واتساپ روی صفحه مانیتور شما

واتساپ روی صفحه مانیتور شما

مدتی است واتساپ افزودنی جدیدی به نام واتساپ وب آماده کرده بود که تا کنون فقط بر روی گوگل کروم کار می کرد. این خدمت جدید تنها با آپدیت نرم افزار گوشی امکان پذیر بود. به این صورت شما می توانستید با باز کردن صفحه واتساپ وب در گوگل کروم، بار کد موجود را توسط واتساپتان اسکن کرده و در چشم برهم زدنی صفحه واتساپ خود را روی مرورگر مشاهده کنید.

امروز متوجه شدم که فایرفاکس هم علیرغم آنکه قبلا نمی توانست چنین امکانی را فراهم کند، از نسخه ۳۰ به بعد خود می تواند سرویس واتساپ وب را پشتیبانی کند.

واتساپ وب از داخل گوشیاگر آخرین نسخه واتساپ را دارید از اولین صفحه گزینه آپشن را بزنید. گزینه واتساپ وب را انتخاب کنید. در مرورگرتان هم صفحه web.whatsapp.com را باز کنید. روی صفحه گوشی شما یک راهنما آمده که می گوید با گوشی خود بارکد موجود در مرورگر را باید اسکن کنید. در سمت راست پایین صفحه گزینه ok i got it (باشه فهمیدم) را کلیک کنید. بارکد را که اسکن کنید گوشی می لرزد و با سرعت عجیبی صفحه واتساپ خود را روی مرورگر مشاهده می کنید و می توانید به راحتی در صفحه بزرگ مانیتور خود تایپ کرده و چت کنید.

صفحه چت در مرورگر

خبر دیگر اینکه واتساپ در حال راه اندازی امکان مکالمه اینترنتی است. از ماه پیش پوشه واتساپ کال به پوشه های بخش مدیا اضافه شده بود. در آپدیت اخیر می توان دکمه کال را برای اشخاص مشاهده کرد. اما فعلا فقط تماس تلفنی با استفاده از اپراتور خط شما انجام می شود. این درحالی است که برخی از اشخاص توانسته اند با دیگران مکالمه اینترنتی انجام دهند. احتمال می رود به زودی این امکان برای همه کاربران فعال شود.

از سوی دیگر برنامه بیسفون جایگزین مناسبی است برای افرادی که نمی خواهند از واتساپ استفاده کنند. سرویس مکالمه اینترنتی این برنامه مناسب و راضی کننده است و قابلیت ارسال متن و شکلک و استیکرهای زیبا و بومی را دارا است. بسیاری از مسلمانان خصوصا لبنانی ها به جهت آنکه سرورهای آن زیر نظر ایران است و استیکرهای مذهبی دارد ضمن نصب این برنامه از آن استقبال کرده اند.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از بازار

۰ ۰ ۲ نظر ۳۷۲۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

ممنون عالی بود نمی دونستم همچین قابلیتی اضاف شده

یه مطلب مفصلی خوندم چند وقت پیش که میگفت بیسفون سرورش ایران نیست

پاسخ:

۲۷ اسفند ۹۳، ۱۷:۵۹
من تحقیق کردم احساس کردم ایرانی هست. یه چیزی به نام بیزفون هم هست که اون ایرانی نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها