بالاخره آمریکا وارد جنگ می شود یا خیر؟

بالاخره آمریکا وارد جنگ می شود یا خیر؟

آیا جنگ خواهد شد؟

دل خیلی ها با شنیدن کلمه جنگ می لرزد. بعضی ها بیشتر بعضی ها هم کمتر. با اولین تهدید آمریکا به حمله به سوریه خیلی ها ترسیدند. همه می دانند هدف اصلی جنگ در سوریه قطع دستان ایران است. و بعد از آن نوبت جنگ به ایران می رسد. حالا ببینیم کفه ی ترازو به کدام سمت است.

اوضاع منطقه
در ماه های اخیر خصوصا بعد از موفقیت حزب الله در عملیات پیروزمندانه و استراتژیک القصیر، ورق جنگ در سوریه به نفع نظام برگشت و پیشروی های نظام آغاز شد. زامبی های وارداتی در سوریه با زور مواد انرژی زا و مواد مخدر و جهاد زنا و پول و اسلحه و ... هنوز نتوانسته اند اهداف جنگ طلبان را برآورده کنند. دو بار هم اسراییل حملاتی به سوریه کرد تا کمکی باشد به این تروریستهای ابله، نشد که نشد. وقتی بواسطه مواد مخدر نیروزا خمار می شوند مثل گاو جلو می آیند و در این هنگام است که مردان خدا با تعدادی اندک، صدها تن از آنان را می کشند. دقیقا مانند فیلمهای زامبی است. یک عده بلهوس بی عقل و بی اراده دارند جلو می آیند و چند نفر مصمم، جلوی آنها را می گیرند. همین دو هفته پیش بود که 17 نفر نیروی حزب الله در یک سیلو پنهان شدند و هنگام عبور لشکر زامبی ها 300 نفر از آنان را به درک واصل کردند و تنها دو مجروح دادند. ناز شصتشان، دمشان گرم. با این اوصاف سردمداران کاخ سفید و جنگ طلبان صهیونیست که هدف نهایی آنها نابودی ایران است، تنها راه را مداخله در سوریه دیدند.
داستان سلاح شیمیایی

در حالی که بارها بشار اسد داشتن و استعمال سلاح شیمیایی را رد کرده، دروغگویان روسیاه آمریکایی، آنرا بهانه ای برای حمله به سوریه کردند. آیا ارتشی که در حال پیروزی است سلاح کشتار جمعی استفاده می کند؟ یا ارتشی در حال فرار و شکست؟ آیا کسی که می خواهد شیمیایی بزند می زند داخل منطقه ای که ارتش خودش آنجاست؟ بهانه ی بچگانه و دروغ آمریکا برای همگان آشکار است. در سوریه همه می دانند سلاح استفاده شده از ترکیه آمده و توسط ارتش حر به منطقه ای شلیک شده که خودشان هم حضور داشتند! خودزنی به جهت بی عقلی و خماری! 

ناوها می آیند

روز اولی که رسیدم لبنان شروع شد از این پیامهای شبکه های اجتماعی در لبنان که آی ناو آمریکا رسید به سواحل مدیترانه! گفتم جل الخالق، اینا بخوان راه بیفتن یه هفته طول میکشه، چطوری اومدن؟ اینا جوسازی رسانه ایه. حق هم با من بود. دو هفته از آغاز حملات رسانه ای و سیاسی گذشته و هنوز اقدام عملی در مورد حمله به سوریه اتفاق نیفتاده. از یک سو ناوها و شناورهای روسی در آبهای سوریه هستند و از سویی قرار است آمریکا بیاید. آیا این حضور به تقابلی خواهد انجامید؟

تاریخچه برتری سلاح های روسی و آمریکایی

از زمان جنگ اعراب و اسراییل، برتری سلاح های آمریکایی بخصوص هواپیماها، موشک ها و کشتی های جنگ مشهود بود. در حالیکه شوروی سیاست تولید سلاحش، بر کمیت و تعداد بالا بود، سیاست آمریکا بر کیفیت و کارایی سلاح بود. لذا یک هواپیمای آمریکایی چند هواپیمای شوروی را به راحتی حریف بود. چیزی که در جنگ تحمیلی هم تجربه کردیم. با پیشرفت روسها در زمینه های مهندسی مکانیک خصوصا سیالات، موشکهای بی نظیر روسی شگفتی آفرین شدند. سریعترین اژدر زیر آبی جهان، مهلک ترین موشک ضد ناو، قاتل تانکهای مرکاوا، دشمن موشکهای بالستیک و کروز، همه و همه مدیون دانش روسها در زمینه مکانیک سیالات و آیرودینامیک، و توجه آنها به رادار و تکنولوژی های نوین بود. امروزه با یک موشک روسی که یک هزارم ناو قیمت ندارد، می توان ناو به آن عظمت را نابود کرد. 

سیاستهای بزرگ

آیا واقعا روسیه به نفع سوریه وارد میدان خواهد شد و با آمریکا خواهد جنگید؟ آیا این جنگ در حد جنگهای جزیی چند روزه مثل فالکلند باقی خواهد ماند یا تبدیل به جنگ جهانی سوم خواهد شد؟ به نظر خود من، روسها با سابقه ی خرابی که دارند، حداکثر کاری که بکنند حمایت اسد و دمشق است و اجازه خواهند داد آمریکا، نیروهای خبره حزب الله و ارتش سوریه و سلاح های استراتژیک آنها را نابود کنند. و فقط چتر حمایت و دفاعی خود را بر دمشق یا طرطوس بیفکنند، تا این مرحله از نقشه های آمریکا و صهیونیستها، با حداقل پیروزی برای آنها تکمیل شود و به مرحله بعدی بروند؛ یعنی حمله به ایران. آنچه از سیاستهای چین و روسیه به گوش می رسد این است که آنها مایلند آمریکا با ایران وارد جنگ شود و می دانند آمریکا در این جنگ شکست سختی خواهد خورد. دقیقا چنین کلامی بین برخی مقامات چین و روسیه رد و بدل شده: بگذاریم آمریکا در ایران بشکند، بهای نابودی ایران را بعدا می پردازیم و آنرا بازسازی می کنیم. 

آنچه همگان نمی دانند و خدا می داند

شیطان توانسته با کمک فرزندانش قدرت زیادی کسب کند. حتی در خانه ی خدا هم نماد شیطان را گذاشته اند تا قدرت و انرژی مسلمانان را جذب کرده و به شیطان بدهند. آنها کشتن انسانها و خونریزی را یکی دیگر از راه های تقویت شیطان می دانند و می بینیم به جهت جهالت سلفی ها و وهابی ها چقدر انسان به دست آنها هر روز کشته می شوند. اما وعده ی خدا نابودی شیطان است. خلف صالح خدا در زمین هنوز در غیبت است و منتظر دستور او تا بیاید و عبادت آزادانه و عارفانه ی خدا را به همگان عرضه کند. بسیاری از وقایع و اتفاقاتی که پیش بینی شده بود قبل از ظهور اتفاق می افتند، محقق شده. برخی منجمین چیره دست عرب برای ظهور منجی موعود سال تعیین کرده اند. عالمی مسلمان در استرالیا با حساب اعداد و ارقامی که از آیات درآورده سال ظهور را پیش بینی کرده. اینها بین 2014 تا 2015 را مشخص کرده اند. در هر حال چه درست باشد چه نباشد، نیروهای شر دارند به آخر خط نزدیک می شوند. پس حتما باید نیروی خدا تقویت شود. و فقط خداست که هنگام ظهور مهدی فاطمه سلام الله علیهما را می داند. از آنجا که یدالله فوق ایدیهم، هیچ نگرانی برای مومنین نیست. اما جنگهای قبل از ظهور کشته های زیادی خواهد داشت. 

به کجا می رویم

سالها امامان ما بی یار و یاور بودند. وقتی مولا علی (ع) با غربت در کوچه ها راه می رفت و جواب سلامش را نمی دادند؛ وقتی به امام حسن خیانت کردند و بعد هم مسمومش کردند؛ وقتی امام حسین را بی یار و یاور در کربلا کشتند و تا وقتی مهدی فاطمه به اراده خدا غایب شد؛ همیشه یاوران خالص ائمه کم بودند. امروز که کشور 70 میلیونی ایران، پشت و پناه شیعیان جهان است و شیعیان، به اقتدار و سربلندی ایران، سربلندند، آیا باید امام ما باز هم مظلوم و بی یاور باشد؟ آیا فقط باید بنشینیم و دعا کنیم؟ آنها که ادعای شیعه گری دارند و می گویند خدایا ما را با شهدای کربلا محشور کن و زیارت عاشورا می خوانند و می گویند یالیتنا کنا معکم، کجا هستند؟ فرض کنیم تخریب ضریح و قبور عمه ی سادات و خانم رقیه، وجوب شرعی برای جهاد نداشته باشد، اما آیا می توان اجازه بی حرمتی به جنازه آنها را داد؟ روزی که بر جسد امام حسین تاختند، شیعیان واقعی امام حسین شهید شده بودند، امروز چه؟ شیعه واقعی نداریم؟ فقط حزب الله و عراقی ها شیعه هستند؟ فقط چهار تا بسیجی شیعه هستند؟ به کجا می رویم؟ بنشینیم تا اماممان به جای ما بجنگد؟ اصلا هنر جنگ داریم؟ یا ما هم برویم جنگ، مانند این سلفی ها در سویه مثل برگ خزان دسته دسته کشته می شویم؟ دیگر بس است. مدعیان انتظار، دیگر نشستن بس است. دیگر کنج مسجد و محراب بودن بس است. امروز باید دستت با سلاح آشنا شود. مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف جنگجو می خواهد.

نه خواننده و مداح و گرافیست و وبلاگ نویس. (با خودم هم هستم) طبل جنگ به گوش می رسد طبق روایات ظهور دو دسته در شام با هم می جنگند. حتی برخی از روایات گفته اند در فتنه ی شام همراه اصحاب پرچم های زرد باشید (حزب الله). بعد از پیروزی اهل حق در شام، نیروی سومی وارد کارزار خواهد شد که او سفیانی است. هرچند به جهت تشابه اسم سفیانی با ابوسفیان برخی تفسیر کردند که باید از اعراب باشد اما دلیلی ندارد که این اسم مربوط به دجال ماسونی تک چشم، آمریکا نباشد. این جنگ و این فتنه نزدیک شده. آنها طبق روایات از بمب اتم استفاده خواهند کرد چیزی که هفته قبل آمریکا در خبرها بعید ندانسته بود. بعد از پیروزی آنها در سوریه، به طرف عراق حرکت خواهند کرد. در عراق سربازانشان را زمین در خود خواهد بلعید و سفیانی فرار خواهد کرد و در آخر به دست مهدی فاطمه کشته خواهد شد.

خدایا ما را از فتنه ی آخر الزمان مصون بدار و دینمان را حفظ کن و مرگ ما را در جهت تقویت مهدی فاطمه سلام الله علیهما قرار بده. آمین.

۰ ۰ ۰ نظر ۳۳۵۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها