تروریستهایی در پوستین دموکراسی و آزادی!

تروریستهایی در پوستین دموکراسی و آزادی!

در سالروز یکی دیگر از جنایت های آمریکای جهانخوار در حق ملت ایران هستیم. ساقط کردن عامدانه و آگاهانه یک هواپیمای غیر نظامی و مدال دادن به عامل آن! به واقع باید این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی نام نهاد. بلکه کل سال را باید به نام آنها نهاد! هرچقدر یک عاشق کدخدا بخواهد اقدامات خصمانه امریکا را توجیه کند، این یکی، یعنی حمله به هواپیمای نظامی، و سپس مدال دادن بابت آن، هیچ جای توجیهی ندارد. آبهای نیلگون خلیج فارس در طول تاریخ، گواه دشمنی و تجاوز آمریکا خواهند بود. سالروز نقاب برکشیدن دشمن ددمنش عنوان مطلبی است که در همین رابطه نوشته بودم.

۰ ۰ ۸ نظر ۲۶۵۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۸)

واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین و تندرست

سلام
مطالب خوبی می‌نویسید! اما چرا جناحیه؟!! اگه واقعا مخالفتتون با دولت برای مسائل مالی نیست و خدا و پیغمبریه، خب علتش چیه؟
دولت رو که مرتبا شخص رهبری ازشون حمایت میکنن و میگن اینها فرزندان مومن و دلسوز نظام هستند. پس دلیل طعنه زدنتون چیه؟!
اینکه روحانی گفته "غربیها آمریکا رو کدخدای خودشون میدونند بنابراین ما هم به جای اینکه با همه شون مذاکره کنیم میریم با کدخداشون مذاکره میکنیم" ؛ دلیل تکفیر دولت میشه؟! یا فقط دنبال یه بهانه اید تا دولت رو بکوبید؟

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۴، ۱۰:۴۴
سلام
باید عرض کنم اشاره ای به دولت نکردم مقصود هم دولت نیست. کلا در مورد عشاق آمریکا عرض کردم. اما در مورد دولت باید عرض کنم مخالفت من مخالفت با دولت نیست، مخالفت با یک سیاست دولت است، نه ربطی به مسائل مالی داره نه به خدا و پیغمبر! ربطش به انسانیته. شخصا حالم به هم میخوره از کسانی که دشمنی دشمن رو انکار میکنن! و برای مسائل مالی و بمالی (پاچه مالی دشمن) و علایق شخصی، خودشون رو دارن میکشن که یه توافقی بشه. هر شکست و مشکلی رو هم ربط میدن به تحریم. کم کم باید منتظر علت شکست جنگ احد بشیم که ربط داشته به تحریم!
رهبر از احمدی نژاد هم حمایت کرد، از خاتمی هم حمایت کرد، از هر رییس جمهوری حمایت کرده و خواهد کرد. چون اگر نکنه جامعه به هم میریزه. این دلیل نمیشه طرف بی اشکال باشه.
شما به عنوان یک انسان، چطور سیاهه ی جنایات آمریکا رو می تونید نادیده بگیرید و به عنوان نماینده جهان برید با او خوش و بش کنید به اعتبار اینکه باید تدبیر و قدرت دیپلماسی داشته باشیم و با همه مذاکره کنیم؟ کدام کشور را سراغ دارید اینهمه از دشمنش ضربه خورده باشد، بعد خودش خودش را تضعیف کند و اینهمه امتیاز بدهد که دشمن هم تعجب کند؟!
واقعا به عنوان یک انسان، چه نگاهی به جنایت آمریکا در حق شروندان بی دفاع ایران دارید؟
بعضی از حامیان دولت دو جمله حمایت رهبر را چماق کرده و می کوبند توی سر هرکی مخالف دولت باشه. در حالیکه رهبر، ده برابر و صد برابر این دو جمله، از قبل درباره دشمنی و صادق نبودن دشمن و زیاده خواهی او و نیت حقیقی او صحبت کرده. واقعا ساده انگاری است فکر کنیم مشکل آنها بحث هسته ای است. خودشان هم علنا اعتراف کرده اند.

سلام
شما در مورد باشگاه روتاری که یک سازمان فراماسونری هست می شناسید؟
توی یک کتاب خوندم یه شعبه توی بیروت داره ؟درسته؟
توی ایران هم داره؟
توی لبنان طرفداراش چقدری هستند؟

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۴، ۱۰:۴۶
سلام
خبر ندارم. اما می دانم لبنانی ها در سازمان فراماسونری در درجات بالا وجود داشته و دارند. تصویر جد یکی از سیاستمداران لبنانی را دیده ام که با لباس فراماسونری و درجات و علایم آن با درجه 33 از نمایندگان عالیرتبه منطقه در سازمان بوده است.

سلام
معنی لغوی فراماسونر رو میشه بگید؟همین طور معنی لژ رو؟
در مورد پیدایش و اصطلاحی (یعنی به کی میگن)رو میدونم حتی رابطه ش رو با یهودیت.
فقط لغویش رو نمی دونم
بعد من سئوال پرسیدم چرا فلسطینی ها با ما مشکل دارن ؟(نه تعداد اونهایی که با ما مشکل دارن )
مشکلشون سر شیعه و سنی ؟یا مسائل سیاسیه؟

پاسخ:

۱۵ تیر ۹۴، ۱۵:۴۵
ویکیپدیا: فراماسونری جمع کانون‌های برادری گسترده‌ای در جهان است. این کانون‌ها ریشه‌های بسیار کهنی در اروپای غربی دارند. فراماسونری دارای یک سیستم مدیریت فراگیر جهانی نیست و ارتباط میان فراماسونری‌های گوناگون تنها توسط خود دو لژ انجام می‌شود. واژه فراماسونری احتمالاً از freestone mason به معنی بنّای آزاد در انگلیسی و یا franc mason به معنای بنّای فرانسوی در فرانسوی گرفته شده است. کسی که عضو فراماسونری است فراماسون یا ماسون نامیده می‌شود، و ساختمانی که مرکز فعالیت ماسون‌هاست لژ نامیده می‌شود.
فراماسون ظاهرا یک اتحادیه کارگری بوده که مخفیانه تشکیل شد و بعدها قدرتمندان با اسم و روش آن، به نفوذ و انجام پروژه های مخفی خود پرداختند.
فلسطینی هایی که با ما مشکل دارند، عموما از سر اختلاف شیعه و سنی و عرب و عجم با ما بد هستند. وگرنه ما در سیاست عموما پشتیبان آنها هستیم.

سلام.
آقا از عملیات الزبدانی چه خبر؟

پاسخ:

۱۵ تیر ۹۴، ۱۵:۳۹
تعطیلات بودم. بی خبرم. رفتن توی شهر. زبدانی شهری در سوریه است که به خاطر نزدیکی به لبنان و آب و هوای خوبش، ییلاق و تفریحگاه برخی لبنانی ها بود.

سلام درباره احیای شب های قدر در لبنان مطلب بنویسید

پاسخ:

۱۶ تیر ۹۴، ۱۵:۵۹
متاسفانه در ماه رمضان فرصت نوشتنم کم است. ضمن اینکه شب نوزدهم در جنوب بودیم و خودم  برای خانواده دعا خواندم و قرآن سر گرفتم. امشب هم مرددم که به سفارت بروم یا خیر. چون بچه ها خیلی اذیت می کنند. لذا اطلاعات زیادی از این مراسم ها در لبنان ندارم. به هر حال هر مسجد و حسینیه ای برنامه دارند.

یاسر نیکوبیان

۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۹
هی زبدانی .....
اشاره به این قضیه هم بد نیست که پادگان معروف زبدانی محل استقرار سپاه (در اون زمان تیپ) محمد رسول الله (ص) و آخرین مقر حاج احمد متوسلیان و محل اون سخنرانی معروفش که یک لحظه در حال اشاره ازش عکس گرفتن و الان اون عکس نماد اینه که سپاه محمد رو به بیت المقدس داره هست .....

خوانده اید؟

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴
باز هم افاضات آقا جلال
http://www.fardanews.com/fa/news/428689/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%87%D8%B6%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها