پخش دوباره انیمیشن شاهزاده روم در لبنان

پخش دوباره انیمیشن شاهزاده روم در لبنان

انیمیشن شاهزاده روم دوباره در بیروت به نمایش درخواهد آمد. انیمیشن فاخر و خوش ساخت شاهزاده ی روم، یک انیمیشن سه بعدی است که توسط جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) و مرکز بین المللی تولید فنی بیروت تهیه شده و توسط دو شرکت ایرانی هفت سنگ و سلوک افلاکیان کار انیمیشن آن به انجام رسیده است.
این محصول در دبی، لندن، ایران، عراق ، بحرین، آلمان، انگلیس، و آمریکا به روی پرده رفته است. زمان عرضه این انیمیشن در بیروت از 16 تا 20 دسامبر در سالن سید عباس موسوی ساعت 6:30 بعد از ظهر خواهد بود. پیش از این نیز این اثر در سالنهای سینمای لبنان عرضه شده بود.

پ.ن: این انیمیشن ابتدا توسط پیشاهنگی امام مهدی در لبنان نوشته شد. سپس فیلمانه توسط همکاران ایرانی بازنویسی شد و قسمت عمده انیمیشن آن توسط شرکتهای ایرانی اجرا شد. اینکه هیچ اسمی از لبنان برده نمیشه در اخبار مربوط به این انیمیشن، عجیبه.

۰ ۰ ۵ نظر ۲۳۲۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

سلام من به ویکیپدیا مراجعه کردم و اونجا نوشته بود که کارگردان و تهیه کننده و سرمایه گذار و ...همه از ایران هستند و فقط نسخه عربی آن به مجله المهدی پیش فروش شده است!!!

پاسخ:

۲۵ آذر ۹۴، ۰۹:۱۷
خب ویکیپدیا رو خود کاربران می نویسند. من با نویسنده لبنانی این اثر آشنا هستم. در تصاویر گروه سازنده ایشون هم موجود هست

محمد مهدی

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۵
سلام برادر محمود علوی
اینکه این فیلم پروژه مشترک ایران و لبنان است هم در اخبار و هم در صدا و سیما گفته شد و بنده هم از همین مجاری اطلاع پیدا کردم، اما این که تاکید نمی شود به این مشترک بودن بحث دیگری است.
فی امان الله


سلام منم مشتاقم برم سینما ببینم .دیروز که بازار رفته بودم دیدم جلوی سینما صف طولانی از بچه ای شلوغ ابتدایی منتظر ورود به سینما هستن!!!کمی تعجب کردم سردر سینما رو نگاه کردم دیدم تبلیغاتش شاهزاده روم بود . امیدوارم بچه های ایرانی با دیدن این انمیشن کمی بنیه عقیدتیشون قوی بشه !!امیدوارم از این جور انمیشن ها بیشتر ساخته بشه. من اصلا توی تبلیغاتش اسمی از لبنان ندیدم!!!

جواد پاشاپور

۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶
سلام آقا محمود دیشب با خانواده رفتیم سینما تماشا کردیم کار خوبی بود، تشکر 

پاسخ:

۲۹ آذر ۹۴، ۲۱:۱۳
سلام. مخلصم.

با سلام و خسته نباشید
فیلم السر المدفون را تو ایران نمی زارن؟؟؟
نمیشه تهیه کرد؟؟؟

پاسخ:

۳ دی ۹۴، ۱۸:۳۴
اطلاع ندارم. حتما میشه از فروشگاه دارالمنار تهیه کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها