روزه دارانی که امنیت روزه داران را فراهم می کنند

روزه دارانی که امنیت روزه داران را فراهم می کنند

روزهای گرم تابستان در ماه رمضان سختی روزه داری را دوچندان می کند. بعضی ها که متاسفانه این عبادت و دستور الهی را نادیده می گیرند و با روزه خوری، بدبختی اخروی برای خودشان رقم می زنند. بعضی ها روزه می گیرند و سعی می کنند به بهترین نحو هم روزه بگیرند. اما بگذارید از کسانی بگویم که با زبان روزه زیر سنگینی ادوات نظامی و اسلحه و گرما و دود باروت در حال دفاع از امت اسلامی در برابر زامبی های ساخته دست اسرایل هستند.

بله هفته پیش روزنامه های کویتی و عربستانی خبرهایی در مورد حمله قریب الوقوع داعش به مناطق تحت سلطه حزب الله در سلسله کوه های قلمون و منطقه عرسال منتشر کردند. این رسانه ها که اصلا هیچ ارتباطی با این وحشی ها ندارند (!) پیش بینی کردند حزب الله شکست سختی در این درگیری ها بخورد.

دیروز رزمندگان حزب الله با زبان روزه مشغول جنگ بسیار سخت و شدیدی در کوهستانهای قلمون بودند. از عصر بچه ها توانستند صدمات سنگینی به داعشی ها وارد کنند و آنها را فراری دهند. فراری ها در کمین گروه های پراکنده افتادند و فریادهای کمک خواهی آنان از اتاق عملیاتشان (لابد در اردن یا ترکیه) بلند است. آنها با نزدیک شدن و وارد شدن حزب الله به بوستانهای مجاور عرسال (منطقه سنی نشین حامی تروریستها) از تمام مردم لبنان خواسته اند تا قیام کنند! توپخانه حزب الله تلفات زیادی به داعشی ها وارد کرده و حمله آنان را در هم شکسته است.

برای پیروزی و سلامت رزمندگان حزب الله دعا کنیم.

۰ ۰ ۸ نظر ۲۷۰۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۸)

محسن تقی زاده

۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۴:۰۴
با عضویت در خبرنامه ماشین الاتی از آخرین و بروز ترین مطالب علمی روز بهره مند شوید...

سلام برادر عزیز ومهربان
نماز وروزه هایتان قبول
خبرت جالب بود این خبر را نشنیده بود خیالم راحت شد خیلی نگران بودم که مبادا قلمون دست این وحشیها افتاده باشه ولی با زبان روزه جنگیدن ان هم با خوارج فوق العاده است که این کار فقط از انسانهای مخلص بر میاید ای کاش ای کاش من هم ..........
حالا بگو شما از کجا فهمیدی که دیروز این اتفاق افتاده!! منظور همین درگیری سخت در قلمون ؟ خبر درسایتها نبود راستی شما کجایی لبنانی ایران قلمون ؟

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۳، ۱۷:۵۶
سلام علیکم
از شما هم قبول باشد
من ایرانم قلمون نیستم

سلام
محض شوخی گفتم قلمون
گفته بودی ایران هستی
انشاءلله که خوش بگذره بااین هوای گرم ایران
اب هوای لبنان هم مثل ایران است

پاسخ:

۲۴ تیر ۹۳، ۱۷:۳۵
لبنان درجه حرارتش کمتر است. اما به سبب رطوبت شدید، آدم کلافه می شود. بدون کولرگازی نمی شود زنده ماند! و البته برق هم نیست که بشود کولر روشن کرد.

عجب روزگاری شده
میگم آقا محمود برنامه الف لام میم رو از المیادین میبینی؟

پاسخ:

۲۴ تیر ۹۳، ۲۳:۰۶
من فعلا هیچ برنامه ای نمیبینم 

سلام اخوی....خیلی خوشحالم کردی با این خبر....هر روز نگران بودم به خاطر کمین حزب الله و هلاکت اون 75 نفر سلفی بیان بریزن تو بعلبک و شیعیان قتل عام کنند.....حزب الله مث همیشه نشون داد اطلاعاتش قویه.....و خدا رو شکر میکنم که همچین جوونای شیعه ی با غیرت رو داریم...از شما درخواست دارم یک پیج هم تو فیسبوک بسازید تا بستر برای اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات بیشتر مهیا بشه.....در فیسبوک جوونایی هستن که نیاز به یه منبع یا بهتر بگم حامی دارن...منتظر شما هستیم..

پاسخ:

۲۹ تیر ۹۳، ۱۰:۲۷
سلام
فیسبوکم رو من سال‌هاست تحریم کردم ☺

خدایا من که به هیچ دردی نخوردم, ابرویی هم که درگاهت ندارم, این ماه رو روزه گرفتم خیلی هم بهم فشار اومد, حالا یکی روزه میگیره باز امیدی داره منکه حقیقتا ذره ای امید ندارم به خودم تا کرم تو چی باشه, در جواب و پاسخ این یک ماه رمضان از تو خالق عزیزم درخواست میکنم که دردهای و بالاهایی که قراره سر رزمندگان شیعه بیاد بر تن این گنگهار من فرود اری

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۳، ۱۷:۱۷
درد و بلای رزمندگان شیعه و درد بلای شما بر سر اسراییل که ام الفساده و خالق داعش و تروریستهای دیگه

برادر من فیسبوک رو تحریم میکنم چیه!!! این که فیسبوک با چه هدفی راه افتاده بر کسی پوشیده نیست ولی شما وقتی زرنگی کردی که از سنگ هایی که برات پرت کردن یه دیوار یا یه خونه بسازی!!! چندین بار این روحانیون (البته روحانیون مطلع) گفتن که این که بگیم ما فلان چیز رو تحریم میکنیم (مثلا بگیم اینترنت رو یا هر چیزی که فی نفسه بد نباشد)غلطه. عملا با این کار فرصتی رو ایجاد کردیم که اونها بتونن راحتتر به هدفشون برسن...مثل زمانی که تازه اینترنت وارد ایران شد و بعضی اون رو مکان فساد میدونست....مطمئنا فیسبوک یه ابزار حکم مشترک رو داره ...شما اگه هدفت خدمت به شیعه است صرفا با یه سایت خیلی کار رو سخت کردی...

پاسخ:

۳ مرداد ۹۳، ۰۱:۴۷
حرفتون رو اصلا قبول ندارم. فیسبوک رو من وقتی داشتم که ایرانی ها اصلا به گوششان نخورده بود. وقتی کنترل اون دست دشمنه و تا یه عکس حاج عماد مغنیه میگذاری صفحه ات رو می بندن اما هرچقدر یه داعشی بیاد خون و خونریزی و ترورسم بذاره کمکش هم میکنن، شما به میدان نرفته محکوم به شکست هستی. خب به جای اینکه برم فیسبوک که بزرگترین برنامه جاسوسی هست و دست یک یهودی صهیونیست هست، میرم گوگل پلاس که اقلا قوانینش عادلانه تره.

اخوی ...فک کنم 7 سال پیش فیسبوک رفتی!!!......برادر من الان بچه های خودمون واسه شهدای لبنان پیج درست میکنن....واسه سید حسن یه 10 تایی پیج داریم با چند هزار تا لایک.....پیج شهید عماد مغنیه که جای خودش رو داره...پیج آقا(سید القائد) رو داریم که با سه زبون داره کار میکنه... پیج شهیدای فراوونی(چه حزب الله چه حرکت عمل چه بچه های ایرانی) رو داریم...پیج اطلاعات لحظه به لحظه حزب الله رو داریم که اخبار شما رو هم اونجا مفصل میگه.... پیج امام رو داریم...(اصلا حرفت رو قبول ندارم که میگه عکس رو حذف میکنه) بابا من خودم یه سال عکس پروفایلم پرچم حزب الله بود...رفیق خودم عکس پروفایلش سید حسن است...برادر خودتو یه آپ دیت کنی بد نیست!!! اگه خواستید آدرس میدم چک کنین !!

پاسخ:

۳ مرداد ۹۳، ۱۰:۵۲
داداش حرف شما درست. اما شما هم اگه ببینی پیج رفیقت که خبرنگاره بسته میشه میفهمی من چی میگم. ما اینقدرم که شما فکر میکنی پرت نیستیم!
بعضی پیج های بی خطر رو میذارن باز بمونه تا پروسه جاسوسی شون کامل بشه. اما یه پیج فعال باشه و احساس خطر کنن زرت میبندن. خصوصا پیج هایی که با قدرت و اعتدال و منطق از انقلاب و تشیع دفاع کنند. اونقدر که شما به فیسبوک خوش بین هستید من چند برابرش بدبین هستم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها