لبنانی ها رو به قدس نماز می خوانند

لبنانی ها رو به قدس نماز می خوانند

لبنانی ها رو به بیت المقدس نماز میخونن!!

این یک واقعیت است که دیشب متوجه آن شدم. در پایان علت آن را توضیح می دهم اما با هم، نوع ادبیات افراد و جهات مختلف رو درباره ی این مساله پیش بینی می کنیم:

ادبیات اسراییل: ما موفق شدیم با عملیات تهدید و ترور، ائمه ی مسلمانان را مجبور کنیم رو به ما نماز بخوانند!

ادبیات امریکا: نماز خواندن لبنانی ها ریشه در برنامه های ایران و محور شرارت در نشر تروریسم در خاورمیانه دارد و ما آن را محکوم می کنیم.

ادبیات فرانسه: کلا نماز خواندن ممنوع است. این یکی از مظاهر نشر مذهب است و در دنیای آزاد باید جلوی این حرکتهای ضد دموکراسی گرفته شود.

ادبیات انگلیس: بگذارید هر طرفی می خواهند نماز بخوانند، تا وقتی به منافع بریطانیای کبیر ضرری نمی رساند اشکالی ندارد.

ادبیات چین: ما هر قطعنامه ای را که برضد این جریان تصویب شود وتو می کنیم. پس مهر و تسبیح و سجاده های ما رو کی بیاد بخره؟

ادبیات روسیه: ما اجازه نمی دهیم کسی به منافع تاریخی ما با اعراب لطمه بزند.

ادبیات ترکیه: ما به شورشیا دستور دادیم در زمان نماز کسی رو سر نبرند. قبل سر بریدن هم آب بدهند!

ادبیات قطر: ما 600 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردیم تا سال 2024 قبله ای که در دوحه می سازیم رو جایگزین قبله های قبلی کنیم.

ادبیات امارات: ضمن محکوم کردن اشغال جزایر اماراتی در خلیج ع.رب.ی توسط اشغالگران فارسی، پیشنهاد می کنیم قبله همان بیت المقدس باشد تا رو به محل زندگی امامان رافضی های ایرانی نماز نخوانیم.

ادبیات آقای اوباما: تندروهای اسلامگرای ایرانی در این قضیه دست دارند. ما با روی باز حاضریم در این قضیه با آنان مذاکره کنیم. (خطاب به وزیردفاع: لشکر زرهی هفتم رو آماده ارسال کنید، نیروهای مارینز تو خلیج فارس آماده ی درگیری باشند و پایگاه های بحرین و قطر هم های آلرت باشن –آماده باش صد درصد- ، نیروها در پایگاههای عراق و افغانستان و آذربایجان و ترکیه هم آماده اعزام بشن. موشکهای کروز هم آماده شلیک بشن. اینم کیف رمز موشکها.)
ادبیات جرس: پول حرامی که از حلقوم ما بیرون کشیده و به لبنان می دادند آنان را منحرف کرد.

ادبیات سبزی: بیا! حالا هی پول بدین لبنان! مملکت خودمون اینهمه گشنه داره! پول میدن به این لبنانی ها که معلوم نیست مسلمونن یا یهودی!

ادبیات صدا و سیما: صحنه ی چریدن یک بز در علفزار با خانواده اش! (نادیده گرفتن اخبار جهان)
ادبیات کیهان: برادران لبنانی فقط رو به کعبه نماز می خوانند. بزودی دهان یاوه گویان را می بندیم.
ادبیات سلفی طالبان: مگر لبنانی ها نماز می خوانند؟ حتی اگر نماز بخونن خونشون حلاله چون عمو امریکا گفته!
ادبیات جریان انحرافی: دکتر ا.ر.م هم از اول معتقد بود باید با اسراییل دوست باشیم و قبله را از انحرافات تاریخی تصحیح کنیم.

ادبیات آقای ا.ر.م: مدیریت ایرانی توان مدیریت جهانی دارد. یعنی کاری که پیامبران بزرگ هم نتوانستند آن را انجام دهند. ما توانستیم برای مرحله ی اول قبله را در منطقه ی لبنان تغییر بدهیم تا قدرت مدیریت خود را به دنیا نشان دهیم. با این کار هم به اسراییل نشان دادیم که چقدر اونها رو دوست داریم و هم توانستیم وحدت بین مسلمانان و یهودیان رو به اثبات برسونیم. قرار هست من همراه دو سه تا از این خانومای بازیگر فرهیخته و چیز فهم برویم قدس برای بررسی میدانی موضوع و نتایج اون رو هم بعد از حدود 9 ماه با هم خواهیم دید.
ادبیات آقای توکلی: مدارک مختلفی وجود دارد که نشان می دهد محاسبات غلط و برنامه های کارشناسی نشده، آنان را به این روز انداخته و میلیاردها دلار ضرر به مملکتشون وارد کرده.

ادبیات آقای حسن عباسی: باید از دید استراتژیک به این قضیه نگریست. به نظر من این اثر فیلم های هالیوودی و تاثیر سبک زندگی امریکایی و هژمونی فرهنگ غربی در مردم لبنان است. اونها بحث تهاجم فرهنگی رو جدی نگرفتند و همانطور که اسلام ستیز بزرگ امریکایی تری جونز گفته بود که باید پارادایم های فکری مسلمانان را منحرف کرد، مسلمین لبنان در این فتنه گرفتار شدند.
ادبیات آقای حداد عادل: مردمان عزیز لبنان بسیار فهمیده و فرهیخته هستند و این حرکت نماد استقلال آنان از وابستگی های فکری و سیاسی است.

ادبیات آقای علی مطهری: اینکه یه عده طوری عمل کنند که آدم احساس کنه جهت قبله داره یه قضیه ی امنیتی میشه درست نیست. نماینده باید آزاد باشه تو تصمیم گیری هاش. هی نگید منویات ولی فقیه بوده!

ادبیات آقای احمدی نژاد: هی گفتن اگه اینا بیان قبله رو عوض می کنن. بابا ما کاری به قبله نداریم. الان شونصد و هفتادو چند هزار سایت و شبکه ی ماهواره ای دشمن داره بر ضد ما تبلیغ میکنه. پاک تر از این دولت در تاریخ نداریم. فقط ما بودیم در طول این سالها که روی قضیه ی قبله های جایگزین کار کردیم. تصاویرش هم در سفر اخیر به آمریکا موجوده.

ادبیات آقای خاتمی: از همان دوران اصلاحات ما سعیمان بر این بود که مساله ی قبله رو به چالش بگذاریم و در یک فرایند دموکراسی حقیقی هر کسی بتونه تصمیم بگیره که قبله اش کدوم سمت باشه.

ادبیات آقای هاشمی: مساله ی قبله یک مساله ی بسیار مهمّی است که ما سعی کردیم اون رو حل کنیم و به حول و قوه الهی توانستیم تا حدود زیادی از مشکلات جلوگیری کنیم. کاری که ما کردیم یک حرکت عظیم مردمی بود که با درایت و تیزهوشی مسئولین توانستیم به خوبی هدایتش کنیم و البته من هم خیلی سعی کردم که در این میان کسی آسیبی نبینه و هشدار دادم که هیچگونه بدرفتاری در این زمینه انجام نشه. الحمدلله مردم خیلی با ما همراه بودند و زحماتی که ما متقبل شدیم رو قدردان هستند.

ادبیات آقای موسوی: هرچند نماز خوندن به طرف چیز... اون قبله قبلیه، دیگه منسوخ شده اما اگر مردم بخواهند چرا که نه؟!

ادبیات آقای کروبی: بنده هی به حضرت امام گفتم مواظب باشید. یه عده دارن برنامه ریزی میکنن که قبله رو عوض کنن. نیم ساعت من سرم را گذاشتم خوابیدم، بلند شدم دیدم قبله را جابجا کردند! گفتم نن جون، قبله بالاخره کدوم وری شد؟ گفت همینطور مستقیم برو بهش میرسی!

ادبیات آقای رضایی: تمام این مشکلات ناشی از بی برنامگی و برنامه های غلطی است که دولت داشته. باید دولت با مشورت با کارشناسان بزرگی مثل من و دانشمندان و فرهیختگانی باز مثل خودم و کسانی که مانند من مدیریت جبهه ها رو به بهترین نحو انجام دادن، مشکلات رو حل کند. یک سری خاطرات و اطلاعات سری هم دارم که نمیدونم منتشر بکنم یا نکنم.

ادبیات آقای بهمنی: این تغیرات هیچ اثری روی دلار نداشته و بزودی قیمت دلار به جهت دوسویه شدن نماز! کاهش خواهد یافت. (همین موقع زیر نویس خبر: دلار 20341 ریال افزایش یافت! - من که مرده ی اون یک ریالشم!)

ادبیات رییس یارانه: یارانه ی خانوارهایی که رو به بیت المقدس نماز می خوانند قطع می شود.

ادبیات بسیجی: هرچی آقا بگن، اگه آقا دستور داد ما هم رو به بیت المقدس میخونیم.

ادبیات سپاه قدس: ما وقتی قدس رو آزاد کردیم از اونجا رو به کعبه نماز می خونیم.

ادبیات ارتش: نیروهای ولایی ارتش بزودی مانور حامیان ولایت 110 رو برگزار میکنن و در صورت فرمان ولایت فقیه ما در هر نقطه ای از دنیا حضور پیدا خواهیم کرد. قدس هم با تقسیم بندی ای که با برادران سپاه شده در حوزه ی اونها قرار داره و ما همکاری بسیار خوبی با برادران سپاه داریم.

ادبیات نیروی انتظامی: تعداد بسیار معدودی از اراذل و اوباش با هنجار شکنی و قانون شکنی سعی کردند قبله رو تغییر بدن که با هوشیاری نیروی انتظامی قضیه در نطفه خفه شد.

ادبیات آقای فردوسی پور: شما باید توپو بندازین تو زمین حریف. حالا ببینیم نظر کارشناس برنامه چیه.

ادبیات بچه هیئت: به نظر من حالا که یه سری قبله شون رو عوض کردن ما هم رو به کربلا نماز بخونیم.

ادبیات سیاه نمای اینترنتی: آقا نماز چیه. همه مشکلات مملکت حل شده که دارین از قبله حرف می زنین؟ دلار شده 7500! خودم الان فروختم! به جان خودم! برادرامو به جرم سیاسی گرفتن و ازشون 17 ساله خبر نداریم! نون نداریم بخوریم کارگریم! از 3 صبح تا 11 شب تو کارخونه کارمیکنم! زن و بچم رو صابخونه انداخته تو خیابون. برق قطع شده و الان زیر نور شمع دارم مینویسم!... ننه! کی میری برای تک پسرت خواستگاری؟! مردیم از بی زنی! (این قسمت رو بعد از تمام کردن دروغ نویسی هایش خطاب به مادرش گفت)

ادبیات ضد فراماسون: خوب کردند. اصلا باید عربستان تحریم شود. بزرگترین نماد ابلیسک دنیا رو درست بغل کعبه زدن که قدرتشون بیشتر بشه. نمادهای شیطان رو هم حذف کردن و تبدیلش کردن به دیوار. همون بیت المقدس مقدس تره تا مکه که همش شده نمادهای شیطان.

ادبیات دلخوش: بابا اصلا بیاین همه برعکس کعبه بخونیم. میره دور کره زمین میچرخه و از اونطرف میخوره به کعبه!

ادبیات یه راننده تاکسی: من که کثیر السفر محسوب میشم و اصلا نمی خونم!

ادبیات یه عرفان نوظهور: بابا اینا مهم نیست، دلت با خدا باشه، قبله ی دل باید محبوبت باشه، نمازت باید دلی باشه (یعنی قلوه ای نشه؟!) ذکر دورنی داشته باش ظاهر که مهم نیست. هر طرفی نماز بخونید همونجا خانه ی الهی است. شما خانم بیا اینجا بغل من!

ادبیات سازمان حج: با تغییر قبله و دشمنی های مداوم عربستان، ما هم برنامه ی حج را درنظر داریم در قدس برگزار کنیم. هرچند، سال قبل گفتیم مراسم برائت از مشرکین رو حتما برگزار می کنیم ولی چون دیدیم نفربر آوردن تا مردم رو بکشن لغوش کردیم، امسال این مراسم را در قدس و با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهیم کرد. تا الان هم که هنوز حجاج اعزام نشده اند حدود 20 نفر زائر فوت کرده اند!

ادبیات هواپیمایی ایران: در تلاشیم تا تعداد بیشتری هواپیمای جدید خریداری کنیم چون هر هواپیمایی به قدس فرستادیم هنوز برنگشتن!

ادبیات حفاظت فرودگاه: از مسافرت کسانی که رو به بیت المقدس نماز بخوانند جلوگیری خواهد شد. ضمنا خروج ارز بیش از 127 دلار و 23 سنت ممنوع است. تیشرت بی آستین هم همون حکم بیت المقدس رو داره و از سفرش جلوگیری میشه.

ادبیات بهشت زهرا: تا اطلاع ثانوی و تا مشخص شدن جهت قبله برای دفن اموات از پذیرفتن اموات معذوریم.

ادبیات شهرداری: طی یک پروژه ی عظیم شهری، جهت تمام توالت های عمومی پارکها و معابر، بر اساس موازین شرعی تغییر یافت.

ادبیات آقای الف ب پ ت ث ج چ!: ما کاری نکردیم. اینها همش اتهاماتی است که به جهت بازدهی بالای اقتصادی ما به ما وارد شد. به ما حسودی می کنند. ما نه رشوه دادیم نه گرفتیم. کار غیر قانونی نکردیم. 3000 میلیارد تونستیم بازدهی اقتصادی داشته باشیم برای خودمون. ارتباطی هم به عوض شدن قبله نداره.

ادبیات قرضاوی: دیدین گفتیم این شیعیان کافرن! علنا رو به قدس نماز می خونن. ما که قبله مون اسرائیله هم رو به قدس نماز نمی خونیم!

در نهایت برای اینکه بفهمیم چرا لبنانی ها رو به قدس نماز می خوانند قسمت زیر را می خوانیم. باز هم به ادبیات دقت کنید:

ادبیات حزب الله: ما گذاشتیم یک هفته هرکس هرچه می خواهد بگوید. هیاهو به راه انداختند و گفتند اینها از دین خارج شدند، اینها از ایران پول و اسلحه می گیرند، اینها اصلا مسلمان نیستند، اینها می خواهند اعراب را شیعه کنند و.... اما واقعیت میدانی این است که لبنان بر اساس موقعیت جغرافی آن، جایی قرار گرفته که خط قبله یعنی مسیری که از لبنان به مکه می رسد خطی است که بیت المقدس هم تقریبا روی آن خط قرار گرفته. بنابر این لزوما هرمسلمانی در لبنان برای نماز خواندن وقتی رو به قبله بایستد رو به بیت المقدس هم ایستاده. بیت المقدس شهر مقدسی است که قبله ی اول مسلمانان بوده و پیامبران زیادی در آنجا نماز خوانده اند. ما احترام و محبت زیادی به آن داریم. انشالله به حول و قوه الهی از اشغال صهیونیست ها خارج شود و همگی بتوانیم در آن مکان های مقدس نماز بگذاریم.

۱ ۰ ۵ نظر ۳۹۸۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

خیلی جالب بود. شاید باورتون نشه. ولی بیشترش رو مطالعه کردم. موفق باشی

سلام ما شا الله برای خودتان یکپا ادیب وطنز نویس بودید وما خبر نداشتیم کلی خندیدم کلأ به همه چیز محیط هستید *

سلام خیلی باحال بود ....میتونم پرینت در بیارم بزنم پانل دانشگاه؟

پاسخ:

۲۷ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۱
سلام بر شما
بله. اگر اسم وبلاگ یا نویسنده رو بزنید ممنون می شوم

سلام
خیلی عالی بود
میشه من تویه سایت دیگه ارائه بدمشون؟

پاسخ:

۲ خرداد ۹۳، ۲۳:۳۷
سلام
بله با ذکر منبع یا اسم نویسنده می توانید استفاده کنید.

اون قسمت صدا و سیما عالی بود!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها