نیروهای ویژه حزب الله در عاشورای امسال

نیروهای ویژه حزب الله در عاشورای امسال

حزب الله امسال برخلاف روال سال های  گذشته، نیروی ویژه مسلحی را سرتاسر مسیر راهپیمایی عزاداری عاشورا مستقر کرده بود که به نیروهای swat حزب الله مشهور شدند.

طبق اطلاعات تایید نشده، این نیرو در قالب یگان منتظرین (اللواء المنتظر) در سال ۲۰۱۳ در مرکز ضاحیه تاسیس شد. هدف آن دفاع از شیعه بطور کلی و دفاع از ضاحیه بطور خاص است. شعار آن یا لثارات الحسین بوده و با یونیفرم یک شکل و ماسک های نظامی و پشت سر گذاشتن مراحل نظامی خاصی در این نیرو خدمت می کنند. نیروهای مسلح این یگان که دیروز امنیت راهپیمایی را بر عهده داشتند بیش از ۲۰۰۰ نفر تخمین زده شده اند.

منابعی از حزب الله فاش ساختند که فرماندهی حزب الله برای اولین بار دستور به انتشار علنی این نیروی ویژه حزب الله در ضاحیه دادند و آنها را در مکانهای مهم مثل حسینیه حضرت سید الشهدا (مجمّع السید الشهداء) و در طول مسیر مسجد حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف مستقر کردند. دلیل این تصمیم، تهدیدات امنیتی فزاینده ای بود که راهپیمایی و عزاداری را تهدید می کرد.

  منبع: شبکه های اجتماعی داخل لبنان

 

گفتم تا دست خبرگزاریها نرسیده و با آرم خودشان این عکسها را منتشر نکرده اند در اختیار دوستان قرار دهم.

پینوشت: این نیروها از واحدهای غیرنظامی بودند که توسط یکی از یگانهای ویژه در ایران آموزش داده شدند.

۰ ۰ ۱۲ نظر ۶۳۶۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۲)

واقعا swat هستن برا خودشون
شاید هم از swat قوی تر !
عکسها از خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۳، ۱۷:۲۹
نه. در شبکه های اجتماعی و سایتهای لبنانی پخش شد. مردم گرفتند.من که مریض بودم نرفتم.

با سلام
هستیم و اینجا را پیگیری می کنیم.
فرصت نشد نظری بدهم .گرچه نظراتم هم لایغنی من الحق شیا است!...
بنظرم کار درستی کردید مدرسه را استعفا دادید چون معلمی متعهدانه و اخلاق مدارانه و خدا پسندانه برای این سن خودش یک کاره و در کنار شغل و مسئولیتهای یک مرد و پدر بسیار دشوار و شاید نزدیک به محاله
انشالله شما و پسرتان به زودی خوب شوید
انشاالله خدا از همه ما قبول کنه و از این نیروهای ویژه بیشتر قبول کنه.
اون طرف چه خبره اینجا یک عده از این که یک عده دیگه با لباس سینه زنی می کنند عصبانی اند و وااسلاما سر میدهند

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۳، ۱۷:۳۰
سلام علیکم
بله. عجیب است برخی افراد ادعای حسینی بودن دارند اما در دفاع از اهل بیت یک سیلی هم نمی خورند. اما خودشان را تیغ می زنند!

به نظر میرسه هر سال شرایط برای برگزاری مراسم عاشورا امنیتی تر میشه!

عالی...
چه حس خوبی به ادم میده این همه نظم و مدیریت
الحمدالله

محمد حیدری

۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۶
اولین عکس (پروفایل مطلب) یک خانمه دقت کنید !!!

رایانت فاضلی

۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۵
جالب بود

مگه معلمی رو گذاشتید کنار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۳، ۱۷:۱۴
بعله. خیلی اذیت شدم هم در مدرسه هم کارم خیلی به هم ریخت.

سلام بلاخره بعد مدت ها دستم به اینترنت رسید!!!سلام باعرض خسته نباشید وآرزوی بدست آوردن سلامتی اونم خیلی زود برادر:
من تمام هر ده شب رو از شبکه المنار عزاداری حزب اللهی هارو میدیدم واقعا ای ول دارن خدا تک تکشون رو حفظ کنه وروز به روز به عزتشون اضافه بشه..سال پیش قسمت شد و رفتیم اوج عزاداری با اخلاص زنجان رو دیدییم وامسال هم قسمت شد عزاداری بااخلاص شیعیان لبنان رو در بیروت ونبطیه (البته از تلوزیون)ببینیم.از این نیروهای خاص ایران هم داره!!؟یه چیزی مثل نوپو ناجاست؟یه سوال توی این عزاداری عاشورا توی بیروت جنبش امل جداگونه عزاداری کردند؟ !!خبری دارید که تا به امروز حزب الله چند شهید داده؟یه سوالی که بعضی از عوام الناس کچلم کردند اینه که دولت لبنان یه تومان به حزب الله کمک مالی نمیکنه ایران چقدر کمک میکنه ؟اخوب این نیروها از کجا حقوق میگیرن؟

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۳، ۱۹:۰۷
سلام
خبر ندارم ایران مشابه این نیروها رو داره یا نه. تجهیزات و آموزشهای هر یگانی مربوط به ماموریتشه. لزومی نداره یکی باشه. فعلا اونا هستن که جای ما دارن می جنگن. دسته عزاداری حزب الله و حرکت امل در بیروت و نبطیه بصورت جداگانه برگزار میشه. گاهی هم مشترک.
دولت لبنان یک دولت وابسته به غرب هست. نمیتونه به حزب الله کمک بکنه. البته احزاب و گروه هایی هستند که هم پیمان هستند ولی بودجه ای به حزب الله نمی دهند.
(جواب دندان شکن برای عوام الناس اینه که آخه دولت لبنان یه تومان هم نداره بده! همش به لیره و دلاره! تازه اگه چیزی به مردم برسه و بدست چپاولگران غارت نشه!)
اگر منظور از تعداد شهدا، شهدای دفاع در سوریه و عراق است تصور میکنم از هزارتا فراتر رفته. اما به دوهزار نمیرسه. میزان کمک ایران مشخص نیست. همینطور منابع آن. اما مطمئن باشید مبلغش در مقابل بودجه های کشور خودمون بسیار کم هست. ما حتی یک دهم عربستان هم هزینه نمی کنیم. آنوقت مردم می خواهند عربستان از ما حساب هم ببرد و تعداد حجاج ایرانی را زیاد کند و احترام هم بگذارد!
لبنان کلا دو میلیون شیعه دارد. از کل اینها، شاید کلا بیست هزار نفر حزب اللهی باشند که در سازمانها و موسسات مختلفی برای حزب الله فعالیت می کنند. مسلما دکتر و پرستار و معلم و طراح و مهندس و استاد دانشگاه و غیره، در موسسه ای که هستند و برای مردم کار می کنند، خودشان حقوق خودشان را در می آورند. می ماند نظامی ها. کل افرادی که کارشان نظامی گری باشد چقدر است؟ 2000؟ 5000؟ بیشتر از این تصور نمی کنم. بقیه ماموریتی هستند و همان حقوق بخور نمیر خودشان را می گیرند. تصور کنید حقوقی که این افراد می گیرند نصف هزینه زندگی برای یک خانواده است. به واقع ما ایرانی ها از این مردم سواستفاده می کنیم و حقشان را هم درست ادا نمی کنیم.
راستی کشورهای دیگری هستند که کمکهایی به حزب الله می کنند. اما برخی ایرانی ها فکر می کنند هزینه حزب الله را آنها دارند می دهند و از جیبشان مبلغی کم می شود! اصلا این طور نیست. اگر این هزینه ها را نکنیم، صد برابر یا هزار برابر باید برای مرزبانی مان بیشتر هزینه کنیم.

چه حیف!

السلام علیکم یا حزب الله ... السلام علیکم یا انصارالله...السلام علیکم یا انصارالمسیح روح الله...السلام علیکم یا حواریون المسیح فی عصر ظهوره .... السلام علیکم یا انصارالمهدی...السلام علیکم یا انوارالله فی السموات و الارضین.... السلام علیکم یا ابناالزهرا و امیرالمومنین ......السلام علیکم و رحمت الله و برکاته ....

رایانت فاضلی

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۷
نمیدونم این جنگ خونرییز بین مسلمین کی قراره تموم بشه . شاید با اومدن آقا فقط بشه صلح جهانی و مخصوصا بین مسلمین به وجود بیاد .

پاسخ:

۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱
تا وقتی مسلمونها متحد نباشن و دشمن اونا رو به جون هم بندازه، ماجرای اندلس و قدس ادامه خواهد داشت. وقتی سفیر روسیه را ترور می کنند به ادعای جنایت در حلب اما سفیر اسراییل را کاری ندارند، این یعنی ماجرا از مسلمونها آب نمیخوره. از موسمارهای صهیونیست نشات میگیره. برای همین هست حزب الله تا قبل از جریان حلب، سعی داشت طوری عمل کنه که کمتر درگیر بشه و کمتر مسلمونای گول خورده کشته بشه. برای همین رهبر ما به حاج قاسم دستور داده بود تا می توانید کمتر از اونها بکشید. اما اونها چشم و گوش بسته به دستور مفتی های مفتکی خودشون (که همشون با پول وهابی ها و بنی یهود خریده شدن) گوش میدن و تلاش دارن از ما بیشتر بکشند تا اجر ببرند! تا وقتی این معادله هست، و تا وقتی اونها نفهمند که ناموسشون رو صهیونیستها به تاراج بردن و به جای درگیری با شیعه های مقاوم در برابر رژیم صهیونیستی باید با صهیونیستها مبارزه کنند وضع همین خواهد بود. هزاران هزار کودکی که در سوریه و عراق با فتواهای شیطانی جهاد نکاح به دنیا اومدن، تا چند قرن، مایه بدبختی مسلمانها خواهد ماند. مگر آقایمان بیاید و وضع عوض شود.

سلام خوشحالم از اشنایی با این سایت و شما دوستان بخصوص شما اقای علوی خواستم منم به نوبه خودم ازادی حلب و شکست تکفیریها را به شما و همه مسلمانان با شرف بخصوص مدافعین حرم و شهدای مدافع حرم و حزب الله لبنان که خیلی دوستشون دارم تبریگ بگم 

پاسخ:

۴ دی ۹۵، ۱۳:۰۹
علیکم السلام
ممنون از لطفتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها