عاقبت شوم شیخ سلفی لبنانی

عاقبت شوم شیخ سلفی لبنانی

شیخ سلفی لبنانی که از سرکردگان گروهک های تروریستی حمایت می کرد و به آنها جا و پناه و امکانات داده بود، به بد عاقبتی گرفتار شده است.
عمر بکری فستق با آغاز درگیری ها در سوریه، به کلام ضد شیعی و ضد ایرانی روی آورد. وی در دفاع از انقلابیون سوریه سخنها راند و پس از ورود حزب الله به سوریه برای دفاع از حرم های مطهر، به شدت بر ضد حزب الله هم سخن پراکنی نمود. در پی دستگیری های گسترده پس از انفجارهای ضاحیه و انفجار سفارت ایران، مشخص شد این فرد با تروریستها ارتباط دارد. پس از طی مراحل دادگاه، بالاخره چند روز پیش حکم شش سال زندان توسط دادگاه نظامی لبنان در حق وی صادر شد. این درحالی است که پسر او محمد، سه روز پیش در حلب در هنگام نبرد بر ضد دولت سوریه کشته شد. خبر جدیدی از آن حکایت دارد که پدر زن این شیخ، محمود الحسین، که به سوریه رفته بود تا فرزندانش را به لبنان برگرداند، توسط داعش دستگیر شد و با پاپوش ساختن برای وی به اتهام کفر به ذات الهی، جلوی چشمان فرزندانش اعدام شد.

۱ ۰ ۶ نظر ۲۴۰۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۶)

سلام
آقا شما آقای سید محمد علی الحسینی ( توی سایتا نوشته بود " علامه سید محمدعلی الحسینی" ) رو که لبنانیه میشناسید؟ این حمله ی به کمپ لیبرتی منافقای ملعون رو محکوم کرده بود. چه جور آدمیه توی لبنان؟ با نفوذه؟ مطرحه؟ افکار خاصی داره؟

پاسخ:

۸ آبان ۹۴، ۱۹:۳۶
در مورد اون مزدور قبلا مطالبی نوشته بودم: جاسوس قدیمی و ادامه ی مزدوری و شیعیان خائن را بخوانید.

یعنی د ر لبنان سلفی ها ووهابی ها آزادانه فعالیت میکنن؟فک کنم توی یه مستند این شیخ رو دیدم احیانا استاددانشگاه هم هست؟

پاسخ:

۸ آبان ۹۴، ۲۰:۱۵
بله. سختی کار شیعه در همینجاست. مثل ایران نیست که طرف زیر سایه امن جمهوری اسلامی نشسته و سیاستهای نظام را به سخره می گیرد. اینجا دشمن جلوی چشم است.

ویه سوال .درحال حاضر جمعیت شیعیان لبنان چند میلیونه؟ و چندسال یکبار سرشماری میشه درلبنان؟و تعداد تقریبی نیروهای حزبالله چه تعداده؟

پاسخ:

۸ آبان ۹۴، ۲۰:۱۴
در لبنان از قبل از سال ۲۰۰۰ سرشماری رسمی انجام نشده تا تغییر دموگرافیک (مردم شناختی) که به نفع شیعیان و به ضرر مسیحیان است مشخص نشود. در صورت سرشماری رسمی قاعدتا باید ریاست جمهوری به شیعیان تعلق بگیرد. تعداد نیروهای رزمی حزب الله فوقش ۲۰ هزار نفر باشد. از جوانهای تازه دوره دیده تا نیروهای مخصوص. اما نیروهای فرهنگی و اجتماعی و دکتر و مهندس هم زیاد است.

آقا ممنونم از شما.
مثل اینکه باید با دقت بیشتری مطالب وبلاگ رو پیگیری کنم تا مطلب نخونده باقی نماند.
آجرک الله.

پاسخ:

۹ آبان ۹۴، ۱۱:۵۹
سرچ موجود در وبلاگ می تواند به شما کمک کند در میان مطالب گذشته، جوابی برای سوال خود را پیدا کنید.و اگر جوابی نبود، در خدمت هستم.

سلام
شکر خدا افرادی که با  اقای نصرلله درافتادند ومخالفت کردند دارند مات میشوند
 به قول معروف با آل علی هر که در افتاد  ور افتاد

   برادر   جان  مطلب  درباره  شهید  أبوالحسن   یادت  نره

پاسخ:

۱۱ آبان ۹۴، ۰۰:۱۰
علیکم السلام
چشم انشالله

جواد پاشاپور

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۹
سلام 
خداوند عاقبت همه ما رو بخیر کند خداوند تمام ظالمین را نابود کند 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها