ولایت فقیه یا ولایت طاغوت؟!

ولایت فقیه یا ولایت طاغوت؟!

دوستی  موضوعی مطرح کردند که بسیار جالب است. بخوانید:

محمود جان نظرات شما را همواره خوانده ام و همه محترم!
اما چیزی که در این مدت مرا به شدت عذاب میداد ومن بارها نیت کرده بودم بگویم اما خودم را کنترل کردم این است:
شما مانند من یک شیعه مذهب هستی و خدا را شکر که ولایت اهل بیت علیهم السلام را همان ولایت خداوند باری تعالی میدانی!
نسبت به قران و روایات معصومین هم اشراف نسبی داری!
محبت و ولایت اهل بیت پیامبر علیهم السلام هم به لطف خدا در گوشت و پوست شما آمیخته شده است!
سوال من این جاست: چگونه برای آقایان خمینی و خامنه ای ولایت باز کردی؟ مگر کردیت بانک است که بشود برای هر کسی باز کرد؟ مگر نه این است که ولایت فقط از آن خداست و آن که خدا به او تفویض کند؟ شما چگونه اینقدر داری سنگ اینها را به سینه میزنی؟ خودت هم میدانی از هیچ آیه قران یا روایتی نمیشود برای اینها ولایت باز کرد! لطفا به من نگو برو کتاب ولایت فقیه آقای خمینی را بخوان! برای من دلیل مستند بیاور که امام زمان علیه السلام به حکومت این ۲ نه رضایت کامل بلکه رضایت نسبی اندک داشته اند؟
یک سوال از شما میپرسم خدا وکیلی این سوال را اینجا به من جواب نده! خواهش میکنم یک شب که نماز شب خواندی در خلوت از خودت بپرس؟
اگر امام زمان علیه السلام ظاهر شوند و به تو بگویند ای محمود این امامانی که تو برای خود برگزیدی به هیچ عنوان مورد تایید ما نبودند بلکه خون به جگر ما کردند شما در آن لحظه چه میکنی؟ آیا در آن لحظه کوتاه به اعتقاد غلط خود پی میبری یا خدای نکرده نعوذبالله به امام زمانت شک میکنی؟ من فقط میخواهم در مورد این سوال در خلوت با خود فکر کنی نه اینکه اینجا جواب دهی! چون ممکن است دیگر من اینجا نیایم!
اما من این سوال را از چند تا از دوستانمان که شما هم میشناسی پرسیدم و همه آنها به فکر فرو رفتند!این سوال مهمی است برای آنها که امامانی برای خود اختیار کرده اند و محبت آنها و ولایت آنها را در امتداد ائمه اطهار نعوذ بالله میدانند!
من این حرف ها را در حالی به تو میزنم که سابقه رفاقتمان بیش از ۱۰ سال است و تو را به خوبی میشناسم و میدانم که آدم متعصبی نیستی و از طرفی هم میدانم مانند برخی از این راه دنیا به دست نمیاوری!
لطفا فکر کن! جواب نده؟
یا علی

ایشان که جواب نخواستند و روی سخنم با ایشان نیست اما در جواب اشخاصی که شاید التزام دینی هم نداشته باشند اما چنین سوالهایی را دستاویز قرار می دهند عرض کنم: بنده ولایت مرجع تقلیدی که حاکم شرع است را بی فکر و بی اساس تبعیت نکرده ام و معنای آن هم تبعیت بی چون و چرا و فراموش کردن احکام اساسی و بنیادی اسلام نیست. بلکه به سبب اطاعت از احکام دین است که لازم است از حاکم شرع تبعیت کرد. بنده معتقد به اطاعت از مرجع تقلید اعلم در دین هستم. مرجع تقلید مادامی که گناه کبیره نداشته و بر گناه صغیره اصرار نداشته باشد عادل است وگرنه خود به خود عدالت و ولایتش باطل می شود. من بر اساس فرمان امام زمان بر پیروی از فقهای دین و تفویض ولایت خودشان به فقها برای این دو سید عزیز احترام و ولایت قائل هستم. مرجع تقلید من هم آنها نیستند اما مرجعم به تبعیت از آنها حکم داده است. (حرفی هم از آنها نشنیدم که برخلاف احکام اسلامی باشد)

اما تعجب می کنم از کسانی که ادعا می کنند اگر امام زمان بیاید رهبر انقلاب را تایید نخواهد کرد! مگر کافر و یهودی است که تایید نکنند! مرجع تقلید شیعه است. اگر شما مرجع نداری که هیچ! اصلا بحثی با شما نداریم. شاید شما دینت را من درآوردی و از استاد جلسه ها داری. اگر مرجع داری که پس مرجع شما هم ممکن است مورد چنین اتهامی باشد. یعنی جزو آن علمایی باشد که هنگام ظهور با امام زمان می جنگند و امام زمان آنها را می کشد. صرف اینکه کسی بیشتر از بقیه اسم امام زمان را ببرد نشان دهنده ی مورد تایید بودن ایشان نیست. خیلی ها تا به حال از اسم امام زمان برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده اند. اما کیست که برای اهداف اسلام و امام زمان بلند شود کار کند و ایستادگی کند؟ نه از یهودی ها بترسد نه از کفار، و برای عزت شیعه کار عملی کند، نه نشستن و دعا کردن و فحش دادن به بقیه. در قرآن کریم داریم فضل الله المجاهدین علی القاعدین (نسا95) اما برخی ادعا دارند در زمان غیبت فقط باید نشست و دعا کرد و هیچ نگفت. مگر ممکن است؟ ولایت فقیه جزو اسلام است اما برخی به کلام قرآن «افتؤمنون ببعض الکتاب و تکفرون ببعض» هستند. آنچه را خوششان نمی آید از دین قبول ندارند. دین جهاد هم دارد. از جنگ و مردن می ترسد می گوید تا امام زمان نگوید من کاری نمی کنم! اگر امام زمان در مورد غذا خوردن چیزی نفرموده باشد هم شما غذا نمی خوری؟ چرا برخی که ادعای امام زمانی بودن دارند ثروتهای فراوانی دارند ولی به فقرا کمکی نمی کنند و فوقش یک افطاری یا مجلس عزا برای آشناها می گیرند (آشناهای شکم سیر) و احساس می کنند که خیلی هم کار خیر انجام دادند که مجلسی گرفتند. هنر فرمودند! این همه دستور در قرآن و احادیث آمده برای کمک به فقرا همه را یادش می رود! یادش می رود اگر همسایه مسلمانش با شکم گرسنه بخوابد و او سیر باشد جزو مسلمانان نیست. اینها فقط از دین به عنوان ابزار روانی برای آرامش و تظاهر به سعادت استفاده می کنند. تسلیم واقعی خدا نیستند. تسلیم واقعی کسی است که امام به او می فرماید برو داخل تنور آتش و او بی درنگ و با عجله می پرد داخل تنور. آنکه مورد تایید امام زمان است کسی است که با زبان روزه سه شبانه روز بی هیچ آذوقه زیر آتش صهیونیست هایی که بزرگترین دشمن امام زمان هستند می ایستد و در آخر امداد غیبی شامل حالش می شود و در خواب به نزد حضرت فاطمه زهرا مشرف می شود.

کسی که می گوید هیچ حکومتی بجز حکومت امام زمان پذیرفته نیست و همه ی آنها طاغوت هستند و دعای اللهم العن الجبت و الطاغوت را به نیت امام خمینی و امام خامنه ای می خواند (استغفرالله ربی و اتوب الیه من ظلمهم و جهلهم و عنادهم و ضلالهم) و آندو را دو بت قریش می داند چقدر باید گمراه و ذلیل باشد؟! مگر می شود حکومتی از آن مسلمانان باشد و ائمه ما آن را نفی کنند؟ ائمه ما همیشه سعی در اصلاح حکومت اسلامی داشته اند. حضرت علی 25 سال خون دل خورد و همراه خلیفه اول و دوم و سوم بود (حتی برای حمایت از جان خلیفه ی سوم شمشیر کشید) و به آنها مشاوره و راهنمایی می داد تا جایی که خود خلیفه ی غاصب گفت لولا علی لهلک العمر. امام سجاد علیه السلام دعای خاص دارد برای نگهبانان از مرزهای اسلامی. مگر در زمان ایشان حکومت خلفا نبود؟ مگر همانها امام حسین علیه السلام را شهید نکرده بودند؟ پس دعای امام سجاد که امام زمان آن وقت بوده اند در حق نگهبانان مرزهای اسلامی برای چیست؟ اگر حاکمی علنا از ولایت خدا خارج بود، امامان ما با او می جنگیدند اما اگر ظاهرش اسلامی بود و تنها جرمش غصب خلافت بود وی را طاغوت و کافر نمی خواندند. مگر می شود قبول کرد اگر حکومت امام زمان نبود دیگر هیچ حکومتی نباشد؟ مگر می شود اگر شما فقط چلوکباب را دوست دارید، در صورتیکه موجود نبود غذای دیگری نخورید؟ جامعه حکومت می خواهد. هرچقدر به حکومت اسلامی پیامبر و امام زمان نزدیک تر باشد بهتر است. ولی نبودش بهتر از زندگی تحت حاکمیت کفار و صهیونیست ها که نیست. برخی حاضرند بروند امریکا و تمام گناهانی را که در سیستم زندگی آنجا هست (شامل ربا و سرسپردن به حاکمیت انسانهای غیر مسلمان و حتی غیر دین دار) قبول کنند اما زیر حاکمیت حکومت اسلامی ایران نباشند. چرا؟ فقط می توان آن را نفاق و ظاهرسازی دینی دانست. [توضیح: کسی که اقامت امریکا را می گیرد فرمی را امضا می کند مبنی بر تبعیت از قوانین آن کشور و عدم اقدام به اعمالی که برخلاف امنیت ملی امریکا باشد. خب کسی که آن را امضا می کند در واقع به ولایت طاغوت سرسپرده و همجنس گرایی و تمام قوانین ضدانسانی و ضد دینی دیگر را قبول کرده! چه ولایتی دارند بعضی ها! مبارکشان باشد.]

دلیل رضایت نسبی امام زمان از این حکومت چیست؟  آیا شما دلیل دارید از امام زمان مبنی بر نارضایتی و دشمنی با این حکومت؟ اگر ادعا کنید که چنین اطلاعی از منویات حضرت دارید حتما دروغ است. چرا که خود حضرت در توقیع شریفشان کسانی را که ادعای ارتباط با ایشان را دارند دروغگو خوانده اند. اگر ندارید که خب طبق موازین شرع می توان حدس زد مقداری از کارهای حکومت مورد تایید و مقداری هم ممکن است مورد تایید نباشد. همانطور که در زمان حکومت خلفای عباسی و اموی هم همینطور بود. اما فرق اساسی این است که در راس این حکومت کسی است که خود را نماینده امام زمان می داند و حاضر است هر لحظه امام زمان تشریف آوردند حکومت را به ایشان تحویل دهد. برخلاف خلفا که با علم به حقانیت امامان شیعه خلافت را از آنان غصب کردند. واضح است کسی که برعکس خلفا و حاکمان گذشته و کنونی برای خود ثروتی نیاندوخته و فرزندانش را هم از قدرت و ثروت دور نگهداشته است و از اموال تحت سلطه اش برای امور مسلمین هزینه می کند و منیت و انانیت ندارد، تسلیم امر خدا  است و در برابر حکم ولی خدا از خود رأیی قائل نیست و هنگام ظهور دو دستی کل مملکت را تحویل امام زمان می دهد.

بله اگر امام زمان انشالله به زودی زود آمدند و فرمودند این حکومت مورد تایید نیست نه تنها من بلکه هیچ کس نباید و نمی تواند بر خلاف اراده ی الهی که در حضرت ولی امر عج الله تعالی فرجه الشریف تجلی دارد حرکتی کند یا ادعایی داشته باشد. اگر از یک تازه مسلمان بی تعصب بخواهیم قاضی شود که بین حکومت اسلامی ایران و حکومت هر کشور دیگری بر اساس ولایت الهی امتیاز بدهد قطعا حکومت اسلامی مورد پسند وی خواهد بود، نه حکومت لاییک. چرا عموم تازه مسلمان های امریکایی و افریقایی و اروپایی به قم می آیند تا درس دین بیاموزند و در دین خود تفقه کنند؟ برای اینکه یک حکومت اسلامی وجود دارد که پشتیبان دین است. چرا به عربستان نمی روند؟ چرا به امارات و قطر نمی روند؟ چرا به فرانسه نمی روند (مهد حقوق انسان و آزادی!!!) هیچ کس حتی خود رهبر از اقدامات و مظاهر غیر اسلامی در مملکت حمایت نمی کند. کسی خون به دل امام زمان می کند که از نشر گناه در جامعه خوشحال شود. کسی خون به دل امام زمان می کند که اقداماتش موجب وهن شیعیان و قتل و کشتار آنان در کشورهای دیگر است. کسی خون به دل امام زمان می کند که به جای آن که هدف امامان را دنبال کند و حقانیت آنان را به جهانیان نشان دهد، با هر کسی حتی دیگر شیعیان دعوا و دشمنی می کند. کسی خون به دل امام زمان می کند که تحت امنیت و آزادی حکومت اسلامی ایران در حال زیرآب زنی و فعالیت بر ضد این نظام است. جالب است چنین فعالیت هایی را در حکومت های دیگر ندارند و حکومت های دیگر هم با آنان مشکلی ندارند!

بهتر است خودمان را گول نزنیم. ایران اسلامی اگر مورد تایید امام زمان نبود همان سال اول با دشمنی های شیطان و نوکرانش نابود می شد. به انقلابهای کشورهای عربی نگاه کنید و ببینید که بعد یک سال چه بلایی بر سرشان آمده. ایران مملکت امام زمان است و حکومتش هم در جهت کسب رضای خدا و امام زمان گام بر می دارد. نخاله هایی هم که در سیستم هستند و باعث مشکلات و اشتباهات هستند نه به حساب حکومت اسلامی نوشته می شوند نه به حساب امام زمان نه به حساب اسلام. این همه دشمنی با ایران و جنگ و تحریم و ترور و تهاجم فرهنگی اگر پشتیبانی مثل امام زمان نداشت بیش از 5 سال دوام نمی آورد. این همه علما و مراجع بزرگی که کلیت نظام را قبول دارند و برای اصلاح و تقویت آن می کوشند اشتباه می کنند؟  فقط شما می فهمید که دل امام زمان از دست این نظام خون است! چقدر ما بدبختیم که هیچ مرجع و عالمی نداریم از دل امام زمان خبر داشته باشد!!!

اللهم عجل لولیک الفرج حتی لا یبقی علی الارض کفرا و نفاقا.

۰ ۰ ۱ نظر ۳۰۲۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

احسنتم.....آفرین...واقعا به هیچ قاعده ای این مملکت با این همه مشکل داخلی و خارجی سرپا نمیموند جز لطف الهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها