مشاجرات من و یک اسرائیلی خوب!

مشاجرات من و یک اسرائیلی خوب!

از اول که نفهمیدم اسراییلی است. آمد، با خیرخواهی گفت در یکی از وبلاگهای قدیمت یک عکس از تو و پسرت عباس هست. خلاصه از آنجا شروع شد به صحبت و آرام آرام ما را کشاند به بحث های اخلاقی و انسانی و کم کم یکهو حرفهایی زد که شک بردم اسراییلی باشد. چند بار هم به شوخی ازش پرسیدم. با ادامه بحث ها و نشان دادن عمق دشمنی اش با حاکمان اسلامی خصوصا نظام ایران تقریبا یقین پیدا کردم که اسراییلی است. در آخر این دوستمان اعتراف کرد فعال صلح و ساکن اورشلیم است.
این قضیه کاملا برای من با قضیه بازرسی و تحلیل وبلاگم از طرف یک موسسه در اسراییل هم راستا است. اول در مورد سایت تحقیق و مانیتورینگ عادی صورت گرفته و ایشون به من ایمیل زده و بعد کل سایت بررسی و کپی شده. در طول مناقشات هم نامه های من تحلیل روانشناسی شده و هر بار با شکل و موضوع خاصی صحبت را ادامه داده اند.

از چیزی نمی ترسم اما ناراحتم چرا افسران جنگ نرم ما به جای اینکه اینطور سازماندهی شده باشند و فعالیت منظم و دقیق و برنامه ریزی شده و فعال و پرفایده داشته باشند، فقط نشسته اند یا به جناح داخلی رقیب گیر می دهند و تیکه می پرانند یا تصاویر مذهبی و تصاویر رهبری و جبهه و ... منتشر می کنند.

من قبلا هم با اسراییلی هایی به غیر از زبان فارسی مشاجره داشته ام. آیا افسران جنگ نرم ما هم به فکر دفاع واقعی در فضای مجازی هستند؟

۲ ۰ ۳۷ نظر ۷۹۸۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳۷)

http://s4.picofile.com/file/7734426020/4_mujam_arabiforall_com.apk.html

با سلام اگر فرصت داشتید نگاهی به این نرم افزار بکنید.
مطالب اخیر شما همه عالی بود و هست. استفاده کردیم.
ممنون

پاسخ:

۸ اسفند ۹۲، ۱۴:۲۴
سلام. ممنون. ببخشید هنوز فرصت نکردم چیزی پیدا کنم.

فعالیت در فضای مجازی امکانات و بودجه میخواد
یه سایت زدن برا ما افسران جنگ نرم مدام هم قطع میشه ، نمیشه کاری کرد به قول شما هم همش گیر میدن به روحانی
بالاخره قضیه سادست شما درباره مقاومت مینویسید و صد در صد شما مانیتور میشید ، خیلی عادیه

شما عصبانی شان می کنید با شما از در فعال صلح وارد می شوند اما ...
وَإِذَا خَلَوْاْ عَضُّواْ عَلَیْکُمُ الأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ قُلْ مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ.
بگذار انقدر مانیتور کنن تا مانیتور دانشان پر بشود

پاسخ:

۸ اسفند ۹۲، ۱۷:۰۲
اره بخند! وقتی مانیتور خورد تو سرت میفهمی خخخخ
)قضیه اعدام در اتاق گازه که سقف نداشت. اعدامی شروع کرد به خندیدن. گفتن مرض! وقتی کپسولای گاز از بالا خورد تو سرت میفهمی(

ای وای...
جهت چوبکاری نگفتم!! خواستم نگاه تخصصی و عملیاتی شما را درباره این نرم افزار بدونم.
هر زمان بفرمایید لطف می کنید و لا وجوب و مواخذه علی اللطف!

ما داریم ویولن میزنیم ...
ایشالا به زودی صداش در میاد :)

پاسخ:

۸ اسفند ۹۲، ۱۹:۴۱
یجور بزنید مام بتونیم باهاش برقصیم!

خوب ابو عباس چه افتخاری بالا تر از شهادت حتی اگر از نوع مجازی باشه رفتی تولیست شهدای زنده انوقت میگن جنگ نرم شهید وجانباز نداره

در ایران همش همین جوریه دیگه اگر به هم دیگه گیر ندیم روزمون شب نمیشه اوقات فراغت سرکار دانشگاه را با نق زدن ایراد گرفتن گیر دادن تیکه انداختن سپری میشه تنها چیزی که این وسط مظلوم مانده دفاع واقعی از منافع کشور ودین ونظام است

لطفأ جانشینی برا اداره سایت انتخاب حالا که میخوای دستی دستی شهید شوی

FEB 26, 2014
قتیل بظروف غامضة فی بیروت یشعل “حرب الأناشید” بین السنة والشیعة http://www.raialyoum.com/?p=57110 داره کولاک میکنه

اقا من الان برات به سبک خودت درستش میکنم
Hey plz don,t kill him he has ahl va ayal (wife and family) he is young
حالا درستش کردم دیگه ترور نمیشی ؛)
لاتخاف منهم مایقتلونک
بس هم یبحثون فی النت و یجمعون الاخبار و یظنون انت تعمل فی حزب الله لانک کنت تکتب عن الاسلحه اللی بید حزب الله
برایی لاتکتب کل شی لی اتشوفه فی لبنان
موفق یا اخی الکریم

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۰۱:۰۸
☺ :-)  ههههه
 حلو شکرا
ایه هیک لازم

افسران جنگ نرم ما ، الان بزرگترین به خودشون مشغول هستنو همه خوابیم داداش ...

میگم داداش قضیه این "تسویه "چیه که هی شبکه های سوری و المیادین میگن؟؟ همینا که یه سری تو سوریه انجام میدن.یه نوع عفو عمومیه دیگه، نه؟؟؟؟؟؟





در ضمن این اسرائیلیا از اون ارهابی های ارعابی درجه یک ان.اینا بجز با فتنه و تفرقه انداختن نمیتونن به زندگی شون ادامه بدن ....حالا هم که از بس میترسن دور خودشون دیوار بلند کشیدن (خخخخخخخخخخ)

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۰۱:۰۶
تسویه یعنی قضیه رو با هم حل کنن و به موضع مشترک برسن

تو که داری از این دنیا رخت و لحاف برمی بندی پ بیا یه باقی از صالحات واس خودت بزار منظورم ترجمه است(حالا اینقد عصبانی نشو جای تو یکی میزنم تو سر خودم) : تیار-کافه-بارودی-شوف-سشوی(شایدم سشوا)-هنی-مکافحه-اشلونک-

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۱۱:۲۷
داداش شما اصلا لینک کلیپ رو بده جسد تحویل بگیر! ببخشید منظورم زیرنویس بود! الان معنی کنم ممکنه نخوره به شعر و معنی دیگه ای رو لازم داشته باشه. ضمن اینکه اگه شعر عراقی باشه نصفشو نمیفهمم!
تیار= جریان
کافه= قهوه خانه
بارودی (بارودة)= تفنگ
شوف= ببین
سشوی ؟!
هنی= آنها
مکافحة= مبارزه
اشلونک= چطوری

راست میگی عراقیا خیلی سخته که شعراشونو بفهمی.راستش من اخبار عربی رو نیگا میکنم.میفهممشون بطور کلی ولی بعضی کلماتشو نه.

سلام
پس چرا حذفش کردی از ضفحه اول

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۱۳:۰۷
آخه اسراییلیه خوب نبود

سشوی چکار کنم

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۱۳:۰۷
همون شو سوی لبنانیاست؟

اره مثل قفل وقلف خودمون شاید هم طرف اشتباه نوشته

درسته همونی که گفتین.من این سشوی رو شنیدم فقط. راستش من عربی رو باید اورژانسی تا تابستون یاد بگیرم.هرکی میتونه کمکم کنه .....

حالا چرا تابستان تازه عربی داریم تاعربی برای چه کاری میخای

بریتال رو امروز با چند موشک زدن کلا جای خیلی جالبیه این بریتال

برا اینکه تابستون باید یه سفر به عراق و سوریه داشته باشم.سفرم کاریه بیشتر و باید بفهمم چی میگن(خخخخخخخخخخخخ)

متوتر-متطرفه-تتمع-حیو-انسحاب-




(توجه کردین من چقدر پررو شدم؟؟ اوایل کلی التماس میکردم بعد کلمه هارو مینوشتم بعد الان اول کلمه ها رو مینویسم بعد ...........فک کنم دفعه بعدی ......................)

پاسخ:

۱۰ اسفند ۹۲، ۱۲:۵۴
آقا من پیشنهاد میکنم ترجمه رو به مزایده بذاریم. هرکی بیشتر گرفت اون ترجمه کنه!

متوتر(آشفته)-متطرفه(افزاطی)-تمنع(جلوگیری)-حیو(زنده باد)-انسحاب(عقب نشینی) البته با اجازه استاد محمود(ابو عباس) (درمورد کلمه سومی اونچیزی که نوشتید مفهوم نبود خودم تغییر دادم اومیدوارم درست باشه )

اگه منظورت از اون "گرفت" مادیه شرمنده جیبام کویر لوته! این اخر عمری بیا و از این دنیای فانی دل بکن! پول که علف گاوه ،چرک کف دسته، و.......... .





راستی تا حالا توجه کردی اسرائیلیا خودشون یه غلطی میکنن بعدشم خودشون یهو تو مرزاشون اماده باش اعلام میکنن(خخخخخخخخخ) حالا که خندیدی ترجمشون کن!

حزب الله: ساکن قصر بعبدا أصبح لا یمیز بین الذهب والخشب

سلام اقا محمود شما درست میگید که صحنه دفاع مجازی وجنگ نرم خالیه اما باتوجه به اینکه میگید اسرائیلی ها وبلاگتون رو چک میکنن از این حرفا که داخل ایران چی میگذره وکی به کی گیر میده ،نزنید دیگه دارید دلخوششون میکنید !یه سوال از کجا معلوم خود شما عامل اسرائیل نیستید تا ساده لوح هایی مثل مارو تخلیه کنید!!!!!محض خنده!!!!!!!!!!البته ما چیزی نداریم که بترسیم تازه اگه هم تحدیدمون بکننم راضی هستیم به شهادت !!!!

سلام من به مفید بودن مطالب شما اذعان دارم خیلی هم ازشون استفاده کردم ولی میشه بفرمایید اسرائیلی ها با این گفتگو چه هدفی رو دنبال می کنن؟مثلا می خوان شما رو خلاء سلاح ایدئولوژیک کنن؟می خوان با یک دیالوگ دو طرفه چه نتیجه ای بدست بیارن یعنی وبلاگ شما رو اینقدر موثر و حیاتی و همه گیر دیدن که بخاطرش بخوان اینهمه هزینه کنن...البته آنالیز کردن وبهای مذهبی حتما برای اونها نتایجی خواهد داشت بر پایه همین کسب اطلاعات هم هست که می تونن واکنش های ما رو پیش بینی کرده و راون شناسیمون کنن ولی راستش من زیاد معنی حرص خوردن شما رو نمی فهمم و این احتمال ترور ..!البته شما رو درک میکنم این اوضاع آدم رو به همه چیز حساس میکنه .. ونکته بعدی درباره وبهای مذهبی هست که پاشون از گیر دادن حزبی و جناحی فراتر نمیره ،دلیلش واضحه :هیچ برنامه ریزی کلانی از سوی مدیران کشور برای تربیت نیروی نخبه برای مواجهه با نبرد نرم نداریم یک موسسه چی چی تراژیک رو این جناب حسن عباسی راه انداخته که من خروجی خاص و تاثیر گذاری ازش ندیدم و حالا با این شرایط هرج و مرج که هر کس ساز خودشو میزنه فکر میکنید اون بچه مکتبی که داره تو وبش از شهدا می نویسه آیا چاره دیگه ای هم داره و یا بهتره بگم چیز دیگه ای هم بلده؟

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۲، ۰۲:۳۱
سلام. نمیدونم واقعا. شاید چون مثل بقیه نیستم که عکس شهدا و مطالب عادی مذهبی میذارن، احساس کردن متفاوتم. البته وبلاگ من تا قبل اینکه بیام اینجا و رنکینگ و رتبه ام خراب بشه رتبه بالایی داشت و شاید تو خیلی سرچ ها زودتر از سایتهای معروف نمایش داده می شد.

*خلع سلاح*

من ‘احسم أمرک’ الى ‘احفر قبرک’ فی یبرود.. الحرب السوریة تدخل جبهة الأغانیhttp://www.alquds.co.uk/?p=139126

باید اسرائیلی هارو بکوشیم
اینجوری هی تو سایت تهدید کن
آشغالا رو
خیییییلی ترسو هستند

خداقوه. اگر به دنبال حفظ جانت و نزدیکانت در مقابل ترورهای مداوم دشمن هستی ، به نظرم هیچ جایی امنتر و مطمئنتر از ایران نیست ، دلایلش را به احتمال قوی میدانی ، در صورت نیاز عرض خواهم کرد. باور کن که ملت ایران به انسان های مومن و خداجو و دانا به امور به خصوص سیاست دان ماهری هستی ، بسیار نیازمند هستند. به خدا بنده از سایت شما مطالبی را آموختم که در هیچ سایت ایرانی مشاهده نکرده بودم ، هرچند ممکن است به دلایل اینکه مورد حمایت قرار نگیری ، پشیمان بشی ، که شما بعد مدتی که از نظر امنیتی اوضاع برای شما بهتر شد ، دوباره به لبنان سفر کنی یا هرجایی که خطر ترور برای شما کمتر است. موفق و پیروز باشی.و انشالله جز شهدا مهشور شوید. یادمان نرود که شهید فقط به کسی که ترور شود یا با اسلحه گرم یا سرد به دست متجاوزین و دشمنان اسلام کشته شود نیست ، بلکه اولا زنده نگهداشتن خون شهیدان کمتر شهادت نیست ، دوما در دین اسلام شهید شدن در شرایطی دیگر هم در درگاه الهی شهادت محسوب میشود که الان احادیث از امامان معصوم فراموش کردم. یاحق.

عاشقى دردسرى بود نمى دانستیم...

سلام
بخشید الان با وب شما آشنا شدم
سوال من اینه که خب نظر شما چیه؟ در چه زمینه ای فعالیت کنیم؟

پاسخ:

۳۰ مرداد ۹۳، ۱۴:۱۵
سلام
یه بنده خدایی مشابه سوال شما رو از رهبر عزیزمون پرسید، ایشون گفتند من نظری نمیدم.  :)
اولین گام مطالعه و دستیابی به دانش است تا با پشتوانه به دانش خود بتوانید موضع خود را تایید و تقویت کنید.
گام بعد فعالیت رسانه ای است تا دیگر هموطنان رو راهنمایی و روشن کنید.
گام بعدی فعالیت رسانه ای و اجتماعی جهانی است تا مردم دیگر کشورها رو هم با نظر خومون آشناتر و نزدیک تر کنیم.
پیش نیاز این مرحله هم دانش زبان و لغت است.

سلام
مطالبتون رو خوندم
لینکتون کردم انشاالله بتونیم با هم در این راه قدم بر داریم با کمک و یاری همدیگه...
یا علی

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۳، ۲۲:۱۵
سلام
لطف کردید.
یا علی

سلام ، خدا حافظ شما وهمه ی کسانی باشه که درجبهه ی جنگ نرم فعالیت می کنید.
مراقب خودتون باشید ما به تحلیل ها مطالبتون عادت کردیم حالا حالاها نرید تو فاز شهادت...

در تایید حرف شما من هم یک وبلاگ ورزشی دارم که ربطی به سیاست ندارد ولی در کمال تعجب دیدم مطالبی در مورد  وبلاگ من تو یه سایت عبری هست و جالب بود برام که اونا انقدر حتی وبلاگای مارو چک میکنند و دنبال جاسوسی اند یا میخان کسی رو اینجا بخرن ولی ما اینقدر غیر فعالیم

داش محمود هرچی بیشتر مطالبتو می خونم بیشتر ازت میترسم توقسمت شخصیت هیچ اطلاعاتی از خودت نزاشتی ،نه عکسی نه اطلاعت تحصیلی نه ؟؟؟؟
نکنه ازاین کله گنده هایی . اگه میشه سفارش ماروبکن یه وام کم بهره ایی یه شغل حسابیی خلاصه پای رفاقتو بزار وسط.(البته اینا شوخیییی)

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۴، ۲۳:۰۳
ای بابا! کله کجا بود. وام و شغل خوب سراغ داشتی منم میام با هم بگردیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها