وقتی یک متخصص ماشین در آمریکا از برخی مسئولان و فعالان رسانه ای ما بهتر می فهمد!

وقتی یک متخصص ماشین در آمریکا از برخی مسئولان و فعالان رسانه ای ما بهتر می فهمد!

بله، متخصص ماشین!
دو سه شب پیش با جمعی از جوانان لبنانی به قول خودشان سَهرَة کردیم؛ یعنی شب نشینی. ساعت ده شب رفتیم در یک رستوران نشستیم و تا ساعت یک نصف شب حرف زدیم. دو نفر قلیان می کشیدند و یکی سیگار. ما هم مجانی دودشان را استفاده می کردیم!
یکی از آنها در آمریکا متولد شده بود و در آنجا زندگی می کرد. پس از چندین سال، تعطیلات را آمده بود لبنان. عربی اش ضعیف نبود و قطعا از من بهتر بود. اما ماشالله انگلیسی را کاملا بومی (native) صحبت می کرد. در آمریکا کارش مهندسی اسپرت کردن ماشین است. البته در محل زندگی مشتری! (برای مرفهین بی دردی که حال ندارند به کارگاه و تعمیرگاه بروند و منتظر بمانند). از نصب باند و سیستم صوتی و قفل مرکزی و مانیتور گرفته تا شیشه دودی کردن و غیره. وضع کارش خیلی خوب است و از آن کاملا راضی است. از جوانهای بی دغدغه ای می گفت که نمی دانند با پولهای باد آورده چه کنند. زن و بچه که ندارند، پول دارند و خرج اسپرت کردن ماشین می کنند. درصد عمده شان هم مهاجران هستند. عربها و بیشتر از آنها، سیاه پوستها. از جوانی می گفت که آمده بود روی بدنه بی ام دابلیو آخرین مدل اش در طرف راست و چپ ماشین مانیتور بزرگ نصب کند تا رهگذران هم از دیدن فیلم بی نصیب نمانند! (یک ضرب المثل فارسی می گوید: تا احمق در جهان هست ماهیخوار گرسنه نمی ماند!)
یکی از جوانها از او درباره تظاهرات سیاه پوستان و مشکلاتی که به خاطر قتل سیاه پوستان و رفتار نژادپرستانه پلیس بوجود آمده سوال کرد. پاسخش جالب بود.
گفت: بله تظاهرات و درگیری هست و پلیس این سیاه پوستان را کشته. اما قصه این نیست. داستان از این قرار است که نظام حکومت آمریکا یک نظام بسته است و صاحبان قدرت و سرمایه بشدت مراقب آن هستند و نمی گذارند غریبه وارد آن شود. تمام سیاستهای آمریکا دست یهودیانی است که نسل اندر نسل جایگزین یکدیگر می شوند. نظام برای حمایت از خودش بشدت مردم را زیر نظر دارد و سیستم پلیسی مخوفی ایجاد کرده و با کوچکترین تهدیدی بشدت برخورد می کند. قضیه این تظاهرات، واقعا قتل دو سه سیاه پوست نیست. رسانه های آمریکا وقتی فلسطینی ها خانه شان در فلسطین خراب می شود و خودشان کشته می شوند ساکت می مانند اما چرا ناگهان در آمریکا سر قتل این دو سه نفر این هیاهوی رسانه ای توسط رسانه های آمریکایی ایجاد می شود؟ به این دلیل که مشکلات را از گردن حکومت باز کند و به گردن رفتارهای نژادپرستانه عده ای خاص بیاندازد. اگر پروپاگاندای رسانه ای آمریکا تظاهرات سیاه پوستان را پوشش می دهد به خاطر این است که سیاه پوستان را خام کند که دولت حامی آنهاست. آنها هم ساده هستند و به راحتی فریب می خورند. قتل های پلیس به سیاه پوستان خلاصه نمی شود. این قتل ها نژادپرستانه نیست. آنها به نیروی پلیس آموزش می دهند به محض کمترین احساس خطر، شلیک کند. دیگر مهم نیست طرف بچه ای باشد با تفنگ اسباب بازی یا بزرگسالی مست و بی سلاح. رنگ و جنس و نژاد و سن و دین هم اصلا مهم نیست. هر سال پلیس بیگناهان زیادی را می کشد. چون به پلیس یاد می دهند که تا رسید، اسلحه بکشد. دادگاه هم به حکم «احساس احتمال خطر برای افسر پلیس»، وی را تبرئه می کند. چنین نظام فاسدی، مردم را خام می کند و آنها را به جان هم می اندازد تا خودش بیرون گود باشد و مردم به نزدش بروند و او را حامی و مدافع خود قلمداد کنند (دقیقا همان کاری که با بوجود آوردن داعش در کشورهای منطقه کرد و سید حسن نصرالله هم نسبت به این نیت خبیث آنها هشدار داد و گفت مبادا دشمن اصلی خامتان کند و به بهانه مبارزه با آلت دست خودش، بیاید به عنوان مدافع شما در کشورهایتان حضور پیدا کند). این بار هم به بهانه نژادپرستی، مردم آمریب را به جان هم انداخته و حساسیت های نژادی رو برانگیخته تا مردم برای امنیت و آسایش وعدالت، دست به دامن حکومت شوند. درحالیکه قتل ها نژادی نیست و تعداد سفید پوستانی که به دلیل وحشی بودن پلیس کشته می شوند بسیار بیشتر از سیاه پوستان است.
نظامی که برای امنیت خود در سراسر جهان آدم می کشد، مگر می شود از کشتن مردم خودش ابا کند؟ هالیوود این وظیفه را به عهده دارد که نظام را حامی و مدافع مردم آمریکا نشان دهد و برخی از اشتباهات اف بی آی یا سی آی ای را خارج از آمریکا به تصویر می کشد. یعنی اگر اشتباهی جنایت کردند، آمریکایی کشته نشده باشد! عرب و مسلمان کشته شود که مهم هم نیست! و به خوبی از عهده این وظیفه برآمده است. آمریکایی ها اصلا تصور نمی کنند نظامشان آنها را بکشد و به آنها ظلم کند. برای همین اگر اشتباهی هم در سیاست خارجی یا داخلی بکند سخت نمی گیرند.

وقتی صحبتش تمام شد به این فکر کردم که چطور یک متخصص اسپرت ماشین در آمریکا حقیقت ماجرا را فهمیده اما متخصصان رسانه ای ما به راحتی آب خوردن فریب خورده و تصور می کنند الان با پخش اخبار تظاهرات (که خود رسانه های آمریکا فراهم کرده اند) به آمریکای جنایتکار ضربه می زنند! در حالیکه نمی دانند ماجرای اصلی و جنایت اصلی جای دیگری است. سرشان به پرونده کوچک و ساختگی دیگری گرم شده و نظام دشمن به حیات خود ادامه می دهد و از آب گل آلود ماهی می گیرد.
برایم جالب بود که بصیرت رهبر عزیزمان و پیروان حقیقی اش مثل سید حسن نصرالله آنقدر هست که نه تنها این امور را پیشاپیش درک کرده و خطر آن را گوشزد کرده اند بلکه اقداماتی برای مقابله با خطر انجام داده اند. آنوقت برخی مسئولین ساده دل ما (تازه آنهایی که انقلابی و وفادار به انقلاب هستند) صرفا با انجام کارهای سطحی و یا تنها با ادعا، تلاش دارند با دشمن مبارزه کنند! و خود به راحتی در فریب رسانه ای دشمن غرق می شوند.

۰ ۰ ۲۹ نظر ۴۲۸۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲۹)

خیلی جالب بود.

..................

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۰
نظر ایشان واقعا سادلوحانه بود. تمام واقعیت آنچه هست که تمام و کمال در قانون اساسی ایالت متحده امریکا واصلاحیه های بعدی است. و اسلحه یک واقعیت تاریخی در قانون اساسی انها است. وظیفه دولت آمریکا فقط نظارت وخارج گود نشستن است که همان مفهوم فدرالیسم است که تعریف آن در قانون اساسی آمده است. حمایت از حقوق و سرمایه اموال ومالکیت وظیفه هر ساختاری است . که در اسلام عزیز شاهد اهمیت مقوله مالکیت خصوصی و حرمت جان و مال افراد میباشیم به طری که اموال مسلمین برابر جانهای انهاست. که شما منکر این قضیه نیستید. ..... درمورد اسلحه و حمل اسلحه واقعا درود بر روح تدوین کنندگان قانون اساسی امریکا که حمل ان رو مجاز کرده. که فایده ان رو خودتان در پست قبلی بیان کردی قانونی به نام قانون تیر وجود ندارد. رسانه ما در حال تبلیغ امریکاست فقط تبریه پلیس نشان دهنده سلامت قوه قضاییه امریکاست که بدون جانبداری رای داد و حق را به خاطر مصلحت و مسامحه شرایط ایالت فدای باطل نکرد. اگر اون سیاهپوست نکره که فیلمش هم موجود هست به پلیس ما درامده بود هم رو شهید کرده بود تا حالا بیست بار اعدامش کرده بودند. واقعا درود بر فدرالیسم وقوانین ایالت متحده من خودم زمینه تحصیلیم حقوق اساسی وکاملا اشراف به این موضوعات دارم.

پاسخ:

۹ دی ۹۳، ۱۷:۵۲
سلامت قوه قضائیه؟!!
پلیس باید حافظ امنیت باشد نه حافظ سلطه یهودیان. پلیس می تواند با یکی دو گلوله طرف را زمینگیر کند. چرا یک خشاب خالی می کند در بدنش؟ این جرم است. این وحشیگری است. این نشان دهنده ظلم و ستم یک سیستم شیطانی است که شراره های شرارتش در پلیس که ابزار مستقیم اعمال قدرت است بروز می کند.
دادگاهی هم که این وحشی را محکوم نمی کند، مشخص است خودش غیر انسانی و حکومتی است. عدالت در آنجا معنایی ندارد.
البته برای من مصوبات و احکام آمریکا سندیت ندارد. احکامی که یک مشت گاوچران آمریکایی در قالب افرادی اتو کشیده و عطر و ادکلن زده، و با کروات و ژست سعی دارند خود را انسان نشان دهند تصویب کرده اند تا منافع خودشان را تامین کنند. تا ولشان بکنی در یک کشور دیگر یا در جنگ با یک کشور دیگر، خوی وحشیگری و ضد انسانی خود را نشان می دهند.
هرچه می کشیم از دست حقوق دانهایی می کشیم که حقوق را از منابع غربی گرفته اند.

بی نام و قابل انتقال به غیر معاف از مالیات

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۸
سلام
میگن سهیل حسن شهید شده شما چیزی نشنیدین؟

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۶:۵۴
فعلا نه

شرف الدین

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۵
قطعا شما بیشتر و بهتر از من عربی بلدید. ولی احیانا "سهره" درست نیست؟

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۶:۵۵
:) بله بله
تصحیح شد

حسین صاد

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۸
سلام برادر، خدا قوت، بعد از چند وقت توفیقی شد، دوباره از مطالب قشنگ سایتتون بهره بردم. اگر در مورد این جاسوس سطح بالایی که حزب الله اخیرا دستگیر کرده است مطالب قابل انتشاری پیدا کردید، تو سایت بزنید ما هم استفاده کنیم. خداوند شما و اهلتون را زیر سایه مولامون صاحب الزمان حفظ کند.

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۶:۵۶
سلام
ان شالله

بله.
دو تا مسئله:
١) خیلی جالب بود این تحلیل دوست عزیز ولی این حفاظت از بانک ها و سرمایه دار ها رو چطوری ربط داده بود به قتل دو سه تا سیاهپوست؟! یعنی بله قبول دارم که امریکا براش سرمایه دار ها مهم هستن ولی اینکه چطور شد که این رو به اون ربط داد و عملکرد پلیس وارد اون قضیه شد... کمی تا قسمت بدون ارتباط به نظر می رسه!

٢) مردم امریکا هم به نوعی احمق و به نوعی راجع غیرآمریکایی ها بیخیالن و براشون مهم نیست که تو عراق یهو صد هزار نفر بمیرن ولی تا یه امریکایی میمیره تظاهرات ضد جنگ!
خلایق هرچه لایق کاربردش اینجاس!

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۷:۰۵
برای حفاظت از نظام سرمایه داری (خصوصا حلقه یهودیان تاثیر گذار و تصمیم ساز) نظام پلیسی و نظام امنیتی چندگانه و مخوفی ایجاد شده که اساسا آنها را خشن و وحشی بار می آورند. ربطش اینجاست. ربطی به قتل سیاه پوستان نداشت اما پس از بالا رفتن اعتراضات به نظام آمریکا خصوصا جریان وال استریت، نظام آمریکا برای خواباندن اعتراضات، یک وضع امنیتی ایجاد می کند. این بار مردم را به جان هم انداخته به بهانه نژاد پرستی پلیس.

قوانین ایالت متحده امریکا ویا به مناسبتی دول متحده امریکا کاملا منطبق با واقعیت جامعه امریکاست. قوانین منطبق با ساختار است. قوانینی است متحد که جامعه رو از کثرت به سمت اتحاد سوق میده. این ساختار نظارتی حساس به قول شما مخوف در تمام لایه های جامعه چه شکلی چه مادی و چه قانونی وجود دارد.منافع حاکمیت ذر جهت حفظ ساختار در تمام کشورها وجود دارد تنها امریکا نیست که برای تداوم و حفظ ساختار سیاست های اعمال میکند که میتوان در کشور خودمان نیز شاهد این نوع سیاست ها باشیم به عنوان مثال اگر رییس صدا وسیما تغییر کند ایا در صدا سیما اتفاق خاصی میفتد به نظر شما. جواب سوال خیر است چون چهار چوب یکی است ودر جهت حفظ نظام است در سیاست هایش خللی ایجاد نمیشود. پس تداوم حاکمیت نیاز به اعمال برخی سیاست ها داردهمراه کردن مردم با حکومت از ارکان زمامداری است مطمین باشید که مردم امریکا هم در بعضی از مواقع ومقاطع شریک اعمال دولت بوده اند یکسری ربات بی مغز که نبوده ان.. در زمینه قانون سیاستمدارا ما در سال 86 چه بلای سر وضع قانون گذاری اوردند ریس جمهور حاکم بلامنازع بود ادغام وانحلال عدم ضابطه مندی چه بلایی سر کشور اورد فکر کنم شما حقوفدانان وسیاستمدارن این گونه بیشتر مدنظرتان هست ودلخواه شما. به زودی کشور ماهم وارد ساختار نوین امیشود از مرحله شعار و کاریزماتیک سیاسی وارد نظم نوین میشود و شما میمانید وشعار هیتان. از سربست نوشتن بیزارم ولی چاره ای نیست چون خارج از حوصله شماست. اگر سرتون درد اوردم عذر خواهی میکنم.

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۸:۲۱
شکی نیست که نظام ها برای استقرار خود تلاش می کنند. اما بحث اینجا چیز دیگری است.
راستی مردم آن نظام دارند از نظامشان که از آنها بیگاری گرفته و با مالیاتهای آنها تفرعن میکند بیزار می شوند. نمی دانم چرا ما باید همیشه پنجاه سال عقب تر از غرب باشیم؟! نظام غرب در حال فروپاشی است و جایگزینی جز بلوا یا نظام اسلامی حقیقی نیست. انشالله صاحب نظام بیاید وگرنه ما باید پشت سر حقوق دانهای تربیت شده غرب پس از پنجاه یا صد سال برویم داخل چاه جدید غرب!

راستش اونطور که من فهمیدم حضور مردم در صحنه سرنوشت جوامع را تعیین میکنه و هیچ جامعه ای اینطور دست بسته نیست که بخواهد پشت سر کسی وارد چاه شود.

و خدا هم در قرآن به این سنت اشاره کرده ان الله لایغیر ما بقوم الا یغیروا ما بانفسهم - رعد 11

حتی زمان ائمه هم که مهر و تایید الهی برای زمامداری جامعه و هدایت مردم به سمت سعادت دستشون بود با ضعف و بی بصیرتی مردم این موقعیت از دست رفت و نمیشه گفت مثلا حضرت علی سیاستمدار نبودند...

پس، در مجموع میشه گفت تا زمانی که مردم طرفدار حق باشند و این طرفداری فقط شعار نباشه و در عمل هم نشون بدن نظام اسلامی پابرجا خواهد بود و احدی هم نمیتونه ضربه ای بزنه ...بله افرادی که ضعیف النفس هستند تلاششون را می کنند اما وقتی گرد و غبار ها بخوابه و حقایق روشن بشه پیروزی نهایی با حق خواهد بود.

یا علی

سلام
مدتیه بخاطر علاقه ای که به مسائل لبنان دارم وبلاگ شمارا می خوانم ..
این تحلیل این دوست شما اصلا برای من قابل هضم نبود... خدا وکیلی تو کشور ما اصلا فکر این که کسی از ابواب جمعی حکومت برخلاف قانون به شهروندان تعرضی بکند و بشود یک دادخواست معمولی به سیستم قضایی داد را می توان کرد .. انصاف هم خوب چیزیه .. آمریکا جهان خوار و استکبار و ... همه قبول . ولی وقتی می توان برای قتل یک نفر اعتراض کرد و تظاهرات خیابانی راه انداخت را مقایسه کنید با کشور خودمان .. مصداق ها الی ماشاأالله ...برادر انقلابی و اصول گرای من و شما ..جناب جلال الدین فارسی هنگام شکار زد یک بنده خدایی را کشت ..سرچ کنید ببینید سیستم قضایی ما چه مجازاتی برایش در نظر گرفت .. بماند ..می دانم شدت علاقه شما اجازه نخواهد داد عادلانه قضاوت کنید کما این که خود من هم در دهه شصت و هفتاد هر عیبی از حکومت می دیدم میگفتم تنشالا گربه است ..

پاسخ:

۱۴ دی ۹۳، ۱۳:۲۱
سلام
قضیه اتفاقا همین است که کجای دنیا برای قتل دو سه نفر تظاهرات راه می افتد و سیستم رسانه ای همان کشور پوشش هم می دهد! این یعنی همه چیز زیر سر خود حکومت آمریکاست حرف شما دقیقا تایید حرف این بنده خدا بود.
جلال الدین فارسی هم از امثال محمد منتظری است که خود را از همه بالاتر می دانند و برای قانون اهمیتی قائل نیستند. بله ایشان از عدالت گریخت اما عدالت خداوندی فعلا در همین دنیا خوار و ذلیلش کرده. آخرتش بماند.
برادر، بنده اصلا در مقامی نیستم که بخواهم قضاوت کنم. سعی می کنم شرایط و دلایل بوجود آمدن یک واقعه را ببینم. اما در مورد اشکال از نظاممان، نظرم این است که اشکالات نباید رسانه ای شود تا مبادا دشمن خوشحال شده و نظام ضربه بخورد. اشکالات را انکار و لاپوشانی نمی کنم اما معتقدم از مجاری خودش باید حل شود.

سلام دوست عزیز.
معنی "دورک یا حلب" به فارسی چی می شه؟

پاسخ:

۱۵ دی ۹۳، ۱۷:۰۷
یعنی دیگه نوبت تو شده، حلب.

ممنون و سپاسگزارم.
یه کلیپ خیلی جالب داره حزب الله با این اسم.

پاسخ:

۱۵ دی ۹۳، ۱۸:۱۳
بله این کلیپ از سلسله کلیپ هایی است که علی برکات خوانده. یک مقدار کارش حساسیت برانگیز شده.
https://www.youtube.com/watch?v=1s1Z3I-VK2I
حزبی که صهیونیستها را شکست داد چگونه شکست می خورد؟     بعد از قلمون نوبت تو آمده ای حلب

ممنونم آقا محمود.
منظورتون از این که فرمودید "یک مقدار کارش حساسیت برانگیز شده" چیه؟

پاسخ:

۱۶ دی ۹۳، ۱۵:۵۰
یعنی اعصاب تکفیری ها و سنی های طرفدار اونا رو خورد کرده و سعی کردند کلیپ هایی مثل اون بسازن در جوابش. بعدش خواننده کلیپ تکفیری ها در یک تصادف کشته شد و حزب الله رو متهم کردن. کار رسید به سید حسن و ظاهرا گفته بود دیگه نخون. شنیدم استودیو اش رو بستن اما بچه ها گفتن نه بازه و داره کارش رو ادامه میده. ظاهرا همینطوره.

عجب نکته ظریفی بود

تشکر از اطلاعات دقیقت.
با این که کلیپاشو خیلی دوست دارم ولی اگه سید حسن گفته باشه نخونه باید گوش به فرمانش باشه.

واقعا کسی که توی لبنان از این جور کلیپ ها درست کنه خیلی باید دل و جرات داشته باشه یعنی یه جورایی باید از جون گذشته باشه. چون امکان داره خودش رو با استودیوش منفجر کنن. خیلی با کسی که مثلا توی ایران و در امن و امان داره کار فرهنگی میکنه متفاوته!

پاسخ:

۱۷ دی ۹۳، ۲۱:۰۰
کاملا درسته

یاسر نیکوبیان

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۸
ماشاالله چه قدرم حرفه ای بودن! روی چین رو سفید کردن با تبدیل احسم نصرک به احفر قبرک و تبدیل یبرود به بیروت
ولی قطعا جدید هم میخونه ؛ چون در مورد سردار سلیمانی تو عراق خونده

محمد برکات که توی سوریه شهید شد برادرشه؟

پاسخ:

۱۸ دی ۹۳، ۱۲:۵۰
نمیدونم. برکات زیاد هست تو لبنان.

نصر من الله فتح قریب ...مرگ بر آمریکای مردم فریب

تحلیل خوبی نبود خیلی بدبینانه است. رسانه ها خبر را پوشش دادند خب اینکه خوبه. دیگه این ایرادات چیه؟! لابد اگه پوشش نمی دادند بازم یه ایراد بزرگتری وارد بود!! اینکه مسئولین ما هم هر اتفاقی میفته سریع ایراد می گیرند و شک و تردید در مسئله وراد می کنند این یه جور زرنگی در تحلیل مسائله. یه زمانی جلیلی رییس تیم مذاکره کننده هسته ای بود، فکر کنم میرفت تو جلسات همش میگفت نه نه. خب نه گفتن که راحته از هر بچه ای هم بر میاد. مهم اینه که بتونی گره ای را با تدبیر باز کنی.

پاسخ:

۱۹ دی ۹۳، ۱۶:۳۱
یه بار با دقت بخونید متن رو تا متوجه بشید.

جناب احمد، لطفاً تا وقتی مطمئن نشدی فکر نکن!! فرصتی که جلیلی توی مذاکرات هسته ای با زیرکی برای کشور در جهت پیشبرد اهداف هسته ای و سیاسی گرفت بی نظیر بود. زمانی که طرف مذاکره کشورهای از خود راضی و فریبکاری مثل کشورهای گروه 1+5 هستن باید سیاستمدارهای کار کشته و خبره ای مثل جلیلی و امثال جلیلی طرفشون باشه تا کلاه گشادی که بعضی جاها سر مملکت رفت دوباره نره!
در رابطه با تدبیر (!!) هم خواهش می کنم بی خیال این واژه بشید که دیگه داره حال مردم ازش به هم می خوره، معنی واقعی تدبیر همون رویه ای بود که جلیلی در پیش گرفته بود، معنی واقعیش رویه ایه که سال ها در زمینه های تقویت بنیه ی دفاعی و نظامی کشور در پیش گرفته شده و امروز کشور رو به این حد از بازدارندگی رسونده، همین که امروزه ابر قدرت ها مجبور می شن (دقت بفرمایید "مجبور می شن") با ایران سر میز مذاکره بشینن به واسطه ی تدبیر بزرگانی مثل امام خمینی (ره) و امام خامنه ای عزیزه، نه این که همه نوع کرنشی در مقابل خصم انجام بدی و بعد هم اسمشو بزاری تدبیر!

پارسای عزیز شور نزن
ان شا الله یه 9 دی هسته ای هم می آفرینیم تا همه رشته های 5+1 پنبه بشه...
دلم میسوزه واسه مادر احمدی روشن که این روزها فقط باید حرص بخوره...
خدا به رهبر عزیزمون هم صبر بده بعد 35 سال برا آقایون مدام باید استدلال کنه توصیه کنه نصیحت کنه که باز پاشون تو چاه نره...
قدیما میگفتن آدم مو سپید موهاش را تو آسیاب سفید نکرده الان نمیدونم این همه آدم مو سفید مسئول شدن ولی دریغ از یه ذره تجربه از گذشته...

و ما شما را به بهشت میبریم؛ ولو به زور.
جمعی از هواداران سعید جلیلی
آخه کی میخواهید متوجه بشید که بهشت زورکی از جهنم بدتره ؟!!
تصمیمات دولت آقای روحانی مطالبات مردمیه ! تازه خود حضرت آقا هم بارها و بارها از ایشون و تیم مذاکره هسته ای قاطعانه حمایت کرده اند !
اونوقت یه عده معدود همش نق میزنن و ساز تفرقه کوک میکنن!

سلام
کارتون درسته. ان شالله موفق باشید

پاسخ:

۲۱ دی ۹۳، ۱۷:۵۶
سلام
ممنون. لطف دارید

در جواب آقا پارسا: ملت در انتخابات اخیر ریاست جمهوری افکار آقای جلیلی و امثالهم را طرد کردند پس کاملاً مشخصه که شماها در چه جایگاهی از محبوبیت و مقولیت قرار دارید. خدا را شکر با تبلیغات وسیعی هم که صدا و سیما داشت فکر میکنم انتخاب یک انتخاب آگاهانه بود. خب البته من شماهارو خوب می شناسم که رأی ملت هم براتون خیلی اهمیتی نداره. باور کنید اینقدر از شماها و این همه تندروی در رفتار و گفتارتان ترس در دل مردم به وجود اومده که همین الان که این جملات را تایپ میکنم ترسیدم و یاد اون وبلاگ نویس مقتول و یاد بازداشتگاه کهریزک افتادم. شما از من خواستید قبل از تفکر اول مطمئن بشم!! در حالیکه معمولاً قبل از دست زدن به یک اقدام مطمئن میشن نه قبل از فکر کردن. فکر کردن که جرم نیست البته گر شما وکیل آقای جلیلی نباشید. حتی به خود زحمت ندادید منو نه برای رعایت ادب بلکه برای رعایت قواعد دستور زبان فارسی در خصوص نحوه آغاز یک مطلب، آقا خطاب کنید!

پاسخ:

۲۱ دی ۹۳، ۱۷:۴۷
دوستان لطفا سخن یکدیگر رو نقد کنید. به شخص کار نداشته باشید. متشکرم

قابل توجه جناب احمد:
1- جهت اطلاعتون باید عرض کنم که در انتخابات ریاست جمهوری بنده نه طرفدار آقای دکتر جلیلی بودم و نه به ایشون رای دادم! بنده طرفدار آقای دکتر قالیباف بودم و به ایشون رای دادم چون معتقد بوده و هستم ایشون یکی از بهترین مدیران اجرایی کشوره و بیشترین شایستگی رو برای قرار گرفتن در راس قوه ی مجریه ی کشور داره.
2- با وجود تمام ادعاهاتون و به کار بردن الفاظ عوام فریبانه، انواع و اقسام پیش داوری ها و تهمت ها رو نثار افرادی که نظراتی بر خلاف نظرات شما می دن می کنید، نمونش همین فرمایش شما که گفتید: "خب البته من شماهارو خوب می شناسم که رأی ملت هم براتون خیلی اهمیتی نداره"! عزیز دل برادر! اثبات یک موضوع در عمل محقق می شه، اینی که در انتخابات ریاست جمهوری بنده و امثال بنده با وجودی که آقای دکتر روحانی تنها با چند صد هزار رای اختلاف با حد نصاب قانونی به ریاست جمهوری انتخاب شد و بنده و امثال بنده به رای و انتخاب اکثریت احترام گذاشتیم و به قانون تمکین کردیم بزرگترین پاسخ به این تهمت شماست.
3- دیگه وقتشه به جای مظلوم نمایی و تحریک احساسات با به کار بردن جملاتی مثل "باور کنید اینقدر از شماها و این همه تندروی در رفتار و گفتارتان ترس در دل مردم (!!!!) به وجود اومده ..." کمی منطق چاشنی گفتار و رفتار خودتون بکنید و خودتون رو نماینده ی همه ی مردم ندونید و اینقدر مردم مردم نکنید.
4- کاملاً صحیح فرمودید که فکر کردن جرم نیست، ولی زمانی که شما فکرتون رو به زبون میارید "فکر کنم میرفت تو جلسات همش میگفت نه نه ..." و به تخریب وجهه و زحمات چند ساله ی یک سیاستمدار کار کشته که تمام تلاشش رو در جهت صیانت از دستاوردهای ملیمون انجام داده می پردازید موضوع کاملاً متفاوت از این چیزی می شه که شما فرمودید!
5- یک بار دیگه نگاهی به آغاز مطلب من بنداز و ببین من شما رو چی خطاب کردم جناب احمد.

پاسخ:

۲۲ دی ۹۳، ۱۶:۴۱
از آنجایی که در رسانه های متنی، منظور درست منتقل نمی شود و عموما صحبت حالت تهاجمی می گیرد از دوستان می خواهم سخنانشان را با آرامش و منطق بیشتری بگویند و سخنان مصداقی و مستند باشد. ضمن اینکه اینجا جای مناسبی برای کش مکش ها داخلی نیست. ممنون از مراعات همه دوستان

اون ممه رو لولو خورد

۲۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۲۴
نه به اون نه نه کفتن نه به این بله بله جشم کدخدا کفتن اقایان تدبیری
اصلا به نظرتون درسته که یه شبه همه سیاست عوض بشه?این که نشد سیاست و اهل سیاست. هنوز احمدی نزاد نرفته با امریکا تماس کرفتند برا قبولی کدخداییش اخه اکه یه بجه هم جای امریکا بود میفهمید که شماها نیاز شدید به او دارید و اماده لیسیدن کفش هایش هستید.
ما که غصه نمیخوریم
این نیز بکذرد. و روسیاهی برای زغال بماند.


......................

۲۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۸
بدبختی ما از وقتی شروع شد که کار افتاد دست یه عده کوچه بازاری، همانهایی که برای از میدان به در کردن حریف عکس ناموس وی را در رسانه ملی پخش کردند و در مدرک ایشان تردید کردند در حالیکه خدا میداند خود چگونه مدرک گرفتند! همانهایی که ادبیاتی سخیف و پست را وارد ادبیات سیاسی این مملکت کردند. همانانی که آن افتضاح را در مجلس به بار آوردند و جهت صرف نظر کردن مجلسیان از استیضاح احدی از وزیران کابینه، نوار مکالمه بین برادر رییس مجلس با دادستان مخلوع تهران را، بچه گانه در فضای مجلس پخش کردند. آنانی که وزیر امور خارجه خود را در حین مأموریت خلع کردند. همانهایی که شاید بیش از یک میلیون بار کلمه عدالت را در طول دوران حکومت خود تکرار کردند و دیدیم عدالت را چگونه به سبک خود جاری کردند!! همانانی که بارها از اجرای قوانین استنکاف کردند. همانانی که بیشترین عزل وزرا در دوران ایشان اتفاق افتاد. همانانیکه مطرود یاران و اطرفیان خود گردید. باز هم بگم آقا یا خانم اون ممه را لولو خورد؟ خدا عقل داده که ازش استفاده کنیم و فریب ظاهر اطرافیان را نخوریم

پاسخ:

۲۴ دی ۹۳، ۱۷:۲۴
نه بدبختی از خیلی قبل بود و ادامه پیدا کرد. همه چیز رو نمیشه تقصیر یک شخص یا جریان انداخت و در یک بازه زمانی مشخص دانست.قصد دفاع ندارم ولی دولتهای قبل احمدی نژاد که باعث بروز چنین مشکلاتی شدند بیشتر مقصرند! اگر کل یک سیستم به جایی برود که پولدارهای داخل دولت بتوانند مزایای ویژه بگیرند، مشکل از آنجاست. نه آنکسی که جلوی مشکل را می گیرد. به هر حال با نوع مطرح شدن این قضیه چندان موافق نبودم اما بعضی چپاول گری ها در دولتهای قبل، آنچنان عادی شده بود که شاید باید در چنین وضعیتی به اطلاع مردم می رسید.

ممنون مطلب خوبی بود

عالی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها