عربستان مملکت ترور، مواد مخدر و فساد

عربستان مملکت ترور، مواد مخدر و فساد

این هفته یک شاهزاده ی سعودی به همراه محموله ی بزرگ مواد مخدر در فرودگاه بیروت دستگیر شد. کارتن هایی با برچسب «مخصوص جناب شاهزاده امیرعبدالمحسن فرزند ولید آل سعود» در مجموع به وزن 2 تن حاوی مواد مخدر توسط این شاهزاده و چهار تن از همراهان و محافظانش در حال انتقال به هواپیمای شخصی بودند که توسط پلیس فرودگاه دستگیر شدند. یک سری چمدان هم با مهر دیپلماتیک بوده که پلیس باز نکرده است. قیمت محموله حدود 250 میلیون دلار تعیین شده. کاملا مشخص است چنین قاچاقی، بار اول نیست که انجام می شود. اما دستگیر کردن این شاهزاده مشخصا با دستور و مقصود و اطلاع قبلی صورت گرفته است. وگرنه کوچکترین تاجر مواد مخدر هم با دادن یک میلیون دلار به پلیسها، خود را از چنگال عدالت رها می کند. چه برسد به اینکه یک فرد با مصونیت دیپلماتیک آنهم از خاندان حاکمه عربستان باشد، در چنین حالتی حتی رییس پلیس فرودگاه هم جرات دست زدن به چمدانهای او را ندارد. عربستان سقوطی مملکت مواد مخدربه نظر می آید با بالا گرفتن انتقادات حزب الله نسبت به سیاستهای حکومت عربستان که در پی حمایت علنی از تروریستها در سوریه و لبنان آغاز شد و با فاجعه منا و حمله عربستان به یمن شدت گرفت، حزب الله در تلاش است تا برخلاف گذشته، از گندکاریهای آل سعود در لبنان پرده بردارد.
طرفداران سعودی در لبنان در حال تلاش برای جمع و جور کردن این افتضاح هستند. اما با کشیده شدن این موضوع به رسانه ها کار بر آنها سخت شده است. جریان المستقبل به قوه قضائیه لبنان که وزیرش هم از خودشان است فشار زیادی برای جمع کردن پرونده وارد می کند.قرص های روانگردان باید بدانید پلیس فرودگاه زیر نظر پلیس امنیت داخلی است که فرماندهی و قسمت اعظم نیروهای آن از شیعیان هستند. به همین سبب همکاری خوبی با حزب الله دارند. برعکس سازمان امنیت دولت که فرماندهی و بدنه اصلی آن از اهل سنت جناح آمریکایی حریری هستند و در این سالها، بارها علیه حزب الله دست به جمع آوری اطلاعات و رساندن آن به آمریکا کرده اند. ضمن اینکه ورود و ارسال سلاح و تروریست به سوریه را کاملا تسهیل کرده بودند. به همین سبب است که مخالفان حزب الله آن را متهم می کنند فرودگاه را در کنترل خود گرفته است! چون بارها جلوی چنین اقدامات مجرمانه و ضد امنیتی گرفته می شود و دست آنها را برای فعالیتهای غیرقانونی بسته است. حتی برخی از اعضای جناح 14 آذار (مخالفان حزب الله) تقاضای ساختن فرودگاهی خارج از منطقه شیعیان کرده بودند تا همانند بنادری که دارند، بدون حساب و کتاب و نظارت دولت، به نقل و انتقال هر چه می خواهند بپردازند.
ویلای امیر متجاوزماه پیش یکی از امرای سعودی هم در ویلایی در لس آنجلس دستگیر میشود. چون همه کارکنانش را مجبور کرده بوده در استخر لخت شوند و سعی داشته به بعضی ها تجاوز کند. او که هنگام دستگیری، با کوکایین و الکل نئشه بوده، با قرار دادن 300 هزار دلار ودیعه آزاد می شود!
خاندان نامسلمان آل سعود همیشه با پول، کثافتکاری های خود را ماست مالی کرده و هم اکنون هم در حمله به یمن، تمام سازمانهای حقوق بشر کوچک و بزرگ را خریده است. سازمانهایی که در مقابل جنایات اسراییل نتوانستند ساکت بنشینند، الان در مقابل جنایات عربستان در یمن ساکت و حرف شنو شده اند!
جوکهایی که لبنانی ها در پی این حادثه درآوردند جالب است. آنها عکس العمل روزنامه های زنجیری دشمن را چنین پیش بینی کرده اند:
روزنامه الحیات: حزب الله 2 تن مواد مخدر به عبای حضرت امیر (خدا عمرش را زیاد کند) چسباند!
روزنامه المستقبل: حزب ولایت فقیه بیهوده تلاش میکند چنین اتفاق ساده ای را دستمایه سواستفاده های سیاسی داخلی نماید!
الشرق الاوسط: تلاش مذبوحانه ایرانی برای پر کردن بازار مواد مخدر عربستان با مواد مخدر لبنانی به جای بانجوی مصری!
یدیوت آحرانوت: پسرعموهای ما حتی یه ذره هم برای ما نگذاشتند!
الرای الکویتیه: اطلاعاتی از دست داشتن گروهی متشکل از 3 مریخی و 2 نفر از عطارد که سرکرده آنها یک شیعه رافضی مجوسی است داریم!
ضاحی خلفان رییس پلیس امارات: شواهد حسی داریم که دست کارلوس و چگوارا و ناپلئون بناپارت در کار است و تلاش داریم برای پیگرد قانونی، دنبال مدارک باشیم!

۴ ۰ ۲ نظر ۲۴۹۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

سلام

ممنون،مطلب جالبی بود،مخصوصا قسمت آخرش  :)

خدا بیش تر این نا مسلمان ها را رسوا وبی آبرو کند

وخدا حزب الله را روز به روز پر قدرت تر ومسلط تر گرداند.


تحلیل جالبی بود ولی جوک آخرش خیلی باحال بود ریسه رفتم ههههههههههههههههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها