نابودی دوباره اصحاب فیل

نابودی دوباره اصحاب فیل

نجات کربلا در شب قدر بواسطه لطف الهی

شب قدر گذشته، با تیزهوشی نیروهای حشد شعبی، تعداد بسیار زیادی از داعشی های فراری از فلوجه که با کمک آمریکا از حلقه امنیتی عبور کرده بودند، و قصد حمله به کربلا داشتند محاصره شده و با کمک نیروی هوایی ارتش عراق نابود شدند. نیروهای داعش فراری  از فلوجه با صدها ماشین که به گفته مقام رسمی فرماندهی الانبار 450 ماشین بودند، از مناطق مورد نظارت آمریکا و ائتلاف عبور کردند. آمریکا تلاش کرد به عراقی ها وانمود کند اینها خانواده هایی هستند که برای فرار به عربستان در حال حرکتند. اما به لطف الهی، با تیزهوشی حشد شعبی و عشایری، داعشی ها شناسایی شدند. گفته می شود این کاروان حامل مقادیر زیادی سلاح و کمربند انتحاری و برخی سران خارجی داعش بود. با محاصره کاروان توسط حشد شعبی و عشایر محلی، حدود 2000 نیروی داعش گرفتار شدند. نیروی هوایی هم با پیوستن به معرکه صدمات جبران ناپذیری به این کاروان زد. فرمانده منطقه عملیاتی الانبار سرتیپ ستاد اسماعیل المحلاوی در مصاحبه با سومریه نیوز گفت نیروهای امنیتی توانستند نزدیک 2000 داعشی و حدود 500 دستگاه ماشین آنها را در منطقه حصی در جنوب فلوجه محاصره کنند. این کاروان قصد داشت به عامریه فلوجه و از آنجا به کربلا برسد که با آنها مقابله شد و تعداد زیادی از آنها نابود شدند. روز چهارشنبه هم فرمانده پلیس استان الانبار سرتیپ هادی رزیج گفته بود نیروهای امنیتی و عشایر 450 ماشین داعش را که تلاش کردند به عامریه فلوجه حمله کنند نابود کرده اند.
این اتفاق در سکوت خبری رخ داد و هنوز رسانه های ایرانی خبر کاملی در این مورد مخابره نکرده اند. بواسطه این عملیات، کربلا در شب قدر از کشتاری عظیم نجات یافت. برخی تحلیلگران این پیروزی را معادل آزادی فلوجه می دانند و این اتفاق بار دیگر ثابت کرد آمریکا خبیث ترین موجود در تاریخ است.

 
دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 31 ثانیه

 

۱ ۰ ۷ نظر ۳۰۴۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

تلگرام تو لبنان جایگاهی داره یا نه؟؟!!
کدم شبکه ها بیشتر مورد استقبال مردمه ؟؟
یا مثلا کدوم شبکه های اجتماعی چتی  موبایلی مورد استقباله؟؟

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۵، ۰۴:۰۱
تلگرام مشهور نیست. کسانی که با ایرانی ها در ارتباطند نصب می کنند. واتساپ رایج هست و جای مسج و تماس صوتی استفاده میشه.

سلام
تیتر عالی بود آقای علوی، خبرگزاری ها به جزئیات خیلی اشاره نکرده بودند

یاسر نیکوبیان

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۷

سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
میگم دقت کردید اگه اسم خودتون رو تو گوگل سرچ کنید 2 تا نتیجه اول چقدر جالبن؟

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۵، ۱۶:۰۱
محمود علوی رو؟ یا اسم سایتو؟ بعدش، گوگل در لبنان فرق داره با ایران. هر منطقه فرق داره. نتایج خاصی رو با اولویت های متفاوتی نشون میده. یه عکس بگیر برام بفرست.

سلام 
مگه میشه؟!!  
آخه 2000 نفر آدم و 500 تا ماشین مگه سوزنه که به راحتی از حلقه امنیتی عبور کنند؟!!  
یعنی از حلقه های امنیتی حشد الشعبی عبور کردن به این راحتیه؟!! 
اگه اینطور باشه که توی عراق باید منتظر فاجعه های  زیادی باشیم!! 

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۵، ۱۵:۰۸
علیکم السلام. از حلقه عراق و پلیس تحالف (اتحاد کشورهای هم پیمان آمریکا)رد شدند. در حلقه حشد گرفتار شدند.

سلام
طاعات عبادات قبول

یک سوال داشتم ازتون

یک بحثی در محفل دوستانه پیش آمد و اون اینکه انتقاد می کردند که چرا سید حسن نصرالله اخیرا کمک گرفتن از ایران را اینقدر علنی کرده و دلیلی نداشت این رو اینجوری اعلام کنه و  این حرف برای دو طرف ایجاد مشکل می کنه
اما از شناختی که ما از سید حسن نصرالله داریم حرف بیهوده ای نمی زنه !
نظر شما رو میخواستم بدونم

یا علی

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۵، ۱۵:۰۶
علیکم السلام. از شما هم قبول باشه. من این رو میگذارم رو حساب صافی و پاکی و صداقتش. کسی که شخصیت ایشون رو بشناسه میدونه که ایشون صاف و رک و پوست کنده حرف میزنه و چیزی رو از مردم خودش و بقیه مخفی نمیکنه. علاوه بر این، میشه گذاشت رو حساب وفاداری و روحیه والای ایشون در تشکر از کسانی که بهشون کمک می کنند. قطعا کمک ایران به حزب الله بر هیچکسی پوشیده نیست و صحبت سید حسن چیزی را کم و زیاد نخواهد کرد. اینها سطح رسانه ای است. وگرنه در سطح سیاسی، همه خبر دارند و باید از تیم مذاکرات پرسید آیا تضمین هایی مبنی بر توقف حمایت از گروه های مقاومت به آمریکا داده است؟

این لینک روکه تازگی منتشر شده بخونید، دیگه حجتی بهتر از این هست؟ فاجعه رو دقت کنید!:

http://ystc.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/


سلام 
این پست شما رو دیروز مشرق خبرش رو منتشر کرد.  ولی مثل اینکه تو تعداد نفرات و ماشین ها منبعی که شما ازش خبر رو زدید،  یه مقدار غلو کرده بوده مثلا چند صد نفر رو دو هزار نفر گفته یا 45 تا ماشین رو 450 تا ماشین گفته بوده.  لطفا تصحیحش کنید.  
ممنون 

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۵، ۰۵:۴۵
سلام
من از سرتیپ ارتش عراق نقل کردم و منابع عراقی. ایرانی ها ظاهرا دوست ندارند این آمار منتشر بشه که مردم نگن پس شما اونجا چه کار می کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها