براي پيروزي نهايي عزيزانمون در عراق و سوريه هم صلوات

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۱۰:۴۳
علیکم السلام. بله همینطور هست که می فرمایید. کاملا موافقم.
خدا خانواده شما رو از چشم مردم حفظ کنه و سایه شما بر سر دختر خانم گلتون مستدام باشه.

منبع:
صدای آمریکا

برادر عزیز قبول دارم که اموزش پرورش و صدا سیما نقش دارند ولی بزگترین نقش خانواده داره هیچ کدوم از این نهادها نمیتونه کار خانواده را انجام بده این که نمیشه بچه را بدهیم اموزش پرورش تربیت کنه ....البته در کنارش نهادهای دولت هم باید کار کنند

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۱۵:۰۶
خب این خانواده بدبخت رو کی باید تربیت کنه؟ خانواده هایی که بعد انقلاب تشکیل شدن، جوانهای نسل انقلاب و بعد انقلاب بوده اند دیگر. چرا بچه هایشان این شده اند که همه حتی خودشان شاکی هستند؟

سلام. زندگي در ايران با وجود تمام وطن پرستي ما ايراني ها و البته تمام مردم دنيا الان شده فقط استرس.ايران خيلي مشكلات داره كه حل بعضي فقط از دست جامعه برمياد و عده از دست جامعه.اما همه جا مشكلات هست.چه فرهنگي چه اقتصادي چه سياسي.همه مقصريم اگه ناراضي هستيم.من ايران رو دوست دارم فقط با دل صاف و بي كينه ي آدمهاي دوران بچه گيم.كسي يار كسي نيست.متاسفم

آموزش و پرورش مقصره چون اصولا معلم هامون تا جايي كه من ديدم و از نزديك شاهدش بودم فقط به فكر اتمام وقت تدريس بودن و رفتن دنبال زندگيشون. نه ما توي مدرسه درس زندگي نگرفتيم.محل كارم هم از بس آقايون به خانومها زور ميگن و گير به مانتويي بودنمون دادن چون پارتي نداشتيم و كسي كه بارتيش رئيس اداره بود با ناخن لاك زده مي اومد كه عطاش رو به لقاش بخشيدم و استعفا دادم و كار دولتي و كلا كار رو گذاشتم كنار.جامعه اي كه خيلي ها آرزو دارن كه هر جور شده برن از اينجا.چرا بايد اينطور باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!جامعه ي ما فقر فرهنگي شديد داره.مادر شوهر من و خيلي افراد ديگه آوردن پسر رو نشانه آدميت ميدونن.آدم هم خنده اش ميگيره هم دلش ميسوزه.جاري من بچه ي اولش دختره.الان دخترش هفت سالشه و قصد بچه ي دوم داره اما فقط مي ترسه كه دومي هم دختر بشه و بمونه دست نيش و كنايه هاي مادر شوهر!!!!!!!!آدم چي بگه!!اونم نميشه چيزي بهش گفت چون مادر شهيده و فقط اعتقادش به نماز اول وقته و تمام همسايه ها و اطرافيان و حتي عروس هاش ازش ناراضي هستن. اما چون مادر شهيده بنظر خودش اسمش رو توي ليست بهشتي ها نوشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به طور خلاصه بگم اگه هرکسی و هر نهادی به وظیفه شرعی و دینی و قانونی خودش درست عمل کنه این مشکلا به وجود نمیاد پس اشکال از دین و حکومت دینی نیست بلکه اشکال از جامعمونه که ما و همه افراد داخل آن جزء آن هستیم. پس دنبال بهونه نگردیم بلکه بهتره خودمونو اصلاح کنیم تا جامعه هم اصلاح بشه...والسلام

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

پاسخ:

۲ آبان ۹۵، ۲۰:۰۱
چرا در مورد افرادی که همسوی عشاق کدخدا هستند، اگر حکم رسمی هم بیاد یک عده می گویند نه شما تا نبینی نمی توانی بگویی این کار را کرده! حتما حکومت الکی گفته! مثلا شیخ استخاره در قم که به جرم چند فقره زنا محکوم به مرگ است اما به خاطر فشار برخی از آقایون که از ایشون پول میگرفتند، حکمش اجرا نمیشه. سر اینجور آدمها که میشه هیچکس نمیگه تا نباشد چیزکی! اینجور افراد از چیزک گذشته کارشان و شاکی زنده و شاهد دارند اما چون بی بی سی و رسانه های خارجی، نمی خواهند حامیان مهره هایشان رسوا شوند هیچ صدایی که در نمیاد هیچ، بلکه حمایت الکی می کنند و می گویند نظام خواسته اینها را از بین ببرد!

این خانوده بدبخت زمان قدیم هم بوده نه به این وسعت نهاد اموزش بوده نه رسانه پس همان خانواده ننه بابا پدر بزگ خاندان داشتند کار تربیت را انجام میدادند... این خانواده هایی که بعداز انقلاب تشکیل شدند وشاکی هستند باید از خودشان شاکی باشند معلومه خوب تربیت نکردند حالا دارند به زمین زمان گیر میدهند جالبه اگر بچه خوب تربیت بشه میگویند کار ما بود ... ولی اگر بچه خلافکار باشه همه مقصرند به جز خودشان
باز میگم اموز ش وپرورش و رسانه مهم هستند البته بعد از خانواده که نقش 90 درصدی دارد

سیده افسانه

۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۰
باسلام...گفتید که لطفا بدون فحش وارد شوید! من هم گفتم شما صحیح میگید که این رفتار زشت بخشی از فرهنگ جامعه ایران شده اما فحاشی عده ای جدا از مسائل تربیتی افراد علل و ریشه هایی دیگر ی دارد و دلایل این رفتار زشت مردم رو در جامعه و شبکه های اجتماعی رو عنوان کردم ... مگه جمله حکیمانتون شامل حال هر کسی و در همه جا نمیشه ؟...خوب من گفتم حرف شما در این پست دروسته و فحاشی شامل حالش نمیشه ....این حاکمیت ایران در هیچ بخشی نتونسته قوانین اسلام رو اجرا کنه ...من از عملکرد این نظام بعد از انقلاب که اسمش حکومت اسلامی هست انتقاد کردم... تمامی افکار و اقداماتشون در جهت اسلام مدنظرشون هست اگر این واژه ی اسلام رو از حکومت جدا کنیم دیگه باید ازچی انتقاد کنیم ؟؟...تمامی انتقادات در جهت اعمال بد حکومت در بخش اسلامیش هست دیگه...من هم با شما کاملا موافقم که قانونی برتر از قانون خداوند نیست...اما وقتی نمیتونن اجراش کنم نباید انتقاد کنیم ؟؟ ... فک کنم دو سوم کامنت من رو باید سانسور کنید !!!

پاسخ:

۲ آبان ۹۵، ۲۰:۰۷
علیکم السلام.
شکی در این نیست که در نظام کنونی کشومان، اسلام راستین به شکل صد درصدی اجرا نمی شود. خود رهبر عزیزمون هم چند بار فرمودند که ما هنوز در سی چهل درصد از آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم. به بقیه اش نرسیدیم و مشکلات زیاد است. خود ایشون همیشه خواستار انتقاد و عدالتجویی جوانان و دانشجویان بوده و تشویق کرده تا اشکالات گوشزد شود. البته انتقاد. نه تخریب و تهمت های بی سند.

سیده افسانه

۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۵
جناب فارس شما هم جز افرادی هستید که از قران فقط و اضربوا رو متوجه شدید؟!!... فقط کافیه یه انتقاد کنیم و از ویژگی مثبت بقیه کشورها تعریف کنیم تا انگ خودباختگی و ضد اسلامی بگیریم ...یعنی اگه نعوذ به الله از خوده خدا انتقاد کنیم این دوستان اینقدر تهمت ضد اسلامی و فریاد وامصبیتا سر نمیدن که از انتقاد به حکومت کشور خودمون مصیبت زده و اشفته میشن و انواع تهمت ها رو میزنن ...وقتی هم میگید که من منطقی نیستم نباید با دلیل مشخص که کجای صحبت من منطقی نیست این موضوع رو بیان کنید؟...قطعا من هم مثل شما نیستم و شکر خدا .

سلام.ادم های دو رو اطرافمون از بس زیادن که ادم مونده چی و چی و نه.موضوع اقای شدمثل همین مساله.کی باورش میشد اینطور بشه.با اینکه طرز فکر اقای علوی بزرگوار بسیار موافق اما اینکه فرمودید مساله اقای طوسی فقط کار شبکه های معانده من قبول ندارم,افسانه ی عزیزم منظورم رو میدونه.چون داریم توی زمونه ادم هایی یه متر ریش حزب الهی میذارت اما اگه جاش باشه خدا و پیغمبر هم پشت میکنن,پس راحت میشه باور کرد که باشه,حکومت ما ایا واقعا اسلامیه یا این رو داره الکی یدک میکشه؟من کشورم رو دوست دارم اگه واقعا اسلامی و قوانین اسلام توش اجرا بشه.جز یه قانون یه اقایون فقط عاشقش هستن و اون تعدد زوجینه که اسلام خوب راهی جو پاشون گذاشته و هر چی بشه میگن اسلام خودش گفته.اما ایا اسلام فقط همین رو گفته؟!!!!!!نگفته دروغ نگید؟تهمت نزنید؟غیبت نکنید؟حق خوری نکنید؟ظلم نکنید؟

ببخشید سوالم به موضوع پست ربطی نداره ولی واقعا انقدر در خواست ازدواج با لبنانی برا شما زیاد بوده که تو اینستاتون نوشتین در خواست ازدواج ممنوع؟!!!
به نظر من این یه جور توهین به مردم خودمونه .ینی انقد دخترای لبنانی خوبن که همه پسرا آب از دهنشون راه افتاده؟!!
البته یه انتقادی هم دارم یه شما بابت این موضوع و اونم این که وقتی لبنانی ها استتوس شما رو میخونند خندشون نمیگیره که بعضی از جوونامون چقدرمالیخولیایی هستند!! و این باعث نمیشه که درباره ما بد فکر کنند؟
با تشکر از سایت خوبتون.

پاسخ:

۲ آبان ۹۵، ۱۹:۵۲
بله. با این که نوشتم، هنوز خیلی ها مراجعه می کنند.
قضیه مربوط به خوب بودن دختر لبنانی نیست. مربوط به اینه که پسرای ما یه توهم دارن که بیشتر با دیدن عکس و فیلم بازیگران لبنانی توی مخشون رفته. خوشبختانه لبنانی های زیادی نمیان اینستای من و اونایی هم که دیدم میان، خودشون جو ایران رو خوب میشناسن.

دختر خوب جا هست.اطرافیان و همسایه و اشنا ها و چند تا شهرک این طرفتر و اون طرفتر رو بگردید وپرس و جو کنید واسه دختر و پسر خوب.هست بخدا.سمیرا مامان محیا جون

جناب علوی اول تشکر میکنم بابت مطالب خوبی که تو سایت میزارید،در مورد این قاری اما چندان با شما موافق نیستم! اگر شخصی قاری قرآن باشه حافظ قرآن باشه یا آیت الله باشه دلیل بر معصومیت نیست! این شخص چند نفر اومدن ازش شکایت کردن،متوجهین،چندنفر شاکی وجود داره که خودشون از خانواده های متدین هستن خودشون قاری هستن! خب در این شرایط آیا میتونیم به صراحت بگیم اینا همش کار غرب و رسانه های معاند که میخوان نظام خراب کنن!؟ چیزی که همین قاری ادعاشو داره! یعنی اگر کسی از این آقا شکایت کنه مزدور صهیونیسته؟! متاسفانه جامعه مذهبی ایران اصلا تحمل نداره و با کوچکترین مساله که به ضررش باشه به تندی برخورد میکنه و چون حکومت پشت این طیف مذهبی قرار داره فکر میکنن نعوذبالله خود خدا سند مملکت رو به نام اینها زده! خب مردم و نسل جوون متوجه این رفتارها میشن در نتیجه شکاف بیشتری بین مذهبی ها و بقیه جامعه به وجود میاد! همین میشه که بدخلقی تو جامعه زیاد میشه چون افرادی که باید تربیت جامعه رو به عهده داشته باشن،روحانیون،حداقل ارتباط رو با اکثریت جامعه دارن! اگر همین شرایط ادامه پیدا کنه در آینده ایران با فروپاشی اخلاقی و اجتماعی روبرو خواهد شد که دیگه سخت میشه جمعش کرد!!

پاسخ:

۵ آبان ۹۵، ۱۷:۳۹
درسته دلیل بر معصومیت نیست. اما ما مسلمانیم و خود قرآن می فرماید وقتی یک فاسقی خبری آورد تحقیق و بررسی کنید. یک سری ماهواره پرست، بدون هیچ سند و مدرکی، برای ایشان حکم دوختند و اتهام ایشان را ثابت شده فرض کردند.
قشر مذهبی ما، خصوصا رهبر عزیزمون، به اینجور موارد خیلی حساس هستند. نمی گذارند برای آبروی خودشان هم که شده، افراد فاسد در نزدیکی درب هم رویت شوند. چه برسد طرف را تبرئه کنند.

سیده افسانه

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۹
یه روز یه زنه داشت با دوستش پشت سر مردِ همسایه که اصلا نمی‌شناخت‌اش بد می‌گفت شب یه خوابی دید: یه دست بزرگ از بالا اومد و با عصبانیت بهش اشاره کرد. روز بعدش رفت پیش کشیش تا به گناه‌اش اعتراف کنه و پرسید «پُشتِ کسی بد گفتن گناهه؟ من کار اشتباهی کردم پدر؟» کشیش گفت «آره تو به راحتی خوش نامیِ اون آدم رو لکه دار کردی» زن به کشیش گفت «من واقعا متاسفم و می‌خواهم که خدا منو ببخشه» کشیش بهش گفت «به این سرعت که نمی‌شه برو خونه یه بالش بردار و برو روی پشت بوم با چاقو پاره‌اش کن و برگرد اینجا» زن رفت خونه بالش‌اش رو از روی تخت و چاقو رو از توی کشو برداشت و رفت بالای پشت بوم کنار دودکش اونوقت با چاقو بالش رو تیکه تیکه کرد و برگشت کشیش پرسید «بالش و چاقو رو برداشتی؟» زن گفت «بله» کشیش پرسید «نتیجه چی شد؟» زن گفت «هرچی پَر توی بالش بود پخش شد رو هوا» کشیش گفت «حالا برگرد و برو تمام اون پَر‌ها رو جمع کن» زن گفت «غیر ممکنه! من نمی‌دونم پر‌ها کجا رفتن یه سریشون رو هم باد برد» کشیش جواب داد «این همون شایعه هست » خیلی ها این حکایت و شنیدن اما چرا عبرت اموز نیست؟ ...شخصا همیشه در مقابل تهمت ها که به افراد خاص زده میشد جبهه میگرفتم مثلا هیچ وقت خبرهای جهت دار بی بی سی رو باورنمیکردم ...اما الان نمیشه باور نکرد !!...اینکه افراد با درجه مذهبی بالا دچار فساد نمیشن قبحش شکسته شده و مردم به راحتی میپذیرن این شایعات رو...سرراست بگم "مذهبی ها "دیگه اعتباری به عنوان افراد مومن و دروستکار نزد مردم ایران ندارند و اگه شایعه ای مث انچه که این روزها در مورد یک قاری برجسته می شنویم به وجود بیاد دیگه به راحتی میپذیرن چون به نظرشون با توجه به نمایش های گذشته مذهبیون این موضوع قابل پذیرش هست ...حالا شما فک کنید اصلا تهمت چی هست و به چه کسی زده شده و مردم چه راحت پذیرفتن!!

سلام.مرسي افسانه جان.منم همين نظر رو دارم.تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها.آقاي علوي باز جبهه مي گيرن كه بحثي كه درباره ي قاري قران پيش اومده دروغ تهمته.اما نميشه باور نكرد.شاغل كه بودم يادمه ساعت 2 و ربع كه از اداره اومدم بيرون برم خونه آقاي مدير حقوقي اونجا رو ديدم كه مسئول بسيج اداره هم بود و مداح هم تشريف داشت كه با خانم جواني كه تازه چند ماه بود مي اومد اداره توي خيابون با ماشين داشتن دور ميزدن و گپ مي زدن.جالبه همكارهاي ديگه هم ديده بودنشون.آقا زن و بچه داشت و خانومه مجرد بود.آقاي علوي بزرگوار توي اين زمونه نميشه به چشمامون هم اعتماد كنيم.اين فقط موردي بود كه من ديده بودم و در جريانش بودم.البته خدا نكرده اين موضوع رو نمخوام به همه تعميم بدم.نه اصلا.اما وجود اين استثنا ها اسم همه رو خراب مي كنه.

سلام
اگر جریان این بنده خدا دروغ بود باید از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شد تا مردم از ابهام خارج بشن
اسامی کسانی که از ایشان شکایت کرده اند و این اتهام را متوجه اش کرده اند مشخصه
به راحتی می تونن با شاکیان مصاحبه کنند و اگر اونا انکار کردند در صدا و سیما پخش کنند
همان کاری که رسانه های خارجی کردند اما در خلافش
اینکه سکوت شده و هیچ مصاحبه و حتی صدایی از شاکیان پخش نمیشه جای سوال نداره محمود جان؟

پاسخ:

۹ آبان ۹۵، ۲۱:۲۷
سلام. بایدی در کار نیست. وگرنه صدا و سیما کلا باید 24 ساعت برنامه بسازه برای انکار و اطلاع رسانی! کم دروغ میگن دشمنا؟
ضمن اینکه صدا و سیما اینقدر خودشو خراب کرده که حرف راست هم بزنه میگن دروغ میگه. پس دفاع نکنه بهتره!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها