داعش در ایران!

داعش در ایران!

داعش (دولت اسراییل در عراق و شام - و به زودی در اردن و عربستان و ترکیه) شاخه ای از القاعده است که با حمایت آمریکا و اسراییل و آموزشها و پشتیبانی های اطلاعاتی و سایبری صهیونیستها توانست به سرعت معروف شود و با جمع آوری نیرو، و اجرای چند حرکتِ پشتیبانی شده توسط آمریکا (مثل اشغال شهرهای عراق) به منابع عظیمی از سلاح و نفت و پول دست یابد. داعش بیش از آنکه خطرناک و وحشی باشد، یک توهم و ترس ساختگی است. ترسی خیالی که رسانه های غربی و سازمانهای جاسوسی غرب، به شکلی هوشمندانه برنامه ریزی کرده اند تا اسلام را با خود اسلام نابود کنند. دشمنان اسلام که تا کنون نتوانسته بودند در جنگهای مستقیم (از جنگهای صلیبی گرفته تا جنگ تحمیلی ایران و عراق) به اسلام ضربه اساسی وارد کنند، و پس از آنکه نتوانستند با ترور و جنگ اطلاعاتی کاری از پیش ببرند، و پس از آنکه نتوانستند با تهاجم فرهنگی، ضربه نهایی را به اسلام بزنند، تصمیم گرفتند اسلام را توسط خود مسلمانان به نابودی بکشانند. سالها سلطه بر کشورهای مسلمان بطور مستقیم (استعمار) و بطور غیر مستقیم (دموکراسی ساختگی و نشاندن مهره مورد نظر غرب) و تقسیم کشورهای اسلامی و درگیر کردن آنها با جنگ مذهبی، طایفه ای، قومیتی و.... توانست دنیای اسلام را دچار تفرقه و چند دستگی کند. فعالیت های وهابیت که به دستور و برنامه و ایده های صهیونیستی، سالهاست در کشورهای مختلف اسلامی در جریان است، کار را به اینجا رساند که آنها توانستند جمع اعظم مسلمانان را بر ضد شیعیان و برخی فرقه های دیگر بشورانند و در سوریه و عراق، جنگهای خانمان سوز به راه بیاندازند. از طرف دیگر در طول این سالها، افرادی در داخل شیعه، به تحریک مستقیم یا غیر مستقیم اتاق فکر دشمن، افراطی گری شیعه را رواج دادند و به وهابیت در رسیدن به اهداف خود کمک شایانی کردند. شبکه های لندن نشین و آمریکا نشین شیعه که به خیال خود سرگرم نشر معارف اهل بیت هستند، فقط به این آتش دامن زده اند و سعی کرده اند دامن خود را از این آتش دور نگه دارند و در مقابله با این موج تهاجم جدید، نه تنها به دفاع از اهل بیت و شیعیانشان نپرداخته اند، بلکه مدافعان اهل بیت را تحقیر و شهدای آنان را به درک رفته نامیدند!

تنها مشکل داعش با دیگر گروه های القاعده در سوریه فقط بر سر منبع پشتیبانی و امیر منطقه بوده است. اگر داعش و النصره با هم جنگیدند، هر دو یک فکر و یک برنامه و یک جهت داشتند اما بر سر اینکه پشتیبان آنها ترکیه و قطر باشد یا عربستان، با هم اختلاف دارند. تنها بر سر اینکه امیر و خلیفه شان چه کسی باشد با هم دعوا دارند. مشکل آمریکا با داعش در مدت اخیر این است که داعش پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و به منافع آمریکا دست درازی کرده است و بچه ی حرف شنویی نبوده.

اما با نزدیک شدن داعش به ایران و برخی درگیری های مرزی، چقدر امکان دارد در ورود به ایران موفق شود و اهل سنت و برخی مردم را با خود همراه کند؟

باید به نحوه نیروگرفتن و جذب در داعش توجه کنیم. عموما افراد داعش جوانان بیکار و بیسواد کشورهای عربی هستند که با تعلیمات وهابیت در دهه های اخیر، تفکر و تعقل از آنها گرفته شده. بیکار و محتاج به پول هستند، به داعش می پیوندند تا بهره وری جنسی داشته باشند و امکانات برایشان فراهم شود. خیلی های دیگر هم افراد بی ایمان و سست اراده ای هستند که با تهدید و ارعاب داعش به آن پیوسته اند و جرات مخالفت و سرکشی ندارند. 

به نظر شما چه افرادی در ایران مشابه چنین جانورهایی هستند؟ بله منافقین خلق مطمئنا در هجوم احتمالی داعش به ایران دخالت و همکاری و همراهی خواهند کرد و با این کار البته خودشان را نابود می کنند (چون داعش همه را می خورد. دقیقا مانند فرماندار بعثی موصل و تکریت که به خیال همپیمانی با داعش و پیروز شدن و قدرتمند شدن، با آنها همکاری کرد اما او را مانند سگ از خود راندند). منافقین خلق هم افرادی بی فکر، سازمانی، بی احساسات، وحشی و آدمکش هستند و مطمئنا گزینه بسیار خوبی برای پیوستن به داعش هستند. گروه دیگر که سابقه شرارت دارند، سرحلقه های فتنه 88 هستند که از کشتن بسیجی و پلیس باکی نداشته و به آن افتخار می کنند، همان رفتار داعشی وار و فرمان گرفتن از دشمن و فعالیت به اسم و ظاهر خودی و مردمی! با این حساب شاید بتوان بسیاری از افراد که مخالف نظام هستند را در لیست همکاران احتمالی داعش لحاظ کرد. مطمئنا این افراد برای ماهی 500 دلار (پایه حقوق) که شاید از حقوق فعلی خیلیهایشان بیشتر باشد به داعش می پیوندند. از طرف دیگر بسیاری از دزدها، شرورها، بیکارهایی که علاف در خیابان می چرخند و به ناموس مردم متلک می اندازند، بیسوادهایی که تصور می کنند خیلی چیز بلدند و در تمام امور مملکت نظر می دهند، و خلاصه بسیاری از مردم شاید آمادگی همکاری با داعش را داشته باشند. منظور، اهانت به مردم نیست اما واقعیت این است که افرادی در ایران هستند که معتقدند هر نظامی بهتر از نظام کنونی است و این نظام باید به هر نحو ممکن از بین برود. اینها هرچند تعدادشان اندک است اما دقیقا مانند آندسته از مردم ساده دل سوریه هستند که به انقلاب ساختگی سوریه امید بستند و کمک کردند و مایه گذاشتند اما کم کم با سلطنت تروریستهای خارجی و تجاوز روزانه آنها به ممتلکات و منافع و نوامیس مردم، فهمیدند نظامشان هرچقدر بد بوده، لااقل حقوق اساسی آنها را زیر پا نمی گذاشته و سرشان را نمی بریده است. لذا بیشتر آنها با اظهار ندامت به نظام پیوستند.

اما کشور عزیزمان برای مقابله و پیشگیری از به وجود آمدن هسته های داعشی و نفوذ و رخنه تروریستها از مرزها برنامه ای دارد؟ آیا مقامات دولت به هشدارهای رهبر عزیزمان مبنی بر اصلاح وضع اقتصادی و معیشتی توجه می کنند و زمینه های اشتغال را فراهم می کنند؟ آیا سپاه و ارتش تاکتیکهای جنگ شهری را تمرین می کنند؟ آیا به جوانان آموزشهای لازم داده می شود؟ آیا نکات پدافند غیر عامل رعایت می شود؟ پناهگاه و ذخایر آب و غذا فراهم است؟ آیا مرزها با پهپاد دیده بان و پهپاد مسلح حفاظت می شود یا باز هم صدها کیلومتر مرز رها شده و چهار سرباز وظیفه را مسئول حفاظت از آن کرده اند؟ 

جنگ سوریه نشان داد ارتشهای کلاسیک توانایی جلوگیری این هجوم وحشی را ندارند. این جنگ نیاز به نیروهای خبره دارد که مانند نیروهای حزب الله، هر نفر خودش یک افسر محسوب شود. آیا جوانهای غیور و علاقه مند به کشورمان آموزشهای لازم برای دفاع را دیده اند؟ آیا جوانهایی که در سایتهای خبری نظر می دهند و هیاهو می کنند که اگر داعش نزدیک شود فلان و بهمان می کنیم، اصلا جنگ دیده اند؟ اسلحه دیده اند؟ نوع تهاجم وحشیانه تروریستها را دیده اند؟ خلاصه کلام اینکه دشمن را دست کم نگیریم اما الکی هم بزرگش نکنیم و به خبرهای رسانه های عربی و غربی هم اهمیت ندهیم.

پ.ن: دوستان نگران نشوند. در آینده دلایل اینکه چرا داعش در ورود به ایران موفق نمی شود را ذکر خواهم کرد. اما این دلیل نمی شود مسئولین کم کاری و اهمال کنند.

۰ ۰ ۱۳ نظر ۴۱۵۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۳)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۷
مهمترین دلیل موفقیت داعش در اشغال بخشهایی از سوریه و عراق چراق سبز مردم اون منطقه بودن............وگرنه امرلی زمان زیادی بدون اب و غذا و اسلحه مقاومت کرد و نزاشت یک داعشی نفوذ کنه...........به قول وزیر با وجدان سنی مذهب عراق ، بیشتر از 70% عشایر عراق با داعش همکاری میکنن! تا زمانی که مردم منطقه ای نخوان داعش محاله بتونه اونجا رو تصرف کنه!
مناطق غربی ایران همچین پتانسیلی رو برای حضور داعش ندارن.............حتی با وجود اینکه ما در غرب کشور کردهای سنی رو داریم ولی با توجه به شرایط منطقه اینکه کردهای سنی ما بیان با داعش همکاری کنن و چراق سبز بدن خننده داره با توجه به جنایاتی رو که اونها در حق کردهای عراق کردن و دارن میکنن!
شما خارج کشوری دوری از اینجا...........کل سران نظامی و مسعولین ما میدونن که ما دشمن و بدخواه زیاد داریم چه در منطقه و چه فرامنطقه ای! ایران سوییس نیست که خیالش راحت باشه و اصلا ارتش نداشته باشه
ا
ارتش و سپاهی که سالهاست تحت تهدید حمله نظامی توسط قوات برتر دنیا(امریکا و اسراییل و غرب) بوده هرگز توسط مشتی لات و پات عقب افتاده نمیتونن روشون تاثیر بزارن............
ارتش و سپاه ما خیلی وقته که آماده نبردن!

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۳، ۲۱:۴۴
دوست عزیزی که نام سپاه رو بی اجازه استفاده کرده اید
بله مسئولان نظامی سال‌هاست حواسشان به همه چیز هست و الحق ایران امن ترین کشور منطقه و شاید دنیا هست. اما شما داعش ندیده ها از دور لغز می خوانید. سپاه در مقابله با چهارتا تروریست در مناطق شرقی و شماها شرقی هر دفعه شهید داده. وای به حال اینکه پنجاه یا صد هزار داعشی وحشی و مسلح و آموزش دیده یکهو حمله کنند. حزب الله لبنان با آن قدرت و توانایی جنگ شهری تلفات زیادی در مقابل داعشی ها داده و سیاست اسراییل در مقابله با آنها را پیش گرفته یعنی نابودی منطقه حضور دشمن با آتش شدید توپخانه تا هیچ جنبنده ای زنده نماند. با این حال هنوز شهید می دهد و هنوز تروریستها در برخی مناطق پیشروی هم می کنند. این مطلب برای تحقیر نیروهای ایرانی نبود اما توجه به واقعیت و نگرانی و خطر موجود را گوشزد می کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۲
اتفاقا من برای لبنان نگرانم!
با توجه به اینکه لبنان ارتش چندان قویی نداره...اگه خدای نکرده داعش نیرو هاشو سمت مرزهای شمال لبنان بتونه انتقال بده.........با توجه به اخباری که در مورد طرابلس شنیدم و اینکه بستر حضور داعش از نظر مردمی اونجا فراهمه.......شاهد موصل دیگری ایندفعه در طرابلس باشیم!

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۳، ۲۱:۵۰
نگرانی شما هم بی مورد است و هم به جا!
داعش و دیگر تروریستها سال‌هاست به کمک و پوشش برخی سازمانهای امنیتی لبنان وابسته به حریری و سعودی در حال رفت و آمد و فعالیت و تقویت است. شما باید لبنان را به خوبی بشناسید و تاریخ جنگهای آن را بدانید تا بتوانید قضاوت کنید. امنیت لبنان دست ارتش نیست و ارتش بقول سید حسن نصرالله فقط یک پلیس است به لباس ارتش. حزب الله در نابودی تروریستها موفق بوده و همین الان شهر عرسال را که مثل تکریت و موصل دست داعشی ها بود در محاصره داره. تمام دهکده های شیعه شمال و جنوب شاهد آماده باش بچه های حزب الله هستند. لبنانی ها با این وضع آشنا هستند و سالهای سال در وضعیت جنگ شهری به سر برده اند.

فکرمیکنم داخل چندسال اخیر تلاش شده به جوانان حداقل کارهای نظامی اموزش داده بشه
تصورکن داعش بیاد ایران بااون ماشنایه خفن:)
یاحضرت عباس:|

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۳، ۲۱:۳۶
بله. احتمالا از ترس شورش و فتنه.

سلام علیکم و رحمه الله
طیب الله انفاسکم
امام علی علیه السلام:
هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود. غررالحکم ص422
کاش بتوان شکر گذار نعمت ولی فقیه بود...
اللهم احفظ قاعدنا الخامنه ای
و دعای اصلی
اللهی عظم البلا...

بسیار بسیار عالی. استفاده کردیم
البته بنظرم بیشتر از آمادگی نظامی به قدرت درونی و آمادگی درونی نیاز داریم.
آیا جوانهایی که در سایتهای خبری نظر می دهند و هیاهو می کنند که اگر داعش نزدیک شود فلان و بهمان می کنیم، اصلا حاضرند از خودشان و عزیزانشان بگذرند؟ آیا چنین قدرت درونی دارند؟
انا اول الخائفین من نفسی

سلام
فکر میکنم شما تا حدودی دچار اشتباه شدید؛ اینکه افراد داعش یه عده آدم بیکار و بیسوادند درست نیست پس چطور میتونن پاسپورت درست کنن یا پلاک ماشین بزنن یا شهرهایی که تصرف میکنن رو اداره کنن!

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۳، ۲۳:۱۳
منظور افراد است نه مسئولین که دستپرورده های دستگاه های جاسوسی خارجی هستند. وقتی به یک گروهان می گویند اگر گم شدید دنبال این بز بروید و می روند، چه انتظاری دارید؟ از اینها نه پاسپورت در میاد نه پلاک.
ضمن اینکه خیلی از تجهیزات و امکاناتشون مستقیما توسط خارجی ها آماده میشه

سلام چون سپاه در این بحث ورود کرده من دیگه حرفی ندارم

جوان ایرانی

۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۴
سلام . با "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " موافقم . ایرانی ، هیچوقت تسلیم نمیشه . خبری خوندم از کشتن 1700 نفر دانشجوی یه دانشگاه در عراق . با عکس و تفصیلات . ولی نکته ای که بود دانشجو ها بدون مقاومت تسلیم شده بودند !!! مثل موصل . ایرانی الگوش "حسین فهمیده" است که اگه قراره بمیره ، یه نارنجک به خودش میبنده و چند متجاوز دیگه رو با خودش میبره . شایداگر داعش موفق بشه وارد ایران بشه ، مثل عراق جوی خون جاری بشه ، ولی این خون فقط مال ایرانی نیست ، بیشتر از نصفش خون داعشیه .
ما تجربه ی 8 سال جنگ تحمیلی رو داریم . شاید فکر کنید ، اون آدمها دیگه پیدا نمیشن ،ولی باید بدونید الان هم جوانهایی داریم که شاید ظاهرشون نشون نده ، ولی پاش بیافته مثل همون آدمها فرماندهی میکنن .
منکر برخی نابسامانیها و مشکلات داخلی نیستم . شاید جوان ایرانی آموزش نطامی لازم برای این بحرانها رو ندیده باشه ، ولی تسلیم نمیشه . هرگز.
"باتیر نشد ،تیغ نشد ، چوب نشد ، سنگ
با هرچه به دستم برسد ،آمده ام جنگ."

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۷
دوست عزیز حملات پراکنده و ادم ربایی و انتحاری شرق کشور رو نمیشه با حمله ای که شما از داعش گفتید مقایسه کرد...........اگه ایران توو شرق کشور در برابر حدود 1000 کیلومتر مرز مشترک با تروریستستان گاها تلفات میده..خب ارتش ترکیه هم همین اتفاقات توسط پ ک ک براش پیش میاد.........یا ارتش امریکا و ناتو در افغانستان که ماهی یک بار نمیشه که توو تله حمله ناگهانی گیر نکنن و کلی تلفات ندن.........دیگه قوات نظامی ایران از نیروهای امریکایی و ناتو که آموزش دیده تر نیست...............اینجور تلفات طبیعیه............امکانات سلاحی ارتش و سپاه با امکانات حزب الله متفاوته.....لزومی نیست که ما حتما بیشتر نیروهای زمینیمونو درگیر کنیم.......پهپاد های جنگی و جنگنده ها میتون وضعیت رو تغییر بدن......گرچه حتی اگه داعش به بغداد نزدیک بشه هم سپاه به طور رسمی وارد میشه.و لزوما نزدیک شدن به مرزهای ایران دلیل به وارد شدن ما در جنگ نیست! بخصوص از لحاظ فرمانده هی!
احتمالا تصاویر حاج قاسم سلیمانی رو بعد از ازادی امرلی در صحنه نبرد..دیدید

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۳، ۲۳:۲۰
بله تصویرشون رو دیدم. اگر سپاه نبود که اصلا آمریکا نیاز پیدا نمی کرد داعش بسازه که به خیال خودش ما رو تضعیف کنه.
صحبت من هشدار است نه تضعیف و انتقاد.

کامنتی از من ثبت نشده یا تایید نشده

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۳، ۲۳:۲۰
چیزی ثبت نشده برادر
چیز تایید نشده یا سانسور نشده ندارم

شلام فکر کنم نمیان ایران چون تو بانک های ایران میلیاردی دلار رو شمش طلال نیست برای غارت وپر کردن جیب گدا وگشنه ها

پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۳، ۱۲:۱۰
☺ ☺
ولی گذشته از شوخی سیاست یک بام و دو هوای آمریکا بشدت ضایع است. وقتی برای تحریم ایران میتونند حتی یک شخص رو که دوتا دوربین مادون قرمز بخره پیدا و بازداشت کنن واقعا نمی‌تونند کسانی رو که به تروریستها کمک می‌فرستند پیدا و تحریم کنند؟ این یعنی خودشون مایلند و دارند کمک میکنند.

سلام، به نظر شما اگر ایران از ابتدا در مورد مسئله سوریه بی طرف می بود و از اسد حمایت نمی کرد و حزب الله نیز همین طور، بهتر نبود؟
و این جنگ مذهبی و گروههای تکفیری در منطقه پدید نمی آمدند؟

پاسخ:

۱۷ شهریور ۹۳، ۱۱:۳۸
سلام
خیر. این شبهه را قبلا سید حسن جواب داده است. اینجا جایی نبود که همپیمانان پشت هم را خالی کنند. اصلا نقشه دم مار که اسراییل از 2006 شروع کرد، هدفش تضعیف ایران و بازوهای ایران در منطقه بود تا نوبت به خود ایران برسد. می گویند عقاب های مارگیر، دم مار را تکه تکه جدا می کنند تا قدرت آن کم شود و سپس آنرا شکار می کنند. درگیری با ایران برای اسراییل حتی با همکاری آمریکا، امکان پذیر نبود. برای همین تصمیم گرفتند اول حزب الله سپس سوریه را بزنند و بعد به خود ایران برسند. با پیشدستی معجزه آسای حزب الله در سال 2006 و پایمردی آنان، قسمت اول نقشه شکست خورد. لذا ادامه ی نقشه دچار تغییراتی شد. به جای آنکه اسراییل خودش به سوریه حمله کند توانست با به راه انداختن انقلاب قلابی در سوریه نوچه های وهابی آل سعود در کشورهای مختلف را به اسم جهاد و دفاع از مسلمانان و اهل سنت به سوریه بفرستد.
با شکست طرح و متوقف شدن پیشروی تکفیری ها، نقشه صهیونیستها بار دیگر شکست خورد. آنها برای وارد کردن ایران به جنگ، تلاش کردند داعش (دولتک اسراییل در عراق و شام) را به نزدیکی کربلا و نجف برسانند. این نقشه هم فعلا موفقیت چندانی نداشته اما در کل توانسته اند با شکستن اتحاد مسلمانان و تحریک اذهان عمومی مسلمانان نسبت به یکدیگر زمینه را برای ضربات جدی تر و سرنوشت ساز تر به مسلمانان آماده کنند.
باید بدانیم حزب الله بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از جنگ سوریه وارد درگیری شد و آخرین گروهی بود که به ماجرا قدم گذاشت. تمام گروه های تکفیری از تمام کشورهای جهان قبل از ورود حزب الله به سوریه، قدم به عرصه جهاد در راه رضای صهیون گذاشته بودند.

به نظر من شما هیچ اطلاعاتی ندارید

پاسخ:

۲۴ شهریور ۹۳، ۱۸:۲۹
چشم! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها